odgrzebiemy temacik...
w 1.71 byl AccelMetter ale kiepsko dzialal. w soomie to nawet w df 1.8 to df_accel nie byl robiony w oparcioo o fizyke tylko o graczy... tz... obserwowali jak goscie ktorzy mieli zejb... przyspieszenie sie ruszali (fajna ciekawostka, bo mnie np to zdziwilo ze moosieli to w ten sposoob robic, a nie mogli zaprogramowac accelmettera hardcorowo w oparcioo o sama fizyke)
PS. proobowal z was ktos kiedys strafowac uzywajac czegos takiego:
bind mouse2 \"vstr _moveup\"
set _moveup \"+moveup;wait 2;-moveup\"
oczywiscie zamiast \"wait 2\" mozna dac na poczatek \"wait 20\"
dla tych co nie wiedza: rozni sie to od normalnego skoku ze po wcisnieciu przycisku skok jest wcisniety 2 milisekundy (okolo, to zalezy od com_maxfps) czyli trzeba wycelowac skokiem idealnie prawie na ziemi. oczywiscie nie ma wtedy problemoo z przyspieszaniem, ktore jest zmiejszone przez zbyt dloogie trzymanie skoku :))
w soomie czy ktos z was ma zbindowane klawisze od F1 do F8 /?
bo kce pooscic paka z configami ale on ma obstawone te przyciski, a z racji ze jest tam troche pliczkow nie kcial bym zeby sie problemy z bindami robily...