No scripting to zlepianie odpowiednich komend w odpowiedniej kolejności. Chociaż Gaz pewnie używa do tego jakichś ’zewnętrznych’ programów. Wszystkio co jest w grze odnośnie ruchu, itp, to bindy do komend q3. Tak więc swoją komendę ma np. szybkość ruchu myszy (tzn. stopień odwzorowania ruchów myszy w grze: szybszy - wolniejszy), strafy, obracanie się, skok, strzał, kucanie, itd. Wystarczy więc np. ustawić model na DM6 na moście, wpisać do osobnego configa kilka komend (po kolei na odpowiednią szybkość obrotu modelu, potem ruch w przód + strafe, lot, drugi skok, zmiana strafy, ble ble), zbindowaćsobie pod jakiś klawisz i odpalać cały trick jednym kiwnięciem palca... Zresztą jutro może napiszę skrypta na skok po raila na dm6, sami sobie zobaczycie na czym to mniej więcej polega.
EDIT: A siadłem przed chwilą i zrobiłem skrypta :P. Mało roboty, za to jeszcze jedna uwaga odnośnie skryptownia. Otóż im więcej fps wyciąga nasz komp tym lepiej. Bez wahań fps komp wykonuje wszystkie czynności z konfiga powtarzalnie, a więc ten sam trick można wykonywać nawet kilka razy pod rząd. U mnie przy fps skaczących w przedziale 20-30 było kiepsko, ale przy stałym 125 powinno być git. Ok, macie demko z oskryptowanym skokiem po raila i sam skrypt w pliku cfg. Jak chcecie się pobawić to wrzućcie plik dm6_rail.cfg do kat. defraga i w czasie gry w konsoli wpiszcie - /exec dm6_rail.cfg - Od tej pory wciśnięcie x będzie uruchamiać skrypt. Endżoj :P.
http://members.lycos.co.uk/pkdemon/scripted/pK.demon_pro-q3dm6_bridge2rail_scripted.dm_68
http://members.lycos.co.uk/pkdemon/scripted/dm6_rail.cfg