ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

defrag - help

vOrT

Gravatar

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 01:16:18

hmm jak zrobić checkpoint w defragu?

vOrT

Gravatar

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 01:56:28

juz mam sorx ale jeszcze pytanie jak moge ustalić fizyke na mapie? Po kompilacji mam vq3 a ja chce mieć cpm

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-05 09:55:56

Wystarczy w skrypcie mapy napisać:

{

cpm \"1\"

itd.

}

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-02-05 10:37:32

skopjuj sobie skrypt z jakies mapki do defraga i tylko pozmieniaj dane.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-05 10:39:41

A ja podam troche dokladniejsza odpowiedz :).

Utworz w katalogu scripts plik o nazwie: [nazwa mapy].defi

W jego zawartosc wpisz:
{

map \"[nazwa mapy]\"

longname \"[po prostu longname]\"

style \"[typ mapy, np. run, training itp.]\"

cpm \"[fizyka gry 0=vq3, q=cpm]\"

author \"[autor mapy]\"

}
Oczywiscie wpisujesz bez \"[\' i \"]\".

No i to ty bylo na tyle, powodzenia :).

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 11:12:36

A co zrobić żeby na mapce można było robić rocketjumpy i aby to nie wytracało energii?

vOrT

Gravatar

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 11:13:16

dzieki dzieki skrypty wiem jak sie pisze chodzilo tylko o fizyke cpm... Sie rozpisali [11]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-02-05 11:23:21

> A co zrobić żeby na mapce można było robić rocketjumpy i aby to nie wytracało energii?

luh....no to da enviro i po sprawie

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 11:40:25

Bo wiesz.... wszedłem raz sobie na serwer który był chyba tylko dla trikerów, a gdy robiełem rocket jumpy to mi nie wytracało energii. Chciałbym takie coś dać do swojej mapki.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-05 11:44:25

To mogło być zrobione jakaś komendą na serverze, wyłączenie splash damage czy coś takiego. I co to była za mapka?

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 11:56:47

A tutaj pan vOrT pyta się o fizyke na mapce i należy coś wpisać w skrypcie. Może w moim przypadku też.....

To było pro-q3dm6.

afi

Od: 2002-12-17

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-02-05 12:00:41

Pavel a na jakiej fizyce (vq3 czy cpm) grales na tym serwie?

W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 12:10:13

na vq3
Ale tam fajne triki robili, nawet takie które nie widziałem na żadnym filmie:):):)

vOrT

Gravatar

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 13:27:40

Paveł a nie była ustawiona Clan Arena? [29]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-02-05 17:44:46

> Bo wiesz.... wszedłem raz sobie na serwer który był chyba tylko dla trikerów, a gdy robiełem rocket jumpy to mi nie wytracało energii. Chciałbym takie coś dać do swojej mapki.

ojoj Pavel, masz defraga? jak tak to nie wiem po co pytasz o takie zeczy...po prstu mapa byla na TRICKS MODE, a tam masz full broni, i niesmiertelnoisc...

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-06 13:29:24

> ojoj Pavel, masz defraga? jak tak to nie wiem po co pytasz o takie zeczy...po prstu mapa byla na TRICKS MODE, a tam masz full broni, i niesmiertelnoisc...

aha..... :)