> A wiesz, podczas kompilacji mam jakieś komunikaty \"degenerate plane\" czy coś podobnego, ale nie mam pojęcia skad to się bierze. Brushe na mapie nie mają dziwacznych kątów, są regularne...
Czasami, kiedy bawisz się wierzchołkami brusha ( E lub V ) powstaje niewidzialny, nieskończonych rozmiarów brush, tzw. \"evil\" lub \"infinite brush\". Wtedy pojawia się np. taki komunikat:
Entity 0, Brush x: degenerate plane
itp.
Taki brush może powodować wydłużenie czasu kompilacji, czasami ją nawet uniemożliwia.
Najgorzej jednak wpływa na nawigację botów, nie można czasami utworzyć pliku .aas, a jeśli się uda, to bot może postrzegać taki zdegenerowany brush jako ścianę-przeszkodę, której nie jest w stanie pokonać.
Na szczęście jest świetny plugin do radianta - bob Toolz (jest wbudowany już w wersji gtk 1.2.11). Ma dużo przydatnych funkcji, a wśród nich funkcję \"Brush cleanup\", która czyści mapkę z tych wadliwych elementów.
U mnie często pojawiają się takie rzeczy gdy używam V, E lub/i clippera, a nastepnie kopiuję i obracam takie elementy. Ja miałem kiedyś identyczne problemy z botami, ale właśnie Brush cleanup pomogło. Może jest tak i w tym przypadku...