Cytat z posta - autor: przodownik pracy
> źródła q3
>
>
>
>
> W środku jak dobrze patrzę są wszystkie potrzebne narzędzia.
Dokładnie, wszystko jest w tej paczce, a instrukcje są w readme. Kompilacja odpowiednich qvm pod windowsem jest banalna:
Cytat z readme:
> COMPILING ON WIN32
>
>
> ==================
>
>
>
>
> VC7 / Visual C++ 2003 project files are provided:
>
>
> code/quake3.sln
>
>
> q3radiant/Radiant.sln
>
>
>
>
> To compile the qvms, you need to run some batch files:
>
>
> you will need to have lcc.exe q3cpp.exe q3rcc.exe and q3asm.exe in your path
>
>
> ( some precompiled binaries are provided in lcc/bin and code/win32/mod-sdk-setup/bin )
>
>
> the qvm batch files are in code/game code/cgame code/q3_ui code/ui ..
Ustawiasz ścieżki, odpalasz odpowiedni plik wsadowy i gotowe.