ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

dźwięki broni

pytok

Gravatar

Od: 2003-11-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-28 16:35:37

czy da się jakoś wyłaczyć własne odgłosy? Głównie chodzi mi o odgłosy strzałów (np. railgun) strasznie mnie to wqrwia i chciałbym tego nei słyszeć (tylko nie piszcie zeby wyłaczyć głośniki)...

kto pyta nie błądzi :P

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-28 17:15:20

to usun z pak0.pk3 ale nie bedziesz mogl wlazic na serwery z sv_pure 1

pytok

Gravatar

Od: 2003-11-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-28 17:27:12

heh na to tez wpadłem a to drugie tez doświadczyłem... :( nikt nie wie??

kto pyta nie błądzi :P

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-11-28 17:53:25

nie chcesz slyszec tylko wlasnych? tak sie nie da

jak nie chcesz slyszec nic, wogole, ani siebie, ani przeciwnika to s_volume 0

rkniunia

Od: 2003-02-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-29 17:12:55

> czy da się jakoś wyłaczyć własne odgłosy? Głównie chodzi mi o odgłosy strzałów (np. railgun) strasznie mnie to wqrwia i chciałbym tego nei słyszeć (tylko nie piszcie zeby wyłaczyć głośniki)...

wylancz glosniki :PPP

Miejsce na twoj podpis..

fredi

Od: 2002-10-01

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-11-29 17:56:45

podepne sie do tematu bo nei ma sensu zakaładać nowego ;p

mam problem z odgłosami w grze. Zrobiłem sobei nowego cfg i nie mam wogóle w nim głosu nawet w menu. Napiszcie czy jakiś komend mi brakuje albo czy mam jakieś złe parametry .

seta s_mixPreStep \"0.5\"

seta s_mixahead \"0.2\"

seta s_khz \"11\"

seta s_doppler \"1\"

seta s_musicvolume\"0\"

seta s_volume \"1\"

Life is short, play more CTF!

wentyloddetki

Od: 2003-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-29 18:19:21

> > czy da się jakoś wyłaczyć własne odgłosy? Głównie chodzi mi o odgłosy strzałów (np. railgun) strasznie mnie to wqrwia i chciałbym tego nei słyszeć (tylko nie piszcie zeby wyłaczyć głośniki)...
>
> wylancz glosniki :PPP

ale kretyn

Podobno taki napis widniał w pewnej jednostce wojskowej

Zebranie ktore miało sie odbyć przed kościołem odbedzie sie za kościołem , a po kościele przed kosciolem.
Kobieta raz puszczona puszcza się stale!
Podstawowe prawo fizyki!

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-29 18:22:09

skasuj z konfiga wszystko z s_ i po problemie. ustawiaja sie domyslne wartosci po restarcie.

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

fredi

Od: 2002-10-01

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-11-29 23:05:12

no ale nie chce miec domyslnych wartości więc jak dla mnei to nei rozwiązanie skasownaie all muzycznych komen d

Life is short, play more CTF!

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-30 08:18:35

s_occ_eq \"0.75\"

s_occfactor \"0.5\"

s_bloat \"2.0\"

s_numpolys \"400\"

s_polyreflectsize \"10000000\"

s_polysize \"10000000\"

s_polykeep \"1000000000\"

s_refdelay \"2.0\"

s_refgain \"0.45\"

s_leafnum \"0\"

s_max_distance \"1000.0\"

s_min_distance \"3.0\"

s_distance \"100.0\"

s_doppler \"1.0\"

s_rolloff \"1.0\"

s_mixPreStep \"0.05\"

s_mixahead \"0.1\"

s_loadas8bit \"0\"

s_khz \"22\"

s_separation \"0.5\"

s_musicvolume \"0\"

s_volume \"1\"
ustaw sobie takie moze ci pomoże

seen

Od: 2003-09-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-30 11:55:16

s_initsound ofkoz

tak mi sie zdaje ;)

albreicht macht frag

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-11-30 12:33:27

> > czy da się jakoś wyłaczyć własne odgłosy? Głównie chodzi mi o odgłosy strzałów (np. railgun) strasznie mnie to wqrwia i chciałbym tego nei słyszeć (tylko nie piszcie zeby wyłaczyć głośniki)...
>
> wylancz glosniki :PPP

ale kretyn

Ja nie wiem jak w zdaniu ktore ma 2 slowa mozna bledy robic=]]] (\"wylaNcz glosniki :PPP\")

rizik

Gravatar

Od: 2003-08-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-30 16:34:12

a jaka komenda odpowiada za szum wody na ospdm5, albo za odglosy ognia na ztn?

powiem tylko jedno:

shahahshahshsahsahsahhsahsa

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-11-30 17:45:04

s_ambient !
Z tego co pamiętam z lektury docsów, ta komenda odpowiada za wszystkie dźwięki \'mapy\'. Na 1 (włączone domyślnie) te dźwięki są, na 0 ich nie ma.

fredi

Od: 2002-10-01

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-12-06 13:56:41

s_initsound zadziałało. Ale po ponownym uruchomieniu nie chodziło :((. PO odpaleniu q3 na innym cfg głos chodził. i w czasie gry /exec fredi(ten co głos nei chodzi) zwiecha głosu i cały czas te same odgłosy

Life is short, play more CTF!