Jak w Temacie czy jes ttaka komenda żeby zmienci picmip na dana broń? bo gram an picmipie 0 (:P) a chciałbym miec lightningguna z picmipem 6 jest takie cos mozliwe ?
p.s. jak było juz cos takeigo to sory ale nie znalazłem :) (a wyszukiwarki brak:< )
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Jak w Temacie czy jes ttaka komenda żeby zmienci picmip na dana broń? bo gram an picmipie 0 (:P) a chciałbym miec lightningguna z picmipem 6 jest takie cos mozliwe ?
p.s. jak było juz cos takeigo to sory ale nie znalazłem :) (a wyszukiwarki brak:< )
Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy
Niestety nie. Da się zrobić odwrotnie, tzn. z większego picmipa mniejsze rozmazanie. Jednak nie da rady zrobić tego odwrotnie.
ehhh no ja chcialem sobie w osp zrobic tak jak w spiterbocie..picmic na 8..wszystkie sciany som gladkie jak niemowleca pupcia[](//htmlarea/images/smiles/3.gif) a wszystkie itemy z normalnymi teksturami...szkoda ze na osp to nie dziala:/
Different Reality
Nie zrozumieliśmy się do końca. Da się zrobić jedynie efekty różnych broni przy zastosowaniu w grze większych picmipów (np. 5-9) tak aby wyglądały jak na mniejszym (0-1).
a jak przy picmipie 8 zrobic by lg wygladalo jak przy 4 ? o ile sie da, kiedys probowalem i kiepa
dziwny jest ten świat
nie ma takiej komendy jest tylko cg_nomip (wartość), ale to zmienia wyglad wybranych broni na taki jak na picmip 1,
"cg_nomip [bitmask] (domyślne = 0 - jak 0 to działa wszystkie textury z gfx) - na wybrany efekt nie działa picmip.
1 - LG
2 - PG
4 - Eksplozje RL
8 - Eksplozje GL
16 - Paczki ammo
32 - RG
64 - BFG
128 - Krew
256 - Dym " *cpma.pl
*
[RADIO@CTIVE](?id=users&details=11400) :
r_picmip 16 (np., generalnie powyzej 10 juz sciany sa gladkie :P)
cg_nomip 255 (calkowicie zdejmuje picmip ze wszystkich efektow i tekstur facetowych)
odi profanum vulgus et arceo
bryan napisał:
> [RADIO@CTIVE](?id=users&details=11400) :
>
>
> r_picmip 16 (np., generalnie powyzej 10 juz sciany sa gladkie :P)
>
> cg_nomip 255 (calkowicie zdejmuje picmip ze wszystkich efektow i tekstur facetowych)
>
lepiej dac nomip na -1 :) wtedy mamy gwarancyje ze wszystko jest znomipowane :)
mises.org / marksdailyapple.com
lub cg_nomip 1023, ale ja gram na 1022 bo spawarka wnerwia :P
EDIT: no i przeźroczysta jest :)
Mam pytanko: Gram na picmipie 6 - czy da sie tak zrobic, aby kuleczki z plasmy nie wygladaly jak kwadraty? Gdy leca we mnie pociski z tej broni, to prawie nie widze przeciwnika :)
altplasma/oldplasma (cus takiego) - wartosc 1 - nic nie daje. Na cfg kumpla przy picmipie 6 wygladaja one dobrze (jak przy wartosci 1), ale nie bede przeciez ustawial wszystkiego na korzysc kulek :). Jesli jedna komenda nie wystarczy, to moze 2-3 lub wiecej ?
Jego cfg
Quia nmnr Rx
Kombinacje z nomipem... Na plasme byl chyba cg_nomip 4
Jak chcesz na konkretne elementy to o ile pamietam mnozylo sie wartosci albo dodawalo, musisz sprawdzic.
do pg wpisz nomip 2, a wartosci sie dodaje :)
mises.org / marksdailyapple.com
grajac na picmip 5 najlepszy wedlug mnie jest cg_nomip -2 check this out ;]
n/c
ja mam nowy config srednio co dwa dni i juz nie wiem co jest lepsze a co jest gorsze :D co do picmipa to zawsze myslalem ze powyzej 8 czy 9 nie ma juz roznicy ; u