czy da się jakoś wyłaczyć własne odgłosy? Głównie chodzi mi o odgłosy strzałów (np. railgun) strasznie mnie to wqrwia i chciałbym tego nei słyszeć (tylko nie piszcie zeby wyłaczyć głośniki)...
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
czy da się jakoś wyłaczyć własne odgłosy? Głównie chodzi mi o odgłosy strzałów (np. railgun) strasznie mnie to wqrwia i chciałbym tego nei słyszeć (tylko nie piszcie zeby wyłaczyć głośniki)...
kto pyta nie błądzi :P
to usun z pak0.pk3 ale nie bedziesz mogl wlazic na serwery z sv_pure 1
heh na to tez wpadłem a to drugie tez doświadczyłem... :( nikt nie wie??
kto pyta nie błądzi :P
nie chcesz slyszec tylko wlasnych? tak sie nie da
jak nie chcesz slyszec nic, wogole, ani siebie, ani przeciwnika to s_volume 0
> czy da się jakoś wyłaczyć własne odgłosy? Głównie chodzi mi o odgłosy strzałów (np. railgun) strasznie mnie to wqrwia i chciałbym tego nei słyszeć (tylko nie piszcie zeby wyłaczyć głośniki)...
wylancz glosniki :PPP
Miejsce na twoj podpis..
podepne sie do tematu bo nei ma sensu zakaładać nowego ;p
mam problem z odgłosami w grze. Zrobiłem sobei nowego cfg i nie mam wogóle w nim głosu nawet w menu. Napiszcie czy jakiś komend mi brakuje albo czy mam jakieś złe parametry .
seta s_mixPreStep \"0.5\"
seta s_mixahead \"0.2\"
seta s_khz \"11\"
seta s_doppler \"1\"
seta s_musicvolume\"0\"
seta s_volume \"1\"
Life is short, play more CTF!
> > czy da się jakoś wyłaczyć własne odgłosy? Głównie chodzi mi o odgłosy strzałów (np. railgun) strasznie mnie to wqrwia i chciałbym tego nei słyszeć (tylko nie piszcie zeby wyłaczyć głośniki)...
>
> wylancz glosniki :PPP
ale kretyn
Podobno taki napis widniał w pewnej jednostce wojskowej
Zebranie ktore miało sie odbyć przed kościołem odbedzie sie za kościołem , a po kościele przed kosciolem.
Kobieta raz puszczona puszcza się stale!
Podstawowe prawo fizyki!
skasuj z konfiga wszystko z s_ i po problemie. ustawiaja sie domyslne wartosci po restarcie.
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
no ale nie chce miec domyslnych wartości więc jak dla mnei to nei rozwiązanie skasownaie all muzycznych komen d
Life is short, play more CTF!
s_occ_eq \"0.75\"
s_occfactor \"0.5\"
s_bloat \"2.0\"
s_numpolys \"400\"
s_polyreflectsize \"10000000\"
s_polysize \"10000000\"
s_polykeep \"1000000000\"
s_refdelay \"2.0\"
s_refgain \"0.45\"
s_leafnum \"0\"
s_max_distance \"1000.0\"
s_min_distance \"3.0\"
s_distance \"100.0\"
s_doppler \"1.0\"
s_rolloff \"1.0\"
s_mixPreStep \"0.05\"
s_mixahead \"0.1\"
s_loadas8bit \"0\"
s_khz \"22\"
s_separation \"0.5\"
s_musicvolume \"0\"
s_volume \"1\"
ustaw sobie takie moze ci pomoże
> > czy da się jakoś wyłaczyć własne odgłosy? Głównie chodzi mi o odgłosy strzałów (np. railgun) strasznie mnie to wqrwia i chciałbym tego nei słyszeć (tylko nie piszcie zeby wyłaczyć głośniki)...
>
> wylancz glosniki :PPP
ale kretyn
Ja nie wiem jak w zdaniu ktore ma 2 slowa mozna bledy robic=]]] (\"wylaNcz glosniki :PPP\")
a jaka komenda odpowiada za szum wody na ospdm5, albo za odglosy ognia na ztn?
powiem tylko jedno:
shahahshahshsahsahsahhsahsa
s_ambient !
Z tego co pamiętam z lektury docsów, ta komenda odpowiada za wszystkie dźwięki \'mapy\'. Na 1 (włączone domyślnie) te dźwięki są, na 0 ich nie ma.
s_initsound zadziałało. Ale po ponownym uruchomieniu nie chodziło :((. PO odpaleniu q3 na innym cfg głos chodził. i w czasie gry /exec fredi(ten co głos nei chodzi) zwiecha głosu i cały czas te same odgłosy
Life is short, play more CTF!