ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

doom3q3dm6

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-13 12:44:28

Czy ktoś grając w dooma 3 tęskni za pro-q3dm6? Niejaki ScrotcH przygotowuje konwersje tej mapki do d3, screenshot poniżej.

[img]www.planetquake.com/bkp/scrotch/scrdm6f.jpg[/img]

A przy okazji: ukazała się publiczna beta GtkRadianta 1.5 - obsługuje Dooma3.

www.qeradiant.com/

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-13 13:49:43

ło - bez jaj, rzygam dm6, ale to mi sie podoba! o_O
miod i orzeszki... no to teraz cala scena q3 moze bez zadnego problemu przezucic sie na dooma....

Th3rioN

Od: 2004-07-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-13 14:16:27

Jeszcze mnie trzęsie po graniu w dooma po 12.00, samemu w domu i w zupełnej ciemności. Raz o mało z krzesła spadłem :) A co do konwersji dm6 to zawalisty pomysł.

...so far, ... so good, ...so what?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-13 14:55:08

moze za 10 lat zobacze ta gre...

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-08-13 16:16:33

Ha! Byłem pewien, że ktoś zrobi konwersje dm6... Przecież to dużo łatwiejsze od zrobienia nowej mapy a i szanse że mapa będzie popularna większe...

Dobrze, że przynajmniej jest na co popatrzeć bo wygląda naprawde fajnie...

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-14 01:13:56

Wygląda wypaśnie, ale czy będzie grywalna w innej grze, trudno powiedzieć.

A tak z innej beczki - czy pliki dooma to też w rzeczywistości zipy? Pytam, bo nie mam szans na to, by to sprawdzić.

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-14 10:46:48

Tez zipy (pk4), tyle, ze w przeciwienstwie do q3, to tam same modele z 400 mb waza o ile pamietam, wiec mala roznica jest ;-).

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-08-14 16:55:41

> moze za 10 lat zobacze ta gre...

witaj w klubie [35]

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-08-14 19:36:56

> moze za 10 lat zobacze ta gre...

witaj w klubie [35]
Panowie, nie przesadzajmy... za góra sześć lat D3 będzie miał te same wymagania najnowszy windows i dostępny jako dodatek przy jakiejś gazecie, więc i finansowo wyrobimy ;]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-08-14 20:42:11

mnie na medium doom smiga calkiem przyjemnie :]

Lukalem kilka razy tego radka co razem z gierką byl i prawie za kazdym razem gobil mysz :/

Zdolalem obaczaic kilka mapek i doszedlem do wniosku ze troche to zajmie zanim skumam o co tam biega :D

co do tematu to szkoda ze kolo wybral akurat dm6 :P wolal bym siakąs innom :D

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-15 23:23:15

Moim zdaniem Doom3 to [b]wtopa roku[/b]. Gra mi sie nie podoba. Nie wniosła nic nowego do gatunku FPP (w przeciwienstwie do np. Far Cry-a). Znudziłem się po godzinie grania. Można łatwo domyslic sie, gdzie respawnuja sie potworki, poza tym wszedzie jest ciemnosc, wiec trza grac albo tylko w nocy, albo na gammie 999 :] ID za duzo obiecali, a gowno dali. Nawet nie widac, ze gra byla robiona 5 lat. Do tego praktycznie niegrywalny multiplayer /przez fizyke/ i cos quado-podobnego (tez double damage), co rozmywa obraz na czerwono, a w tle wrzeszczy gwalcona kobieta. Oczywiscie to moja wlasna opinia i nie musicie sie z nia zgadzac :]
Pomijam juz fakt wymagan sprzetowych. Gra tnie sie tez na super-maszynach z 3 GHz, 512ram i najnowszym GF na pokladzie... Fak, grafike ma ladna, ale widzialem pare rownie ladnych mapek do q3, czy innych gier i nie ciely sie tak jak d3...

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-20 18:37:51

IMHO nie jest taka zła ta gierka... Chociaż pod względem grywalności nie rewelacyjna/rewolucyjna.

Poniżej obrazek z innej konwersji q3dm6, tym razem przeróbka autorstwa Grudge\'a:

[img]www.grudgedesign.com/misc/d3q3dm6_4.jpg[/img]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-08-20 19:35:01

> ID za duzo obiecali, a ****o dali.

Co oni ci takiego req obiecali ..

Pozatym jeszcze masz beszczelnosc powiedziec \"dali\" - Ukradles go :]

Mnie sie gierka podoba a gamme ma ok Gram na 1 i nie nazekam :] [to Ty masz cos z monitorem :D]

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-20 20:46:37

Co do tematu i przeróbek dm6, pro6 czy innego gówna. Jak dla mnie - tania sława i sprzedawanie się za oklaski \"jednomapowców\" :|.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-08-20 21:18:36

tozto brzydkie jest. wyobrazcie sobie tu teksturki i oswietlenie z quaka i \" normalna\" mape widze. kompletny brak detali itp, wszystko engine robi za mapera , tez mi cos...pff =q ( mowie glownie o 2gim screenie bo pierwszy ujdzie nawet)

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-08-20 21:50:49

Słabo wygląda ta druga mapa... właściwie czy to się kiedyś skończy? Jakby nie mogli zrobić czegoś orginalnego. A przynajmniej coś o wiele bardziej grywalnego na fizyce D3... Przecież to zupełnie inna gra, inna taktyka... Watpie, żeby były to udane mapy, ale i tak pewnie ściągną je setki jednomapowców...

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-20 21:59:41

Ja tam widzę kilka ciekawostek, ładnie się błyszczy ten metal na krawędzi podłogi, bumpy i takie tam,.. fajna flara - raczej nie jest pojedyncza - volume light?

Dooma3 nie mam, w sumie problem stary jak świat, gierki są coraz ładniejsze, kompy(karty) coraz bardziej wypasione - tylko twórcom brakuje pomysłów i często wieje nudą jeśli chodzi o akcję w grach.

Grał ktoś w Warhammera 40.000 ?

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-21 03:56:29

W którego Warhammera? Teraz ma chyba wyjść jakaś nowa wersja...

W każdym razie - pamiętam, że kiedyś strasznie jarałem się figurkami do tej gry, niestety nie mogłem kolekcjonować, bo to nie na moją kieszeń :P.

IMO żadna gra nie przebije klimatem sesji w papierowego Warhammera. Dwa zupełnie inne światy.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-21 09:10:59

> Słabo wygląda ta druga mapa... właściwie czy to się kiedyś skończy? Jakby nie mogli zrobić czegoś orginalnego. A przynajmniej coś o wiele bardziej grywalnego na fizyce D3... Przecież to zupełnie inna gra, inna taktyka... Watpie, żeby były to udane mapy, ale i tak pewnie ściągną je setki jednomapowców...

No z drugiej strony... niech ktos zrobi ten yebniety juz mostek z dm6 w d3 moze ;-).
Ino ten drugi screen ubogi w porownaniu do pierwszego, imo :F.
req - poczekaj na F.E.A.R. :D.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-21 13:14:49

> Co oni ci takiego req obiecali ..

1) Stwory miały być w ciągłym ruchu i zaskakiwac nas swoimi poczynaniami i kryjówkami

1b) wpisałem kod NOCLIP który sprawia że moge latać przez ściany itp. ogladałem jak potwory stoją za rogiem i czekają na mnie ruszają się tylko jak się wychyle (dupa)

2) Te znikanie zwłok to ułatwienie jak nie znikają to jest mnóstwo baboli np. revenent blokuje dzrzwi albo zwłoki po uderzeniu z pistola latają po pokoju jakbym strzlał do nich z MG

3) Miało być strasznie

3b) po godzinie gry nic już nie zaskakuje jest ta sama młucka.

4) mieliśmy chodzić przez całą plansze i nie spotkać żadnego potfora dopiero za 3-6 pomieszczeń miałyzaatakować w grupie

4b) Kupa w każdym pomieszczeniu jest jeden brzydal i koniec (conajmniej)

5) Szczerze powiem że bujanie się lamp i cienie szalejące na scianie lepiej widoczne były w alphie.

6) Gra potrafi zwolnić nie miłosiernie

> Pozatym jeszcze masz beszczelnosc powiedziec \"dali\" - Ukradles go :]

Ukradłem go? Mój brat, \"gameboy\" kupił oryginał za granicą. To wlasnie u niego grałem w nią.
A, i jeszcze jeden cytat:

> Playing this game had me thinking:
>
>
> \"Where did that piece of shit come from?\"
>
> \"Why didn\'t I get turned into a zombie like so many of the others?\"
>
> \"Why is most of the A.I. set at \'run/fly at that guy and kill him\' setting?\"
>
> \"Don\'t securiety forces have nightvision in the 22nd century or light amplification mods for the weapons?\"
>
> \"Will I be fighting more than 2-4 monsters at a time later in the game?\"
>
> \"Why don\'t they use more of those centry droids that make mince meat of the enemies? They could easily secure the base\"
>
> \"When\'s the next scripted event where monsters spawn infront and behind me?\"
>
> \"Why do the granades bounce so much?\"
>
> \"Why won\'t the bodies of the demons stay so I see the aftermath of my battles?\"
>
> \"Why didn\'t ID hire the story writers from System Shock(2)?\"
>
> \"Why do so much of the levels look the same in the beginning?\"
>
> \"Why didn\'t they make more use of enemies crawling and hopping form walls and ceilings?\"
>
> \"Why do most my weapons sound so underpowered\"?
>
> \"Why do I hear all my marine buddies getting slaughted on the radio when I have a relatively easy time killing demons on my own?\"
>
> \"Why is the darkness the toughest foe in this game?\"

pisze nie od siebie, bede w poniedzialek

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

Th3rioN

Od: 2004-07-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-21 19:06:55

Moim zdaniem to Req ma rację. Już prawie do konca doszedłem, każdą broń mam ale gram tylko żeby móc powiedzieć że przeszedłem Dooma :)
Co do wszystkich punktów zgadzam się w 100%. Dooma mozna się nauczyć na pamięć i grać z zamknietymi oczami :) Te znikanie zwłok też wkurza mnie niemiłosiernie, nawet przyjrzeć się stworkom nie można. Gram u stryja na konfiguracji: Athlon 2600, Radeon 9700 pro, 1024 ramu. Jest ustawione na high i śmiga ale już na ultra high zaczyna haczyć :) a moim zdaniem na takim sprzęcie nie powinno.
Moge nawet dodać że

7) Strzelanie z każdej broni sprawia frajdę tylko przez kilka minut później to już nuda.

8) Próbowałem robić podstawowe tricki z Quake (RJ, plasma climbing etc.) i dupa :) Nie nadaje się.

...so far, ... so good, ...so what?

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-08-21 19:20:01

Tak zwykle bywa przy długo oczekiwanych hiper mega produkcjach... poprostu nie sprostają wymaganiom graczy... mam tylko nadzije że przy HL2 będzie inaczej (i że nikt nie wyskoczy z \"genialnym\" pomysłem aby zrobić do niego konwersje dm6...)

> 8) Próbowałem robić podstawowe tricki z Quake (RJ, plasma climbing etc.) i dupa :) Nie nadaje się

A to dlatego że \"Nie ma lepszego, od Quake\'a trzeciego!\" :] Szczególnie jeżeli chodzi o tricki...

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-21 20:33:36

1) \"Ultra high\" jest przeznaczone dla kart z 512 MB ram.

2) W D3 są double jumpy, strafe jumpy, ramp jumpy, bunny jumpy chyba też i jeszcze jakieś nowe tricki - już za same double jumpy plus dla id

3) Kto, gdzie i kiedy pisał/mówił o tych potworach? AI to po prostu przerobione boty z q3, od początku wiadomo było, że cud świata to nie będzie.

4) Jak by było więcej przeciwników na raz to byście jeszcze bardziej narzekali na wymagania sprzętowe

5) \"Why didn\'t I get turned into a zombie like so many of the others?\" - skąd wiesz, że nie zamieniło Cię w zombie?

6) Wszystkie te pytania: doom3 to jest gra, a każda gra ma swoje reguły i nie muszą być one zgodne z tym co mamy na codzień w świecie rzeczywistym. Takie pytań mógłbym namnożyć mnóstwo grając w Q3... I dalej grałoby się w to świetnie.

7) Doom 3 nie zwalił mnie z nóg, ale też nie rozczarował - nie spodziewałem się niczego więcej. IMO przesadzacie z tą krytyką...
Co do tej drugiej mapy: wcale taka brzydka nie jest. Dałem screena, który od razu będzie kojarzył się z oryginałem, poniżej jeszcze jeden, ładniejszy.

[img]www.grudgedesign.com/misc/d3q3dm6_2.jpg[/img]
Osobiście nie mam nic przeciwko konwersjom dm6 czy innych poziomów - wątpie czy ktoś będzie w to grał (ani dm4, ani q2dm1 jakoś nie przyjęły się w q3), a można nauczyć się edytora itd. Poza tym na razie nie bardzo wiadomo jak w tego Dooma gra się w mp, a więc wszystkie te \"wczesne\" mapki raczej będą kiepskie...

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-08-23 11:19:17

Oczekiwalisnie choj wie czego i dlatego gra wam sie nie podoba :]

Narzekacie na to ze id naobiecywalo - Gdybym 5 lat robil cos takiego a to cos zaczynalo by nabierać kształtow i robic na mnie samym wrazenie to tez bym sie tym chwalił ile wlezie mimio licznych wad mojej pracy :D
Podzielam zdanie lukina - gierka genialna nie jest, ale jest dobra.
A co do mapek to zaczolem konwersje necro8 - musze tylko jeszcze Gui\'s obczaic i skrypty bo cale te decale , prtaicle i reszte dupereli juz kumam [chyba :P]
Wszystko jest tutaj ale ja 4 lata sie niemieckiego uczylem i przedstawic nie nawet nie bardzo umiem :D

doom3.planet-multiplayer.de/news2.php

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-08-23 16:23:55

moze najlepiej by bylo jak by gra zostala przetestowana i tworzona \"pod okiem\" jakis (pro?) graczy ;]

napewno co innego powie quakowiec a co innego np koles z cs\'a ;]
> Wszystko jest tutaj ale ja 4 lata sie niemieckiego uczylem i przedstawic nie nawet nie bardzo umiem :D
>
> doom3.planet-multiplayer.de/news2.php

hehe witaj w klubie ;)))