Mam pytanie czy da sie zrobić zeykły dym nie mgłe?? z góry thx
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Da sie. Wszystko oparte na shaderach.
Hmm... Moze to nie jest ladny przyklad, ale dym masz na q3wcp16 - ta na plazy.
Textura: textures/ctf_unified/steam_fx_1
I shader do niej:
textures/ctf_unified/steam_fx_1
{
qer_editorimage textures/ctf_unified/qer_steam_fx_1.tga
qer_trans 0.4
cull none
deformVertexes autoSprite2
surfaceparm trans
surfaceparm nomarks
surfaceparm pointlight
deformVertexes wave 50 sin 0 3 0 .3
deformVertexes move .3 .1 0 sin 0 .5 0 0.2
{
map textures/ctf_unified/steam_fx_01.tga
tcmod scroll 0 0.3
blendFunc blend
rgbGen vertex
}
}
niewiem czy to ten przyklad co przedmowca podal ale...
dym mozna zrobic w nastepujacy sposob :
w ps robimy texture dymu a pozniej piszemy do niego shader ktory by przesowal ja z dolu do gory ;) gdzies takie cos widzialem :D
> Moze to nie jest ladny przyklad, ale dym masz na [b]q3wcp16[/b] - ta na plazy.
Mam Pytanie z kąd mozna ściągnąć tą mape bo ściągałem packa z tą mapą i wyskakują błędy moze jest jakaś stronka z tą mapką ale nie co jest juz w packu albo link do dzialającego packa
Pak? games.linuxdude.com/tamaps/archive/q3wpak1.pk3q3wpak1 - Ten link dziala... Przynajmniej mi. Sciagnij jakims programem do zasysania (flashget or sth, bez zatrzymywania). Osobno jej raczej nie dostaniesz...
Albo... nagralam na ftp sama mapke, (wypakowana z pk3, wiec sorry jak nie ma jakis pojedynczych textur, czy dzwiekow): members.lycos.co.uk/szakalka/maps/q3wcp16.pk3ta powinna dzialac napewno.
Szakal znowu pisze nieoczekiwany koniec archiwum moze dodal bys na serwa sam ten jeden plik tga dymu ok??
Teraz zauwazylam ze nie weszlo do konca poprawnie... bo miejsca mi zbraklo... sorry...
members.lycos.co.uk/szakalka/steam_fx_01.tgaTextura
members.lycos.co.uk/szakalka/dym.shadershader
A mapke sprooje nagrac tu, members.lycos.co.uk/szakal - tylko daj znac jak sciagniesz.
> moze dodal bys
em... raczej dodal[b]a[/b] bym
Wszystko było by ok ale ten shader nie chce dzialac caly czas traktuje mi to jak normalną teksture moze wiesz o co w tym chodzi??
Już sciągłem dzięki :D i sorx:D
hmmm...
Shader wklej do scripts - do pliku shaderlist.txt, gdzies na koncu dopisz linikje o nazwie shaderka - dym.
Teraz po ponownym uruchomieniu radianta - w katalogu /ctf_unified/ - powinna byc textura o nazwie stream_fx_1 - shaderowana.
Roznic sie bedzie od tej zwyklej, nieanimowanej tym, ze ma dookola biala ramke.