ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Długie skoki

DjPoul

Gravatar

Od: 2003-11-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-05 21:16:41

Powiedcie mi, jak oni podczas wszelkich zawodów wykonujątakie długie skoki. One sa 2 razy takie jak moje. Gram juz w q3 dwa lata i jakos nie idzie wykonywac takich jumpów:/ Trzeba cos doinstalowac, zmniejszyc grawitacje albo co ??

DjPoul
This is only a test ----> Timo Mass - Mayday 2002

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-05 21:20:21

Poczytaj o strafe jumpingu na stronie Polish Trickz Center albo artykul na orgu o tym.

bamc

Od: 2002-10-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-01-05 21:32:24

A ja nadal nie umiem skoku po rg na dm6 [2][2][2]
Udziela ktoś korki online z tego ? (4free)

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-05 21:45:49

> A ja nadal nie umiem skoku po rg na dm6 [2][2][2]
>
>
> Udziela ktoś korki online z tego ? (4free)

Co do tego skoku to mi niezawsze wychodzi, ale poczynilem wielkie postepy(kiedys wychodzil raz na baaaaaaaardzo duzo prob :D). Na pocieszenie powiem ci ze widzialem jak tam goscie tylem wskakuja ;D. Pierwszy raz ten skok zobaczylem w ClipQuake.

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-01-05 21:47:50

najpierw looknij czy masz 125 fps bo bez tego strasznie ciezko doskoczyc, jak nie masz to odpal emulke [pmove_fixed] i do boju :P patrzymy od rl: stajesz na prawym brzegu mostku i hopsia ze strafem w lewo, spadasz na drugi kraniec mostak i hopsia ze starfem w prawo i jestes ;]
> One sa 2 razy takie jak moje.

troche pomaga wspomniane juz 125 fps, ale bez tego tez mozna sie niezle rozpedzic [tylko dluzej zejdzie], anyway wykonuj czynnosci podobne do tych jakie opisalem przy okazji skoku po rg, no i zaznaczam ze wypada tez troche machnac mysza w strone w ktora wciskamy strafe [ jak machac to widac na demkach ;] ]

a btw: nie uwazacie ze to troche glupio grac cale dwa lata i sie nie nauczyc rozwijac speeda? ja nawte nie mialem pojecia ze takie cos istnieje tylko jakos tak odruchowo robilem :D [ na poczatku \'kariery ]

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

rkniunia

Od: 2003-02-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-05 22:11:18

Zeby spasc i nie stracic 5 hp tez trzeba miec 125 fps tak? Proponuje wlaczyc na serwerach pmove 1 zeby kazdy mial mniej wiecej takie same warunki do gry :))

Miejsce na twoj podpis..

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-01-05 22:23:41

a ja o tych wszystkich strafach i jumpach dowiedzialem sie dopiero wtedy jak zalozylem sobie neta :) czyli cos ok rok temu :]

i nawet dobrze mi to wychodzi :] (cos ok 800ups przy samych strafach bez pomocy rl)
/edit

musze sie jeszcze nauczyc na dm6 jumpa od ra do tego jumppada od rg (tylko bez odbijania sie od sciany po drodze :P)

Yaboll

Od: 2002-04-05

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-01-05 22:25:47

> Zeby spasc i nie stracic 5 hp tez trzeba miec 125 fps tak? Proponuje wlaczyc na serwerach pmove 1 zeby kazdy mial mniej wiecej takie same warunki do gry :))

Na szczescie tego nie wlaczaja :)
Zobacz jak zrywa gre jak jest wlaczony pmove???

Postaw serwer, wlacz z 4 boty, odpal pmova i zobacz jak pocina np kiedy biegniesz (baaa to nawet nie jest pocinanie tylko klatkowanie)

Podręcznik skauta (USA, 1934)*

W ciało każdego chłopca, który stał się nastolatkiem, Stwórca wszechświata wlał bardzo ważny płyn.

Ten płyn to płyn płciowy...

Każde działanie, które doprowadza chłopca do wydalenia tego płynu z ciała, osłabia jego siłę i zmniejsza jego zdolność do obrony prz...

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-05 22:31:50

nie dziwie sie, quake z pmovem tworzy rowne warunki dla gracza z 40 fps i z tym co ma 142 fps, czyli jezeli na servie jest 8 os grajacych to server zmienia fizyke gry na bierzaco dla kazdego gracza i to dlatego tak tnie :/

mises.org / marksdailyapple.com

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-05 23:14:13

>>a btw: nie uwazacie ze to troche glupio grac cale dwa lata i sie nie nauczyc >>rozwijac speeda? ja nawte nie mialem pojecia ze takie cos istnieje tylko jakos >>tak odruchowo robilem :D [ na poczatku \'kariery ]

Hmm tez mi sie to wydaje dziwne. Znam w necie kilku kolesi co graja w q od 1999r a dalej poruszaja sie w przod po prostu trzymajac forward i naciskajac jump. Gram dopiero pol roku ale juz umiem skoczyc po raila i z raila na mostek - nawet nie wiem kiedy sie nauczylem strafe jumpow - tak jakos odruchowo grajac z botami zauwazylem ze w ten sposob moge biec szybciej [no dobra troche zalukalem na filmach(dem jeszcze nie umialem uruchamiac)].

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-06 00:05:38

dluugie skoki? hmm, trzeba by sie adama malysza spytac :DDDD

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

wolf_

Od: 2003-03-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-06 08:11:32

Co do tego jump\'u na dm6 to frag4 opisał to chyba dość dobrze. Trzeba zacząć do prawego brzegu mostka a później od lewego brzegu jump lekko w prawo i przy dobrym wietrze powinno wyjść dobrze ;)

A tak przy okazji to nawet najlepszym to czasami nie wychodzi :)

www.clanCBS.prv.pl[b]The Clan of Black Sun[/b]

[b][blue][[/color][white]CBS[/color][blue]][/color][yellow]-[/color][white]wol[/color][blue]f[/color][/b]

rkniunia

Od: 2003-02-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-06 13:17:36

Hmm nie wiedzialem ze przy pmove tnie cos tam :) Ale jednak lepiej zeby bylo pmovte 1 :P

Miejsce na twoj podpis..

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-01-06 14:24:43

najlepiej chyba ogladnac demko zeby sie nauczyc.
tamburyno.w.interia.pl/ble.dm_68 click-rail tylem i przodem(demko nagrane na defragu)
warto jeszce zagladnac www.q3arena.gry.wp.pl/?id=18&akcja=r&ida=92&kat=1tu i q3arena.gry.wp.pl/ptc/?id=22&akcja=r&ida=440&kat=1tu
aco do pmove to faktycznie zjada procka:/ ja nie mam stalych 125fps wiec na singlu gram na ustawieniach

g_synchronousClients 1, com_maxfps 125, sv_fps 125 co dziala tak samo jak pmove.
edut: czy mi sie zdaje czy ktos sie bezczelnie wepchnal...hmm=p

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-06 14:24:43

> dluugie skoki? hmm, trzeba by sie adama malysza spytac :DDDD

no czy ja wiem :D moze sie czepiam ale ostatnio Adas byl ledwo 25 :\ porazka ..
btw dzis teraz aktualnie Adas po 1 serii jest 20 omg :|
tez sie pochwale ze umiem jednym skokiem tam doskoczyc zeby nie bylo ze nie umiem ;o www.members.lycos.co.uk/emilekgr/pliki/bridge_gr.dm_68BRIDGE

[big]------------------[/big]

EDIT: lol to kto sie wepchnal ten sie wepchnal ;p to ja jestem na koncu D:

spEN

Od: 2003-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-06 14:37:56

members.lycos.co.uk/e5clan/dema/overkill4v4.dm_67Tutaj taki pan napisal tutoriala jak skoczyc po rg na dm6.

Bardzo wazne oprócz ruchow myszka jest takze odpowiednia sekwencja kursorow.. Sciagnij sobie demo z PTC ze skokiem po raila na tej mapie i odpal to w defragu.. Jest komenda na pokazywanie wciskanych klawiszy podczas ogladania dema ale nie pamietam jak to bylo :].

Najwazniejsze to duzo trenowac i po kilusetnym skoku Ci wyjdzie...
Nie wiele osob wie, ze ten trick mozna wykonac jednym skokiem LUL ! Ale z tego co wiem dziala to tylko na promodzie.

Ktos nie wierzy to prosze members.lycos.co.uk/wdfilm1/trick(luk)1jumpporaila.dm_68dEmo.

Quake 3 is not just a game.

Its an emotion.

A way of thinking.

A feeling.

Its an addiction.

U cant escape it.

All u can do...

...is play.

rkniunia

Od: 2003-02-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-06 15:00:00

Tak 999 FPS promode 1 pmove 1 ogc_dlugieskoki 1 :]

EDIT: ten link demo to chyba nie ten co trzeba?

EDIT2: Jednak wszystko ok sciaga sie :P

Miejsce na twoj podpis..

chrzomszcz

Od: 2002-10-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-06 19:29:03

przy pierwszym strejfie (circle dżump) liczy sie szybkosc ruchu myszka o te 90 stopniuf

DjPoul

Gravatar

Od: 2003-11-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-06 21:24:22

Ustawiłem sobie to wszystko w konsoli na:

/pmove_fixed 0

/sv_fps 125

/com_maxfps 125
i juz widzialem małą róznicę ale bede musial jeszcze sporo pocwiczyc [35]

Trening czyni mistrza [23]

DjPoul
This is only a test ----> Timo Mass - Mayday 2002

*Luk4S*

Od: 2003-12-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-07 00:51:22

hmmm etam nic ciekawego na promodzie to wiesz inna bajka co vq3 . jezeli chodzi o te przeskoki do rejla na vq3 to wiem sporo bo skacze se tam bezproblemowo a jezli chodzi o 1 strufejump to tez sie da na vq3 ale jest jedna zasada trzeba miec 333fps STALE!!!! i wskakujemy se tam jak na promodzie :D:D pozdrawiam

zośka

Od: 2003-05-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-07 07:49:24

zamiast magicznych 333fps wpisz sobie w konsole g_speed na 1000 i skoczysz tam bez starafe\'a. :) albo gravity 20000 i skoczysz tam jak chcesz hshshshs.

dzidek tu jest mowa o normalnych ustawieniach a nie o jakis stalych 333fpsach - tak btw to nie regularnych ustawieniach nie udal ten wyczyn nikomu!

  • Proszę pani ta stówa jest fałszywa.

  • Boże! Wygląda na to, że zostałam zgwałcona.

spEN

Od: 2003-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-07 11:04:42

Zycze powodzenia przy skokach przy takiej gravitacji :D.

Quake 3 is not just a game.

Its an emotion.

A way of thinking.

A feeling.

Its an addiction.

U cant escape it.

All u can do...

...is play.

Mattias

Od: 2002-10-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-07 11:11:55

w powietrzu to kazda sciane zaliczy :Q

*Luk4S*

Od: 2003-12-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-07 11:58:19

ale lol ja myslalem ze wam chpodzi o takie wskakiwanie na serwerach polskich bo takto jak zmienicie grafitacje w q3 to wiecie to sie zrobi bardzo besensu i nie wiem nawet po co takie skoki totalny besens:D:D

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-07 12:12:10

A może odpowiecie mi na roblem raczej z natury hardware (sorry, że tu, ale przecież bez sensu jest robić 2 topic skoro tesh mi chodzi o skoki)?
Mam kompa cel 2,4ghz, radeon 9200 128mb, ASUS p4pe-x, 256ddram kingston, dźwięk na płycie i od niedawna winxp. Mam 125 fps, ale nie na stałe, cały czas lata o dosłownie kilka fps (tak szybko, że nie widzę dokładnie jakie są różnice, ale 2 pierwsze cyfry się nie zmieniają), więc żeby grać z 125 fps (czyt. wykonywać normalne skoki) muszę grać na com_maxfps 126 (czyli grać z 142 fps). Problem tkwi w tym, że nie zawsze mogę grać na 126 fps, jeśli qmple z lanu mają ustawioną górną granicę na 120-125 fps. Co zrobić, żeby te 125 fps po prostu cały czas było. No bo chyba mi nie powiecie, że komp nie wyrabia :)