@ aiken
Skoro musisz się rozgrzewać 1.5 godziny z powodu accela (LOL), to wydaje mi się, że po prostu masz go chujowo ustawionego. Zbyt wysoki accel, albo za mały offset? Nie mam pojęcia, może po prostu twoja ręka tego nie lubi. :D
@ H1ghlander
Akceleracji nie trzeba ruszać, bo ona działa cały czas tak samo. Musisz tylko sobie przeliczyć sensa na inne DPI. Oczywiście wiadomo, że ma tutaj też znaczenie rodzaj podkładki, ślizgacze oraz ciężar myszki. Wrażenia mogą być zupełnie inne z tymi samymi ustawieniami na różnym sprzęcie.
Komenda m_cpi
ustawiona na 0 po prostu jest nieaktywna. O tym jak ona dokładnie działa możesz przeczytać w tym starym newsie, bo nie chce mi się rozpisywać: http://www.quakelive.com/forum/showthread.php?15458-New-Mouse-Sensitivty-and-Mouse-Accel-Features
Jak chcesz na forum używać kodów, to kliknij w edytorze ikonkę znaku zapytania, żeby wyświetlić pomoc.
@ Xsi
Info o tej komendzie rozprzestrzeniło się zaraz po wydaniu mapy Cure, ale mimo to nadal wielu graczy w tym również prosi ma ją ustawioną na 255. Możliwe, że po prostu o niej nie wiedzą, albo zwyczajnie zmieniają sobie gammę w zależności od mapy, co jednak jest tylko częściowym i w dodatku kiepskim rozwiązaniem.
Oczywiście nie jest ona wymagana gdy r_overbrightbits
i r_mapoverbrightbits
jest ustawione na 0.
Jednak r_overbrightbits
mniejsze niż 1 powoduje, że celowniki są wyblakłe i słabiej widoczne. Dodatkowo przy wartości mniejszej niż 1 jest problem z ustawieniem blooma tylko i wyłącznie na model przeciwnika (poprawia jego widoczność), bo zaczynają również świecić itemy, co jest już denerwujące.
Z kolei r_mapoverbrightbits
mniejsze niż 2 blokuje komendę r_mapoverbrightcap
, która działa dopiero od wartości 2 do maksymalnej 10. Można oczywiście dać r_mapoverbrightbits
na 0 i wtedy każda mapka mocno przyciemniona. Niestety wymaga to ustawienia r_overbrightbits
również na 0, co jak pisałem wyżej, powoduje lekkie wyblaknięcie celownika, ale są ludzie, którzy grają z taką grafiką i są zadowoleni.