Jako, ze ciagle pojawiaja sie tu jakies pytania o komendy Defraga, czy tez jak i jak tamto ;P, Faketa po ukonczeniu Thugzow II powinien zajac sie jakims tutrem, ale to tak z deczka offtopic, wiec moze przejde do sedna :d...
Ozone-Junkie (jeden z koderow Defraga) zamiesil daaawno temu plan 'do-to list', jednak nikt (?) o tym jeszcze nie wspomnial na tym forum, wiec moze troche zaostrze niektorym apetyt ;~).
Z ciekawszych 'dopalaczy' przydatnych dla filmowcow mozna wymienic:
Visuals: z-effects and bright arena
Team/Enemy models/colors (like CPMA, OSP)
Replay: Camera target var (camera looks at target, not player)
Ghost: Explosion timescale (play explosion animation slower/faster)
Ghost: Animation for timescale < 0.0 (lol :oo)
Calkowita mozliwosci 'przewijania' duchow to praktycznie krok (?!) do mozliwosci calkowitego, plynnego ogladania dem z wszystkimi mozliwosciami zatrzymania, cofniecia etc... Ciekaw jestem kiedy takie cos wprowadza, gdyz imo to kwestia czasu [17]
Pozostaje czekac i samemu sie przekonac co oni tam takiego wymysla, jednak jak sobie przymne ile trzeba bylo poswiecic cierpliwosci na wersje 1.9 to az strach myslec [27]