Ten skok to zwykly najprostszy bounce... (OB)
W defragu wpisz /df_chs0_draw 1, /df_chs1_draw 1 i /df_chs1_info1 50
Teraz jak gdzieś zobaczysz przy celowniku litere:
B - masz naladowanego bounce...
J - jak zeskoczysz na powierznie to bedziesz mial bounca...
G - jak zejdziesz na powierzchnie to cie odbije i wylecisz...
Sam bounc to blad w kodzie gdy, ze jak masz 125 fps (mozesz uzyskac przez pmoev_fixed 1, lub sv_fps 125, com_maxfps 125 i g_synchronousclients 1) to przy upadku modelu z pewnej wysokosci przy 0 ups wybija cie na wysokosc z jakiej spadles... Blad powstaje w wyniku nieprawidlowych obliczen wysokosci, liczby fps i wysokosci...
Wyzerowac predkosc mozesz przy uzyciu scian (w kacie, lub stykajac sie o sciane) albo w powietrzu, ale to tylko dla zaawansowanych kozakow... Przy uzyciu klawiszy musisz wyzerowac i upasc...
Jak masz wiecej niz 0 ups - to daje ci to tak zwanego HOB\'a - horizontal bounce... Wybija cie poziomo z baardzo duza predkoscia, ponad 1000 ups w kierunku w jaki spadales...
Sa jeszcze inne rodzaje, diagonal bounce, ZWOB itd... Ale te to juz zbyt skomplikowane... Diagonal to z spora predkoscia wybija cie pod katem 45 stopni... Takie cos pomiedzy OB a HOB... Musisz spadac na nabouncowana powierzchnie, miec ok. 50 ups - predkosc musi malec - i w momencie zetkniecia z podloga wcisnac do tylu...
ZWOB - wiem ze mialo byc jakos 0 ups, i jest to podobne do diagonala - tylko wieksza, duzo wieksza predkosc jest... Ale jak zrobic - niewiem.
A rakieta leci dopoki w cos nie trafi... Wyceluj w odpowiednie miejsce i wtedy... Wybuchnie jak natrafi na koniec...
Rakieta ma ok. 900ups wiec nie problem ja dogonic...
Plasma 1900-2000.. bfg tez cos kolo tego... Tylko raila nie da sie dogonic (predkosc swiatla?)
O bouncach jeszcze poczytasz tu:
q3arena.gry.wp.pl/ptc/?id=22&akcja=r&ida=512&kat=1LINK 1