ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Defrag

GuardiaN*AngeL

Gravatar

Od: 2004-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-03 20:33:34

Moze to zabrzmi głupio, ale kto pyta nie błądzi...czy jakoś tak[75]

Czytam tematy kolejno, bo próbuję zmontować własny filmik(na razie z miernym skutkiem...) i wszędzie piszecie o defragu, w którym(o ile dobrze ztrozumiałem przeglądacie demka i zgrywacie akcje do filmiku)...W tym całym defragu można zrobić sporo efektów, których nie mogę zrobić odtwarzając demko normalnie...

Chodzi mi o to, że ja zgrywam demka, wrzucam je do baseq3 i oglądam.Zrzucam klatki i łączę je.Ale oglądając demo \"w baseq3\" nie mogę np swobodnie latać kamerą po mapce podczas oglądania, a o ile się zorientowałem w tym defragu takie rzeczy są możliwe.Podobnie z cameraorbit i jeszcze kilkoma rzeczami, których teraz nie mogę sobie przypomnieć...

jeśli może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym defragiem to będę bardzo wdzięczny.

aha...i jeszcze jedno...gram na patchu 1.16.Wydaje mi się, że to wazne, bo mam konfigi klanu Noxis do robienia filmików, ale niektóre komendy(bindy) nie działają tak jak powinny.
Będę wdzięczny za każdą pomoc, bo chciałbym, żeby filmik, który zrobię(?) był tym razem lepszy, niż moje pierwsze dzieło...

I jeszcze jedno(to już drugie...)...widziałem w filmikach następujący efekt(nic nadzwyczajnego, ale bardzo pomocne przy synchronizacji z muzyką):leci jakaś akcja i w pewnym momencie następuje zwolnienie, a za chwilę przyspieszenie...jak to zrobić???

[FrK]JosH(PL)

Hakan

Od: 2002-10-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-03 21:36:39

> (...)
>
> aha...i jeszcze jedno...gram na patchu 1.16(...)

To masz problem z defragiem. Bo to jest mod napisany pod 1.32. I odtwarzajacy dema *.dm_66, *.dm_67, *.dm_68. A na 1.16 o ile sie nie myle nagrywa sie demo *.dm3. Byl kiedys program (dostepny w DSC) pozwalajacy przekonwertowac pliki *.dm3 do *.dm_48. Te dzialaja na patchu 1.27 (?) Mozesz sprobowac uruchomic defraga na tym patchu ale nie wiadomo czy bedzie dzialal poprawnie. (Na 1.16 nie pojdzie na pewno).
PS. Zwolnienie to zgranie klatek w ilosci np. 60/sek a nastepnie przyspieszanie/zwalnianie w edytorze wideo poszczegolnych ujec.

raVenek

Gravatar

Od: 2004-06-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-04 10:39:27

jesli defrag nie bedzie dzialal to mozesz tez sprobowac quake 3 server demo center :) zaraz podam linka: www.own-age.com/forum/thread.aspx?id=8081&page=1 HOP :)

empty tray

arian

Od: 2003-12-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-04 12:27:35

> PS. Zwolnienie to zgranie klatek w ilosci np. 60/sek a nastepnie przyspieszanie/zwalnianie w edytorze wideo poszczegolnych ujec.

nie koniecznie tak trzeba robic, by zgrywac cl_avidemo 60 trzeba miec duuuuzo miejsca na hdd, mozna to zrobic za pomoca bindow w samym q3 zwalniac i przyspieszac
bind pgup \"vstr time15\"

bind pgdn \"vstr time08\"

bind home \"cl_freezedemo 0;vstr time10\"

bind end \"cl_freezedemo 1\"
Co do defraga to koledzy napisali ze nie bedzie ci dzialal z 1.16 wiec tu juz masz problem :)

Aha jezeli chcialbys zadac pytanie odnosnie jak zrobic ruchome kamery w defragu zapraszam do topicu raVena \"Defrag camera transistions\"

In four hours you will be damned and your soul will be damned for ever [b](c) Hocico - Spit as an offence[/b]
pobudka, kapiel, kawa, muza, praca, po pracy na piwo -> moje zycie

GuardiaN*AngeL

Gravatar

Od: 2004-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-05 18:35:50

no cóż...już myślałem nad przejściem na 1.32 ze względu na więcej możliwości...

ale chyba po prostu napiszę kilka nowych konfigów pasujących do 1.16...

w każdym razie dzięki za pomoc.

[FrK]JosH(PL)