moje prywatne zdanie - dm17 jest mapa w zasadzie klasykiem ;} gralo sie na niej na 1.11 , 1.17 1v1 i byla to druga po t4 najczesciej spotykana na serwerach mapa. czemu? to proste - na niej liczy sie tylko aim i umiejetne fragowanie przeciwnika zanim nas zakatuje z mg :) doskonale cwiczy mg (co za tym idzie takze lg , bo w koncu to 3manie przeciwnika na muszce) no i oczywiscie raila ,jesli przeciwnik pozwoli nam po niego dojsc :P podstawa jednak jest tu mg , i dla tego na cpm granie tej mapy mija sie z celem. powody bardzo proste:
przeciwnik zbiera ra- mozemy go najwyzej polaskotac mg :)
przeciwnik ma raila - jesli jest w miare dobry - jestesmy 10 fragow w plecy (spawn-plask:))
zalozmy ze przeciwnik nie ma ra , mamy mg - na dm17 podstawa jest ciagniecie przeciwnika po skoku z jumppada mashinegunem - na pm niewykonalne z taka celnoscia jak na vq3 - przeciwnik po prostu skreci kiedy bedzie chcial :)
wniosek ? dm17 nadaje sie do trenowania aima i bezwzglednej kontroli mapy na vq3
no i jest to bezwzglednie najtrudniejsza mapa ze wszystkich dostepnych w baseq3 - odbicie jej wprawnemu graczowi graniczy z cudem - nie masz skilla/aima - nie ma zmiluj sie - ladujesz z ostrym minuchem :D
co do stwierdzenia ze cpm jest do malych mapek - nie zgodze sie ,ale nie chce mi sie juz pisac dlaczemu bo mnei reka boli :d moze innym razem