ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

df_demos_CamOffsetAngleZ

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-09 20:36:25

mam pytanie dotyczące tej komendy df_demos_CamOffsetAngleZ.... a więc chodzi mi o to że gdy wpisuje tą komende wszystkie kamerki ulegają przechylenie na bok.... a mi zależy na tym żeby tylko jedna kamerka była w ten sposób przekrzywiona a pozostałe były normalnie ustawione jak można to zrobić... korzystam z modu defrag 1.91.17
PS: chodzi mi o ten efekt na początku filmu "2ex movie III"

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-10 01:41:29

Nie korzystaj z defraga, bo żyjemy w drugiej połowie pierwszej dekady trzeciego tysiąclecia.

Q3MME

mises.org / marksdailyapple.com

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-12 17:12:59

ja tam wole defraga... to jak pomoże mi ktoś z tym przejściem z kamerki do kamerki
a właśnie czy można zbidować tą komende df_demos_CamOffsetAngleZ w ten sposób żeby po naciśnieciu klawisza jej wartość wzrastała albo malala powiedzmy o 3???

PS: a tak przy okazji co to za plansza ta pierwsza ewentualnie skąd moge ją pobrać??
www.quakeunity.com/file=1326

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-12 17:38:04

Jakieś powody, dla których wolisz defraga od mme?
Żeby zrobić takie płynne przejście musiałbyś napisać skrypt, który po załadowaniu będzie zwiększał/zmniejszał wartość komendy o określoną liczbę jednostek w określonych odstępach czasu, a w mme jest to 30 sekund roboty.
Nie zmuszam, ale namawiam.

mises.org / marksdailyapple.com

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-12 17:48:35

> PS: a tak przy okazji co to za plansza ta pierwsza ewentualnie skąd moge ją pobrać??
>
>
> www.quakeunity.com/file=1326

q3a.ath.cx/?lang=pl

\m/

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-12 19:44:23

> Jakieś powody, dla których wolisz defraga od mme?

po prostu z defragiem miałem kiedyś styczność i wiem sporo rzeczy jak sie w nim robi a w tym mme jest dla mnie zupełnie nowy.... napisz mi jeśli możesz jak sie ustawia kamerki w tym mme i jak sie przekszywia obraz podczas przejścia z 1 kamerki do 2 o tak jak tutaj www.own3d.tv/watch/19927

ps: a ty mistrzu nie pomogłeś mi zbytnio tym linkiem q3a.ath.cx/?lang=pl bo skąd mam wiedzieć która to plansza o którą mi chodzi jak tam jest ich od zaj***nia.... podał byś nazwe chociaż

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-12 20:11:51

Nie wiem kim jesteś i skąd pochodzisz, ale jeżeli nie wiesz co to za mapa to...to brak mi słów. ztn3tourney1.

Ni Chooyah!

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-12 20:28:56

no po prostu nie wiem co to za plansza co na to poradze jak ładnych pare lat grałem tylko ctf1 na raile to mam pewne zaległości które należy nadrobić.... mimo wszystko dzięki

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-12 20:36:43

mises.org / marksdailyapple.com

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-13 11:11:43

NHFL napisał:
> no po prostu nie wiem co to za plansza co na to poradze jak ładnych pare lat grałem tylko ctf1 na raile to mam pewne zaległości które należy nadrobić.... mimo wszystko dzięki
No i kolejny wychowanek pana p. :/

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-04 17:47:42

wszystko ładnie pięknie tylko napiszcie mi jeszcze jak można zrobić z przeciwnika powiedzmy białego tankjr albo keela bo nie mam pojęcia

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-04 18:44:52

Szukanie nie boli.
[

Pierwsze 2 posty powinny Cię zainteresować.](q3mme.proboards.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=218)

mises.org / marksdailyapple.com

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-16 13:24:00

Dzięki za pomoc i wyrozumiałość ;P

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-03-07 17:42:59

pytanie mam czy da się zrobić jakoś żeby ciała i "flaki" bo zabiciu nie znikały??? jest jakaś komenda albo sposób na to??

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-03-07 18:10:29

Może przeczytaj biblię q3 mańka? Bo takie pytania nie będą miały końca...

cg_deadBodyFilter "1"

i przy okazji, żeby było ładniej

cg_gibs "1"

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-03-07 20:49:11

Te komendy nie działają w mme. Zainstaluj starszą wersję lub najnowszą (chyba w becie33 już to poprawili).

mises.org / marksdailyapple.com

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-03-08 21:19:28

nie zrozumieliśmy się.... komenda cg_deadbodyfilter 1 powoduje że ciała od razu znikają po sfragowaniu (nawet nie chcą na ziemie upaść) z kolei cg_deadbodyfilter 0 powoduje ze ciala i flaki znikają po pewnym czasie a mnie chodzi o to żeby WOGULE nie znikały. Czy jest na to jakaś metoda albo chociaż czy da sie jakoś wydłużyć czas "zapadnięcia się pod ziemię" naszej ofiary????

PS: a biblie mańka czytałem... kiedyś.... ;P

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-03-09 00:52:16

Nie.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-03-09 13:40:37

gienek napisał:
> Te komendy nie działają w mme. Zainstaluj starszą wersję lub najnowszą (chyba w becie33 już to poprawili).
...bo rozumiem, że mówimy o q3mme? W Q3 flaki nie znikają zaraz po kontakcie z podłogą/ścianą, a w niektórych wersjach mme znikały.

mises.org / marksdailyapple.com

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-03-09 20:07:49

Chwila wyjaśnie wszystko od początku o co mi tak naprawdę chodzi... już od pewnego czasu zbieram akcje grając w sieci lan(mam już ponad 50 i to nie byle jakich) i zamierzam zrobić film ale chciałbym żeby mój film był przesycony nie tylko ładnymi fragami ale i ciekawymi "dodatkami" jednym z nich ma być "egzekucja" sarge'a albo keel'a.... któryś z nich będzie stał pod ścianą podświetlony reflektorem a 3 typków zmasakruje go machinegunami.... tak to mniej więcej wygląda(mapke zrobiłem w GTKradiant 1.4)

img46.imageshack.us/img46/4374/egzekucja.jpg

Do tego wszystkiego chce zrobić jeszcze 1 rzecz

1: Chcę aby pod ścianą leżało już pare zabitych postaci i nie wiem jak to zrobić bo jak kogoś albo siebie za**bie to po pewnym czasie ciało znika i przez to nie zdążę nakręcić akcji o którą mi chodzi.... skoro mówicie że nie da się tego zrobić w samym q3 to może dało by rade w jakimś innym programie może właśnie w wymienionym wyżej gtkradiancie albo w Adobe Premiere czy też w After effects nie mam zielonego pojęcia i dlatego zwracam się do Was o pomoc. Jak widzicie piękne plany tylko nie wiem jak sie za to zabrać...

> ...bo rozumiem, że mówimy o q3mme?

tak demko które nakręce będe edytował w mme

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-03-09 20:24:56

Dlaczego chcesz edytować demo? Zostaw je w spokoju i tylko nakręć z niego scenę;)

Nagraj osobno demo z ciałami i osobno z egzekucją, ale to drugie na blue/green screenie z pełnym oświetleniem (łatwiej wykeyować kolor). Sfilmuj obydwie sceny osobno z tym samym configiem kamer i nałóż na siebie w Vegasie albo AAE. Pokombinuj z ujęciami, nie musisz przez cały czas filmować całej sceny - wystarczy kilka razy sfilmować ciała pod różnymi kątami i tak samo sfilmować drugą scenę. Ale - ciała filmujesz dla każdego kąta od początku a nawet na bardzo niskim timescale (musisz wtedy przerobić czasy poruszania się kamery, zeby skorelować z timescale sceny egzekucji), dzięki czemu na filmie będzie wrażenie ze leżą one na podłodze bardzo długo, scenę strzelania natomiast filmujesz pod tymi samymi kątami, ale z normalnym/docelowym upływem czasu. Problem polega na synchronizacji obu kamer, nie w czasie znikania ciał.

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-03-28 17:43:35

mam kolejny problem ;/ tym razem dotyczy on komendy /clientoverride 1 model tankjr/pm c1 3333... otóż zazwyczaj wszystko jest w porządku i przeciwnik zmienia swój model na tankjuniora ale w niektórych demach nie przeciwnik tylko ja sam zmieniam swój model na tanka np w tym:

www.speedyshare.com/files/21658595/marcinpawel.dm_68

a w jeszcze innych demach tam gdzie jest sporo ludzi tylko jeden z wrogów zmienia swój model na tankj np tu a ja chciałbym aby wszyscy przeciwnicy byli tankjuniorami:

www.speedyshare.com/files/21658647/CZAS.dm_68

Sprawdzałem tą komendę na różnych komputerach i wszędzie jest to samo a wszystkie demka byly nagrywane na modzie OSP 1.03a więc nie wiem o co chodzi...

Liczę na Was chłopaki a zwłąszcza na Cb Gienek bo widze że mme masz w jednym palcu.... acha i jeszcze jedno jak usunąć efekt drżenia ekranu który następuje w mme33 podczas wybuchu rakiety albo pocisku z granatnika???

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-03-28 17:55:50

Trzęsienie ekranu - fx_vibrate 0
Co do clientoverride - możesz zamiast numerów wpisać player, enemy, all, red, blue. Może to pomoże. Mi znowuż nie działały te wyrazy, a numery zawsze działały. MME nie jest bez bugów i trzeba sobie z nimi jakoś radzić. Jak to nie pomoże, to musisz sprawdzić inne wersje. Dla mnie najstabilniejsza była beta17, choć brakowało jej kilku narzędzi wprowadzonych w kolejnych wersjach.

mises.org / marksdailyapple.com

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-03-28 18:23:53

dzięki stary... jest o niebo lepiej choć nadal nie jest idealnie...

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-05-20 18:31:12

Witam ponownie to znowu ja i mam kolejne pytanie.. chodzi o mme...

Mam ustawione 2 kamery i płynne przejście z 1 do 2. pierwsza kamera ustawiona jest w czasie 0sec a druga 8sec. Chciałbym zmienić tylko i wyłącznie czas a współrzędne x y z chcę by pozostały takie same... powiedzmy ze chciałbym zmienić czas 1 kamerki na 16sec a drugiej na 24sec bez zmiany pozycji kamer czy jest taka opcja?? To bardzo ważne dla mnie....