> Co oni ci takiego req obiecali ..
1) Stwory miały być w ciągłym ruchu i zaskakiwac nas swoimi poczynaniami i kryjówkami
1b) wpisałem kod NOCLIP który sprawia że moge latać przez ściany itp. ogladałem jak potwory stoją za rogiem i czekają na mnie ruszają się tylko jak się wychyle (dupa)
2) Te znikanie zwłok to ułatwienie jak nie znikają to jest mnóstwo baboli np. revenent blokuje dzrzwi albo zwłoki po uderzeniu z pistola latają po pokoju jakbym strzlał do nich z MG
3) Miało być strasznie
3b) po godzinie gry nic już nie zaskakuje jest ta sama młucka.
4) mieliśmy chodzić przez całą plansze i nie spotkać żadnego potfora dopiero za 3-6 pomieszczeń miałyzaatakować w grupie
4b) Kupa w każdym pomieszczeniu jest jeden brzydal i koniec (conajmniej)
5) Szczerze powiem że bujanie się lamp i cienie szalejące na scianie lepiej widoczne były w alphie.
6) Gra potrafi zwolnić nie miłosiernie
> Pozatym jeszcze masz beszczelnosc powiedziec \"dali\" - Ukradles go :]
Ukradłem go? Mój brat, \"gameboy\" kupił oryginał za granicą. To wlasnie u niego grałem w nią.
A, i jeszcze jeden cytat:
> Playing this game had me thinking:
>
>
> \"Where did that piece of shit come from?\"
>
> \"Why didn\'t I get turned into a zombie like so many of the others?\"
>
> \"Why is most of the A.I. set at \'run/fly at that guy and kill him\' setting?\"
>
> \"Don\'t securiety forces have nightvision in the 22nd century or light amplification mods for the weapons?\"
>
> \"Will I be fighting more than 2-4 monsters at a time later in the game?\"
>
> \"Why don\'t they use more of those centry droids that make mince meat of the enemies? They could easily secure the base\"
>
> \"When\'s the next scripted event where monsters spawn infront and behind me?\"
>
> \"Why do the granades bounce so much?\"
>
> \"Why won\'t the bodies of the demons stay so I see the aftermath of my battles?\"
>
> \"Why didn\'t ID hire the story writers from System Shock(2)?\"
>
> \"Why do so much of the levels look the same in the beginning?\"
>
> \"Why didn\'t they make more use of enemies crawling and hopping form walls and ceilings?\"
>
> \"Why do most my weapons sound so underpowered\"?
>
> \"Why do I hear all my marine buddies getting slaughted on the radio when I have a relatively easy time killing demons on my own?\"
>
> \"Why is the darkness the toughest foe in this game?\"
pisze nie od siebie, bede w poniedzialek