ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Defrag Master 2.0

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-28 12:15:20

Jako, ze wACKY map q3p to ja zaczalem robic po malej przerwie DefagMastera 2.0 :). Juz troche kodu do oblusgi mam jest, ale to i tak bardzo malo... wlasnie zaczalem kleic od nowa interfejs...

Dobra wiec, nie wiem czy jest sens koncuc tego proga... moze... no mniejsza o to :P... Co byscie chcieli w nim ujrzec? Przypominam, ze jest to program do zarzadzania demami - wyszukiwanie, odgrywanie, kasowanie itp. Bedzie zawieral wszystkie mapy co sa na PTC + mozliwosc wprowadzania wlasnych... Jak uporam sie z interfejsem to zaczne pisac kod.... Moze skoncze za 2 lata (przy dobrych wiatrach :P)...

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-28 19:51:29

Heh ^M^ no pomyślę. Tan DefragMaster to miałbyć v.1.5 :PP

.::Marko::.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-28 20:13:15

Mialbyc, ale odrazu szarpne sie na 2.0... zreszta co za roznica... ja chcem uslyszec jakis normalne posty dot. proga :|....

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-29 07:40:23

hmmm.... chyba sciagne ten programi i obadam co to wogule jest:))

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-29 08:16:35

boooshe to ty go nie masz?! Ale jest do bani(DefragMaster1.0)

Ma zamało funkcji typu kasowanie demek tak jak demotoolem itd.

.::Marko::.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-29 17:45:17

Ja @#$%.... ludzie to maja bardzo logiczne posty, ktore podtrzymuja rozmowe.... moze tak troche dluza wypowiedz, a nie standardowe 1-3 linie skleionego zdania? Bez obrazy, ale czasami mam tego dosyc... :| Jezeli jeszcze tego nie wiedziales to jest DM 1.1 - a w nim jest \'jako-takie\' kasowanie dem... Skoro uwazasz, ze program jest do bani, to moze powiesz czego w nim brakuje, bo jakos ciezko mi jest sie domyslic jakie to sa \'podstawowe funkcje\'... Jest zmiana nazwy (bedzie i automat), kopiowanie, kasowanie (moze tez jakiegos aauotama sie zrobi, ale to raczej w przyszlych wersjach, bo osobiscie nei uzywam autorecord....,), wyszukiwanie... Co jeszcze moze sie przydac?

Jezeli chodzi o bardzo ynteligenty program demotool to bardzo go polecam wszystkim, ktorzy maja ochote dostac flustracji, gdy straca nowy rekord....
Postep prac: juz mam zaproektowany prawie caly interfejs... juz wprowadzilem sporo map i mam juz kod, ktory pobiera najlepszy czas na mapie :).... Nieduzo, ale zawsze cos :]...

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-29 17:54:18

Demotool jest spox. Ja używam oczywiście autorecord. Nie bede jak głupi za każdy razem wciskał binda żeby poszło demko! No a chodziło mi o automat do kasowania tak jak demotool no i automat do zmiany nazwy. A zresztą jest bardzo zajefany ten DefragMaster, przeglądanie demek itd. ale musi być ten automat jak w demotool.
EDIT:Przydałoby się (jeśli program ma być kozacki) żeby był levelshot mapy tam koło listy demek mapy recordu itp., ewentulanie byś dał opcję a każdy by sobie samemu wrzucał levelshota. A no i mogłyby być tesh mapy TrickZ i tam spis demek na tej trickowych mapie..

.::Marko::.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-29 20:52:19

> boooshe to ty go nie masz?! Ale jest do bani(DefragMaster1.0)
>
> Ma zamało funkcji typu kasowanie demek tak jak demotoolem itd.
>
> ........................................................................
>
> A zresztą jest bardzo zajefany ten DefragMaster, przeglądanie demek itd.

:)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-29 21:04:55

Dzial z mapami trickowymi juz zaplanowalem jakis czasu temu :)...

Levelshooty - wtedy program by zajmowal z 100 mb :PP.... Moze jeszcze nad tym pomysle (mozliwosc recznego wrzucania), choc nie wiem czy to wcisne i czy to ma sens...

Tamb - hehe... tez to zauwazylem, ale juz nic nie chcialem mowic ;)...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-29 21:42:07

no wiesz....ameryka:D

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-05-18 10:00:06

Jeden screen... mniej wiecej tak bedzie wygladal interfejs :)...
update: sry, ale juz nie ma screena ;p
Przyciski zmianiaja grafe na OnMouveOver i OnClick... Tak samo jak reszta (jeszcze nie gotowe)... Juz mam troche kodu no i wprowadzilem czesc map :)... Nie wiem kiedy to skoncze, bo aktualnie malo czasu na takie zabawy mam :/...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-18 11:56:33

ladnie ladnie klakier :) jesli chodzi o grafe to program milutki :]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-05-18 13:13:37

lol...bardzo zaj.ebiscie to wyglonda:)...GL

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-29 20:51:44

w takie wypukle guziczki az sie chce klikac:P

a dodawane przez siebie lvlshoty by sie przydaly :)

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-05-29 21:02:16

Dobra narazie musze zrobic cosik z tym kodem, bo brzydko to wyglada :P... Gdzie te levelshooty mialy by byc?? Jakas idea? :)

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-29 21:30:39

wg. mnie mozna na levelshota zrobic \"garba\" po lewej np. :)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-05-29 21:58:44

jest training, tricks,run itd, a ctf\'y będą? a levelshoty? no niewiem, niezbyt by sie dalo je wcisnac...

chyba ze lekko rozciagnac z prawej strony to najwieksze okno z nazwami dem i po prawej na dole obok nazwy mapy i tych opcji \'defrag\', \'play\', \'opcje\' itd. i tam wlasnie wstawic te levelshoty.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-05-29 22:06:54

CTF - postaram sie w nastepnej (najpierw musze przygotowac dobry kod do oblugi map - tak, by dalo sie pobierac liste map z PTC [!~!]).

Levelshooty - myslalem nad tym - tez mozna by bylo ladowac z PTC/Strony Gwena (juz bym zalatwil co i jak :P). Ale nie wiem, czy uda sie je ladnie skomponowac - jak rozciagne to bedzie strasznie d.u.p.c.z.a.s.t.o. Moze dorobie cos (czesc transparent) z prawej strony... jeszcze pomysle. Dziekorx za wskazowki :).

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-10-04 09:29:08

Ło matko - to jeszcze tu jest :))...
Na dzien dzisijeszy pracuje nad programem potrzebnym do \'obslugi PTC (dlugo by tlumaczyc, ale to juz cos nowego jest - calkiem od zera pisze...).

Jednak nawet jakbym chcial zacznac pisac od nowa (bo i tak trza by bylo) DM to nie mam takiej mozliwosci - jest jeden cholernie maly problem...

Uzywal ktos moze komponentow LDM pod BCB 5 lub 6? Jest tak taki taki myk - LMDMMButton i mozna w nim ladnie ustawic img on Down, OnMouseEnter etc, przez ladny panel (jako bsDown, bsOver idp, czy jakos tak ;)). Dobra jest... tylko ja chcem te przyciski generowac przy ladowaniu programu - by mozna bylo pobierac listy map z PTC (jest za to odpowiedzialny plik txt, ktory mozna poddac \'obrodce\' by wywalilo nazwe mapy, autora, longname, typ, fizyke oraz czy mama jest oficjalna, czy tez nie - ladnie, prawda? :)) i automatycznie by dopisywalo do wbudowanych w program - wszystko piknie i ladnie, ogolnie wyczys... tylko ja ustawic te pyeprzone wlasciwosci ButtonFaceIndex, czy jak to sie fpizdu zwie?! W helpie wielkie G pisze i ni cholery nie moge tak wywnioskowac czegos sensownego =(...
Orpocz tego mam jeszcze kilka innych, mysle, ze dosc dobrych pomyslow, ale ten problem praktycznie zatrzymal projekt w miejscu (ile ja juz czasu kombinuje, hoho... chyba tyle, ile sie meczylem z dostepem do edycji pamieci podczas dzialania programu - tak, trainery :)... tyz ni cholery nikt nie wiedzial :))...
Ktos moze wie? (raczej watpie ;p, ale nigdy nic nie wiadomo...)
EDIT: EUREKA! udalo sie - jest! dziala! Auuuuuuuuu! [zemdlal]... znalazlem genialny sposob :)))).... jutro zaczne klepac moze troche kodu :))...
EDIT2: Ankietka - bo mi trzeba wiedziec, w jakim kierunku rozwijac program ;o...

Przy okazji mam troche nowych problemow, ktore zapewne po raz kolejny mnie spowolnia, ale looz - jakos sie uda ;pp....

[big][b]Update tematu ;P[/b][/big]

Znowu wrocilem do tego zapomnianego projektu... mam pewne klopoty - tym razem z oprawal graficzna, a i odczytywanie czasow nie bedzie chodzic, poki do Ozone-Junkiego nie napisze po raz kolejny...

Do tego chcem zrobic automatyczne kasowanie gorszych czasow (autorecord), choc pewnie bedzie od cholery roboty z tym wszystkim i nie wiem kiedy skoncze...
Jak ktos chce pomoc to niech zrobi jakies ladne przyciski 20x90 w 3 \'stanach\' (normal, over, down) :PPP...
Bleh ile tych projektow juz jest - zaden nie skonczony :o... prawie jak SzakaL z mapaki ;DD...