ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

dziwne jumpy itp

bnowy

Gravatar

Od: 2004-02-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-09 19:35:47

Cze :)
Ogladalem jakis filmik i widzialem na nim jak gosc spada z duzej wysokosci i nagle bez rocket jumpa ani niczego odbija sie od ziemi i spowrotem tak wysoko wylatuje

albo mi sie zdawalo albo tak sie da zrobic ale jak ???
a i jeszcze jedno szkoda ze kazda bron ma swoja granice mowie tu np na mapie grid albo cos1 jak puszcze rakiete to ona leci przez jakis czas i po chwili znika (wybucha) szkoda ze nie leci non stop moze jest jakis mod gdzie tego nie ma ?
:D

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-09 19:59:42

co do skoków, to patrz temat overbounce ba podforum newbies, a co do broni, to na cos1 jak puścisz rakietę prosto, to powinna lecieć tak długo, jak w nic nie trafi. ja binduję cg_zoom (czy coś podobnego) na 1 co daje superzooma, można wycelować i puścić rakietę, która będzie baaardzo długo lecieć a potem próbować ją dogonić. super zabawa[25]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-09 20:02:00

Ten skok to zwykly najprostszy bounce... (OB)

W defragu wpisz /df_chs0_draw 1, /df_chs1_draw 1 i /df_chs1_info1 50

Teraz jak gdzieś zobaczysz przy celowniku litere:

B - masz naladowanego bounce...

J - jak zeskoczysz na powierznie to bedziesz mial bounca...

G - jak zejdziesz na powierzchnie to cie odbije i wylecisz...
Sam bounc to blad w kodzie gdy, ze jak masz 125 fps (mozesz uzyskac przez pmoev_fixed 1, lub sv_fps 125, com_maxfps 125 i g_synchronousclients 1) to przy upadku modelu z pewnej wysokosci przy 0 ups wybija cie na wysokosc z jakiej spadles... Blad powstaje w wyniku nieprawidlowych obliczen wysokosci, liczby fps i wysokosci...

Wyzerowac predkosc mozesz przy uzyciu scian (w kacie, lub stykajac sie o sciane) albo w powietrzu, ale to tylko dla zaawansowanych kozakow... Przy uzyciu klawiszy musisz wyzerowac i upasc...
Jak masz wiecej niz 0 ups - to daje ci to tak zwanego HOB\'a - horizontal bounce... Wybija cie poziomo z baardzo duza predkoscia, ponad 1000 ups w kierunku w jaki spadales...
Sa jeszcze inne rodzaje, diagonal bounce, ZWOB itd... Ale te to juz zbyt skomplikowane... Diagonal to z spora predkoscia wybija cie pod katem 45 stopni... Takie cos pomiedzy OB a HOB... Musisz spadac na nabouncowana powierzchnie, miec ok. 50 ups - predkosc musi malec - i w momencie zetkniecia z podloga wcisnac do tylu...

ZWOB - wiem ze mialo byc jakos 0 ups, i jest to podobne do diagonala - tylko wieksza, duzo wieksza predkosc jest... Ale jak zrobic - niewiem.
A rakieta leci dopoki w cos nie trafi... Wyceluj w odpowiednie miejsce i wtedy... Wybuchnie jak natrafi na koniec...

Rakieta ma ok. 900ups wiec nie problem ja dogonic...

Plasma 1900-2000.. bfg tez cos kolo tego... Tylko raila nie da sie dogonic (predkosc swiatla?)

O bouncach jeszcze poczytasz tu:

q3arena.gry.wp.pl/ptc/?id=22&akcja=r&ida=512&kat=1LINK 1

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-09 20:08:19

> a i jeszcze jedno szkoda ze kazda bron ma swoja granice mowie tu np na mapie grid albo cos1 jak puszcze rakiete to ona leci przez jakis czas i po chwili znika (wybucha) szkoda ze nie leci non stop moze jest jakis mod gdzie tego nie ma ?

Nie mam pojecia, bardzo watpie, raczej by mi sie o uszy obilo...
Aha i dlaczego nikt nie czyta tych cholernych poradnikow? q3arena.gry.wp.pl/ptc/?id=22&akcja=r&ida=512&kat=1ble
ed: aha - rakieta wybucha po pewnym czasie - to fakt jednak Szaq :p
/dobra klozet w takim razie (aha raczej w subforum powinno ty wyladowac ;o)