Potrzebuję dekompilator standardowych map i nie tylko takich żebym mógł edytować mapy nie tylko dm17 dm1 dm7
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Potrzebuję dekompilator standardowych map i nie tylko takich żebym mógł edytować mapy nie tylko dm17 dm1 dm7
Dekomplikator? Marzyciel [](//htmlarea/images/smiles/1.gif)
q3map2 i googlaj (także boarda). Powodzenia.
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
jest taki program który dekompiluje *.bsp do *.map wiem nawet że na boardzie był już wymieniony niestety nie pamiętam jego nazwy ale jak sobie przypomnę to dam znać
A jak potem taką mapę z Radianta z rozszerzeniem *.map zamienić na *.bsp żeby działała w Quake’u ?
STolarZ
-.- lul
jesli tego nie wiesz do tej pory to moja propozycja jest taka zebys zrezygnowal z robienia map :asd
>>> taka mala podpowiedz... RTFM albo uzyj przycisku Szukaj
Ehhhhhhhhhh. Lolek. Nie mam zamiaru się zajmować tworzeniem map. Potrzebuje przerobić trzy mapy na potrzeby filmu :]
STolarZ
RTFM, UTFS
Jakie to niezrozumiałe dla wielu hasła [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Az odpisze ;p Dobry dzien dzis mialam to i tu troche pomoge :)
Aby moc dekompilowac, przerobic cos i skompilowac ponownie potrzebujesz calego programu jakim jest GTK Radiant (najlepiej wersje z przedzialu 1.4.0 - 1.5). Przykladowo ten build: zerowing.idsoftware.com/files/radiant/nightly/1.5/GtkRadiant-1.5.0-2006-08-19.msi
Teraz, zainstaluj to, poustawiaj sciezki (po otwarciu, wcisnij P, tam znajdziesz w opcjach). Z paku wyciagnij interesujaca cie bsp i wrzuc tam gdzie zainstalowales program.
Teraz w pasku adresu dopisujesz jak poradzil pluskff4:
q3map2 -convert -format map nazwa_mapy.bsp
Pojawi ci sie plik nazwa_mapy_converted.map - otworz go programem (uwaga, dekompilacja nie jest zbyt dokladna, przesuna sie textury, spora szansa jest, ze znikna wszystkie modele i swiatla - trzeba wiec uzupelnic to...).
Aby skompilowac, na otwartej mapie z menu Build/Bsp wybierz - Q3map2: (final) BSP -meta -vis -light -fast -filter. Tyle. Teraz pozostaje ci tylko czekac...
Jakby ktoś był zainteresowany, to mam wszystkie mapy z Q3 w formie *.map. Wszystkie, tzn. oryginalne, wchodzące w skład czystego kwaka. Mogę wrzucić na ftp (4,6Mb).
DOOM_er:. Będę dozgonnie wdzięczny jak te mapy wystawisz na ftp :]
PTC| szaky: thx za pomoc.
gorat: wb :>>>>
STolarZ
Proszę - Mapki Q3.
Tak jak Szakalka wspomniała, na wielu mapach pojawiły się przesunięcia tekstur, zniknęły niektóre modele itp. Ale nie są to jakieś poważne błędy, jeśli ktoś chce przerabiać mapę to i tak to naprawi.
P.S. Nie jestem pewien, czy w jakiejś mapie przypadkiem nie grzebałem a nie chce mi się teraz wszystkich otwierać i sprawdzać.
Dzięki wielkie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Dam radę jak będą jakieś drobne zjeby :]
EDIT: Działa :D Osiągnąłem to co chciałem. Dzięki wielkie jeszcze raz.
STolarZ