ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Dym w radiancie

Est

Gravatar

Od: 2004-08-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-29 20:36:48

Mam pytanie czy da sie zrobić zeykły dym nie mgłe?? z góry thx

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-29 22:41:53

Da sie. Wszystko oparte na shaderach.

Hmm... Moze to nie jest ladny przyklad, ale dym masz na q3wcp16 - ta na plazy.
Textura: textures/ctf_unified/steam_fx_1
I shader do niej:
textures/ctf_unified/steam_fx_1

{

qer_editorimage textures/ctf_unified/qer_steam_fx_1.tga

qer_trans 0.4

cull none

deformVertexes autoSprite2

surfaceparm trans

surfaceparm nomarks

surfaceparm pointlight

deformVertexes wave 50 sin 0 3 0 .3

deformVertexes move .3 .1 0 sin 0 .5 0 0.2
{

map textures/ctf_unified/steam_fx_01.tga

tcmod scroll 0 0.3

blendFunc blend

rgbGen vertex

}

}

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-08-30 18:05:25

niewiem czy to ten przyklad co przedmowca podal ale...

dym mozna zrobic w nastepujacy sposob :

w ps robimy texture dymu a pozniej piszemy do niego shader ktory by przesowal ja z dolu do gory ;) gdzies takie cos widzialem :D

Est

Gravatar

Od: 2004-08-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-30 18:31:38

> Moze to nie jest ladny przyklad, ale dym masz na [b]q3wcp16[/b] - ta na plazy.

Mam Pytanie z kąd mozna ściągnąć tą mape bo ściągałem packa z tą mapą i wyskakują błędy moze jest jakaś stronka z tą mapką ale nie co jest juz w packu albo link do dzialającego packa

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-30 20:06:52

Pak? games.linuxdude.com/tamaps/archive/q3wpak1.pk3q3wpak1 - Ten link dziala... Przynajmniej mi. Sciagnij jakims programem do zasysania (flashget or sth, bez zatrzymywania). Osobno jej raczej nie dostaniesz...

Albo... nagralam na ftp sama mapke, (wypakowana z pk3, wiec sorry jak nie ma jakis pojedynczych textur, czy dzwiekow): members.lycos.co.uk/szakalka/maps/q3wcp16.pk3ta powinna dzialac napewno.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Est

Gravatar

Od: 2004-08-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-30 23:00:44

Szakal znowu pisze nieoczekiwany koniec archiwum moze dodal bys na serwa sam ten jeden plik tga dymu ok??

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-31 16:27:52

Teraz zauwazylam ze nie weszlo do konca poprawnie... bo miejsca mi zbraklo... sorry...
members.lycos.co.uk/szakalka/steam_fx_01.tgaTextura
members.lycos.co.uk/szakalka/dym.shadershader

A mapke sprooje nagrac tu, members.lycos.co.uk/szakal - tylko daj znac jak sciagniesz.
> moze dodal bys

em... raczej dodal[b]a[/b] bym

Est

Gravatar

Od: 2004-08-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-31 21:36:27

Wszystko było by ok ale ten shader nie chce dzialac caly czas traktuje mi to jak normalną teksture moze wiesz o co w tym chodzi??
Już sciągłem dzięki :D i sorx:D

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-01 11:56:22

hmmm...

Shader wklej do scripts - do pliku shaderlist.txt, gdzies na koncu dopisz linikje o nazwie shaderka - dym.

Teraz po ponownym uruchomieniu radianta - w katalogu /ctf_unified/ - powinna byc textura o nazwie stream_fx_1 - shaderowana.

Roznic sie bedzie od tej zwyklej, nieanimowanej tym, ze ma dookola biala ramke.

Est

Gravatar

Od: 2004-08-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-01 13:36:34

No nareszcie się udało sory za klopoty ale dopiero sie ucze:(

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-01 14:14:14

Ee, nic nie szkodzi - pytaj sie jak masz problem. Wazne ze sie udalo :)

/close