ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Dabis Improbe

Drunkinho

Od: 2005-01-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-16 17:49:21

Joł :> Od dzisiaj można zasysać z own-age.com produkcje 4thDimension - Dabis Improbe powerd by Logitech z fragami Lopeza. Link niżej.

http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=8337

STolarZ

[BF]M@lin

Od: 2003-03-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-17 20:21:24

Ściągłem -> obejrzałem -> polecam
Super kamerki defragowe no i soczyste fragi

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-06-17 23:57:04

Jeśli chodzi o fragi: ładne, ale nic nowego, porywającego. Po prostu dobra gra.
Ale od strony edycji, zwłaszcza prowadzenia kamer, to kawał dobrej roboty. Miałem wrażenie, że film powstał tylko po to, żeby pokazać klasę reżysera, nie aktora:)

teo

Od: 2004-04-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-18 11:54:30

Taki troche nudny ten film, muza mi sie nie spodobała i za długie są te akcje z kamerkami no ile można ?.

Nadmierne używanie emotów typu ":ASD" powoduje choroby układu nerwowego i doprowadza do kurwicy.

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-06-18 12:56:13

Mnogosc kamer i slowmo zabila ten film. Drugim minusem sa reklamy, no ale taki byl warunek wiec coz.. :P

mises.org / marksdailyapple.com

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-06-26 17:35:32

Wie ktoś jak zrobili "depth of field"? To rozmycie pierwszego i wyostrzenie drugiego planu lub na odwrót.
Można nałożyć maskę na klatkę i dać jakiś filtr. Proste, ale sprawa się komplikuje, gdy kamera lub plan jest się porusza. Zmiana maski dla kilkuset klatek to mordęga:/

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-06-26 23:55:07

No tak, ale akurat tutaj ten out of focus (to nie jest depth of field, tylko out of focus) jest akurat nalozony na statyczna maske tj. lampe, czaszke gdy kamera sie nie porusza :)

mises.org / marksdailyapple.com

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-06-27 17:33:40

Niech będzie "out of focus":) Zauważyłem, że maska na tych ujęciach jest statyczna, ale szukam sposobu, żeby coś podobnego zrobić dla dynamicznej.

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-06-27 18:04:35

Mozna zrobic to na 2 sposoby:
W q3mme 1.5 mozna wyciagnac z-buffer’owe jpegi (chodzi o ten czarno-bialy jpeg, pierwszy raz uzyty w tga_hooku camping gaza) i mozna regulowac ich focus i range
mme_depthfocus
mme_depthrange
Jesli dasz maly range i duzy focus (o ile sie nie myle:P) to elementy znajdujace sie blisko beda czarne, a te daleko beda biale. (efekt bedzie dzialac przy zalozeniu ze obiekt, ktory chcesz potraktowac jako ten zblurowany jest blisko, a reszta daleko lub odwrotnie.) Reszta to juz tylko Twoja decyzja, co ma byc zblurowane, a co nie.
2 sposob:
www.frischluft.com Tam jest plugin Lenscare zawierajacy dwa filtry - Depth Of Field i Out of Focus. Mozesz uzyc tego drugiego, ale nie wiem jak on dziala, bo sam go nie tknalem :P

mises.org / marksdailyapple.com