Dobry konfig? To dopisz te komendy do swojego cfg. To wtedy bedzie tzw. dobry cfg.
Przed kazda komenda w cfg dopisz [b]seta[/b] i napisz bez slasha.
/r_picmip 5 //rozmycie textur
/r_subdivisions 64 //kwadratowosc lukow
/r_vertexlight 1 //wlacza vertexlight
/cg_shadows 0 //wylacza cienie modeli
/cg_marks 0 //wylacza znaki na scianach
/r_dynamiclight 0 //wylacza dynamiczne swiatla, np. oswietlanie pomieszczen przez lecace rakiety
/cg_gibs 0 //wylacza flaki
/com_blood 0 //wylacza krew
/r_mode 3 //rozdzielczosc
/cg_simpleitems 1 //wyswietlanie itemow jako plaski obrazek, nie model
/r_lodbias 4 //detale modeli, kwadratowosc ich
/s_khz 11 //komenda dzwieku, jednak ma wplyw na fpsy
/com_maxfps X //ograniczenie na fps - pozwala ograniczyc lagi graficzne przy duzych skokach fpsow, powinienes zrobic test timedemo piszac najpierw w konsoli /timedemo 1, a potem /demo demo001 (lub /demo four - na 1.32) i po odtworzeniu dema, pojawi sie w konsoli wartosc srednia. Taka powinna byc wartosc com_maxfps. Czyli jak ci wyjdzie np. 40 to wpisz com_maxfps 40.
/r_colorbits 8 // ilosc kolorow uzywanych przez q3
/r_texturebits 8 //jakosc textur
/r_flares 0 //wylacza otoczke wokol swiatla
/r_fastsky 1 //wylacza dynamiczne niebo
/r_drawsun 0 //wylacza generowanie slonca
/cg_noprojectrail 1 //wylacza dym z rakiet i innych
Bedzie wygladac brzydko, ale te +10-20fps zyskasz.