ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

doom3 ograniczony do 60 hz

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-23 17:45:12

doszly mnie sluchy ze zrodel blizej nieokreslonych ze doom ma tylko chodzic na 60hz co rowna sie 60ciu fpsom przyczyna jest absurdalna. mianowicie autorzy ponoć chcą uniknąć zamieszania jakie było jest i będzię w okół fpsów w q3 i fizyki z nimi związanej. wypowiadajcie sie. ja uważam ze to jakas bzdura :/

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-02-23 20:51:18

To nie zadna bzdura. Doom3 i quake4 beda ograniczone do 60 fps i dzieki temu gracze ze slabszymi kompami beda mieli \"rowne szanse\". Wg mnie swietny pomysl!=]

markolm

Od: 2003-11-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-23 22:30:13

> Doom3 i quake4 beda ograniczone do 60 fps i dzieki temu gracze ze slabszymi kompami beda mieli \"rowne szanse\"

hmm a wiec czy jest sens aby wychodzila nowa czesc? Slyszalem ze w q4 ma nie byc multuplayera, ale to chyba jest sciemka [;

Do You really think you can beat us?

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-23 23:40:09

niewiem czy q4 przebije q3 w potencjalnym multi , conajwyzej w wymyslnym singlu, w q3 gram juz troche:D i ani razu singla nie dotykalem a co do fpsow to niech zrobia cos la pmove albo inny kod zrodlowy w ktorym poprawią-> cytuje \" przy niektorch wartosciach com_max nastepuje sumowanie czegostam i zaokrąglanie czego efektem jest wyzszy skok\"(by rozz) .
przeciez to okaleczanie, czlowiek widzi 85 klatek a i zabierają 25 z nich =[, to juz lepiej w sapera sobie pograc.

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-24 00:48:18

niech zrobią kod niezależny od ilości fps. piszą takie niewyobrażalne rzeczy, to chyba nie byłby dla nich wielki problem.a przy 60Hz, to po godzinie grania oczy wysiadają a nawet wcześniej grać się za bardzo nie da, a jest to conajmniej niprzyjemne.

F@rmeR

Gravatar

Od: 2004-02-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-24 13:51:50

Tiaaa.... kiedy wyjdzie Doom 3 watpie by ktokolwiek mogl wycisnac wiecej niz 60fps. To bedzie koszmar. Podobno na P4 3.0Ghz HT, najnowszy GeForce 5900 Ultra, duper, wypas, za rózowo nie chodziło ( 640x480). Autorzy oczywiście wciskają kit, że wina leży po slabej jakosci prog., i na premiere wszystko bedzie git.Taaa....a swistak siedzi i zawija je w te sreberka.

Nie wiem co ja tutaj robię, ale jest fajosko!

cih

Od: 2003-03-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-24 13:54:33

wg mnie w standardzie bedzie ustawione te 60fps ale bedzie albo jakas komenda oblokowujaca to albo jakies cracki czy cus... moge sie zalozyc

[yellow]b[/color][white]o[/color][yellow]rn.[/color][white]ci[/color][yellow]h[/color]
piwo, piwo, piwo trzeba pic !

www.pajacyk.pl[img]http://www.pajacyk.pl/ban_pajac/zacheta400x50b.gif[/img]

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-25 15:55:58

> Tiaaa.... kiedy wyjdzie Doom 3 watpie by ktokolwiek mogl wycisnac wiecej niz 60fps. To bedzie koszmar. Podobno na P4 3.0Ghz HT, najnowszy GeForce 5900 Ultra, duper, wypas, za rózowo nie chodziło ( 640x480). Autorzy oczywiście wciskają kit, że wina leży po slabej jakosci prog., i na premiere wszystko bedzie git.Taaa....a swistak siedzi i zawija je w te sreberka.

No to ładnie, ciekawie kiedy będe miał kompa który uniesie Djuma ;-|

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-25 16:32:06

to jest prawda a nie swistak, wersja alfabeta nie ma optymalizacji. wiec na obojetniejakiej rakiecie bedziesz mial malo fps :/

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-02-25 19:36:14

> niech zrobią kod niezależny od ilości fps. piszą takie niewyobrażalne rzeczy, to chyba nie byłby dla nich wielki problem.a przy 60Hz, to po godzinie grania oczy wysiadają a nawet wcześniej grać się za bardzo nie da, a jest to conajmniej niprzyjemne.

Oni nie umia tak zrobic, a kombinowac im sie nie chce. Przy 60Hz oczy ci wysiadaja? Chyba ci sie z odswierzaniem pomylilo. A pozatym to tak czy inaczej granie dluzej niz godzine szkodzi zdrowiu=] Minister zdrowia ostrzega=]

.WeeD

Od: 2003-12-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-26 11:53:14

Przeciez to IDSoftware, juz Oni zrobia, ze bedzie sie gralo dobrze.

A pamietacie poczatki q3? Ja pamietam - 15fps (:

Dzisiaj najlepsza grafa i mam ok 50, a kiedys, tesame ustawienia, mialem <1 fps.
60fps moze byc, ale 60Hz juz nie. Ale to sa pogloski. Na 101% bedzie to moana ustawiac. I jezeli sie to nie przyjmie, pamietajcie, ze jest cos takiego jak PointRelase.
F@rmeR: a widziales jakas PreAlpha ktora dziaiala plynnie?

d[..]b

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-28 09:39:47

na 60 fps gra sie zle, na 60 hz gra sie jak na 60fps + bolą oczy

....

Gravatar

Od: 2003-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-28 10:52:48

ja gram na LCD 75 hz i jest spoko : > fps com_maxfps 125 :]

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-01 23:38:50

60 fps też lipa. dla mnie tylko(!) 100Hz (dla oczu) i 125fps (dla fizyki)

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-02 10:28:35

hehehehehehe Biszlejmut - ale LOL - pomyliłeś się. ID w wywiadzie, który chyba obydwaj czytaliśmy (chyba z Timem lub Todd\'em), zdecydowanie poinformowało, że max ilość FPS (!!!!!!) będzie wynosić 60. To ograniczenie będzie miało na celu zrównoważenie szans graczy, i naprawia błędy które zostały zauważone w silniku Q3 (czyli gracz mający 125 FPS ma potencjalnie większe szanse na wygraną niż gracz posiadający 60 FPS, ten z wyższym FPSem może wykonywać dłuższe i wyższe skoki). jak znajdę link do wywaidu to tu wstawię

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

cih

Od: 2003-03-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-02 13:18:36

Mateo mylisz sie :o) wcale tak nie jest ze ten kto ma 125fps moze robic lepsze skoki i dluzsze skoki, tez tak kiedys myslalem, ale to zalezy tylko od ustawienia optymalnej wartosci com_maxfps dla danego komputera.
przyblize moze o co mi chodzi, teraz dla mojego kompa najlepsze wyniki uzyskuje przy com_m na 127fps (tzn, chodzi mi o to ze wszystkie skoki itp wychodza na tej wartosci najlepiej i najlatwiej), na moim starym kompie, tez wszystko wychodzilo ale na com_maxfps na 44fps, wizualnie widac bylo ze gra lekko przecina, ale wszystko wychodzilo tak jak teraz na nowym kompie na ustawieniu 127fps.
tzn, pisze to dlatego, iz nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, ze na lepszych komputerach mozna wykonywac lepsze i dluzsze skoki, niz na starszych pecetach.

[yellow]b[/color][white]o[/color][yellow]rn.[/color][white]ci[/color][yellow]h[/color]
piwo, piwo, piwo trzeba pic !

www.pajacyk.pl[img]http://www.pajacyk.pl/ban_pajac/zacheta400x50b.gif[/img]

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-02 13:53:38

a p_move miałeś na 1? :/

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-02 15:16:40

wlasnie pmove? ale w czym ja sie pomylilem hz mozna odniesc do fps poprzez wymuszenie synchronizacj w open GL sasa, anyway wychodzi i tak na to samo :/, a co do szans to wcale tak nei jest, no co z tego ze ziomo wyzej skacze,

(doom3 z tego co gralem i tak jest powolny i takiego znaczenia jak w q3 skakanie tam nie mialo)
w cale nie musi nas przez to pokonywac. a nawet jesli to nie w takim stopniu przeciez to tylko kolo skoczy o 4-5 (quakowych jednostek \'u\') wyzej :/ i odrazu musi ownowac ? :/

pat

Od: 2003-10-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-02 19:17:30

etam a teraz przyznajcie sie ile mieliscie fpsow w alfie dooma .... bo ja za stale 60 fps dal bym wszystko :P

mailem 40 i jeszcze jak potworki wyskakiwaly to mi skakalo do 15... wiec nimartwie sie o jakies ograniczenia do 60 szczegunie ze w doomie skoki nieodgrywaja wiekszego znaczenia (skonczylem alfe bez zadnego skoku, no chyba ze jak spiepszalem przed kolesiem ktory wyszedl ze sciany na 2 lvlu) :P

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-03 14:09:41

a ma ktoś linka do alfy? bo nie mogę znaleźć, te na torrencie nie dają się dociągnąć

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

pat

Od: 2003-10-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-03 18:02:55

ja ssalem z torrenta ale na kazie albo direct connect newnie tez maja ...

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-04 17:14:34

a moze ma ktos na dysku te alfe, to bysmy sie jakos umowili to by udostepnil czy cos. plz

wishoza

Od: 2003-09-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-08 15:29:00

no w sumie czowiek do (w miare) plynnego widzenia obrazu potrzebuje niby 24 fps, ale w grach nie wydaje sie tak :p najgorsze w sumie dla oczu 60 hercoof niech te 60 fps sobie bedzie ;d a czy ta gra mi pojdzie to sie nie martwie :D kompa juz mam zaopatrzonego (w sumie moze nie specjalie dal tech gier, chodz tez o nich myslalme, ale ogonie zeby na dlujgo \"wystarczyl\" :D)

NGS !

wishoza

Od: 2003-09-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-09 23:45:20

ano mam juz dooma 3 i mowie tu szczerze ! NIE PODOBA MI SIE ! qrna nie chodzi mi wlasciwie tak zle (kolo 40-50 fps czuje :P napewno nie mniej bo kompa mam raczej dobrego) ale jak na ta \"piekna\" grafe to na pewno ŹLE ej że oni to tyle czasu robili ? :D no ale moze jeszcze w ostateczniej wersii bedzie cos popraweione bo tak nie przejsdzie ;| [1]
EDIT: OPS!!!!!!! sorry ze dwa posty pod soba ;| myslalemz e ktos uz odpisał na tamtego i nawet nie zjezdzalem ;p

NGS !