ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

ECT

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-30 12:49:03

Witam,
Na newsie mamy część \"oficjalną\", tutaj prywatną :-)
Jak wejdziecie na stronke klanu bd, to zauwżycie, że mają tylko 3 zawodników. Co to oznacza? Już wygraliśmy walkowerem.... jedyne, co trzeba zrobić, to przyjść na mecz i jesteśmy w grupie :-))

www.-bd-.prv.pl/
Będę Was stale informował, co i jak, myślę, że w tej grupie padnie jeszcze kilka walkowerów.
Na koniec. Jesteśmy w najsłabszej grupie i powiem Wam, że z palcem w dupie powinniśmy wyjść w pierwszej czwórce. TAk więc do boju moi mili :-)))

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-09-15 15:11:37

Polecam ściągnąć wszystkim taktyki Kogotha - www.q3arena.gry.wp.pl/?id=9&akcja=details&kat=7&file=128

click

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-09-18 17:50:50

Wiem, że w tym wątku gadam sam ze sobą, ale nie chce zakładać następnych topiców :-)
Zaplanowałem skład na odpowiednie mecze ligowe. Starałem się wszystko zorganizować tak, żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony.
terminarz

Skład na mecze:
cD
1. wolf

  1. BaCa

  2. wdK

  3. YackOO/ar0mat

G7
1. Wolf

  1. BaCa

  2. wdK

  3. ar0mat/YackOO

dx
1. ar0mat

  1. BaCa

  2. MuCh4

  3. YackOO

xF
1. Wolf

  1. BaCa

  2. wdk

  3. YackOO

nO
1. wdK

  1. Wolf

  2. BaCa

  3. MuCh4/ar0mat

mm
1. wdk

  1. ar0mat

  2. Wolf

  3. Requiem

u
1. Wolf

  1. wdk

  2. BaCa

  3. Requiem/MuCh4

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-09-18 21:32:58

Po coachowaniu naszło mnie kilka ciekawych wniosków
1. chyba najwazniejsza rzecz. GRa TDM to polega na nietraceniu fragów, a nie ich zdobywaniu. NIe gonimy przeciwnika, który ucieka z naszego sektora, bo przy 8 zawodnikach na mapie i tak ktoś go zaraz dobije, a lepiej, żeby nam nie sprzedał raila po drodze, nie?
2. Współpracujemy ze sobą. Nie ma \"każdy sobie biega\", tylko jest wspólne czajenie się na sektorach, i wysyłanie do siebie niedobitków. W grze TDM łatwo zginąć, wszędzie czai się wróg. Nie róbcie tak, że jak zbierzecie zbroje to \"idziecie sobie postrzelać\" bo się dopakowaliście. To jest błąd i to duży
3. Zostawiać itemy. Jeśli ma się jeden item, to już jest dobrze, 2-3 to LUKSUS, nie mówiąc już o większej liczbie.

To na razie tyle, jak coś mi się przypomni, to dodam :-)

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-09-19 01:37:43

kurrrrr.....!!! Od 19 minut jakies 30 przestal mi net dzialac! Za cholere nie moglem sie polaczyc... tak sie wkurzylem ze az zboksowalem drzwi, ze mam rece spuchniete. Caly dzien na ten mecz czekalem. @#$%!. Ale nie o tym chcialem... Gratuacje wyniku. 60 Fragow z takim klanem to suckcess :) W nastepnych meczach bedzie lepiej :)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-09-20 14:26:16

Po kilku przemyślaniach doszedłem do wniosku, że ttrzeba stworzyć taktykę niezbyt skomplikowaną i przyjazną dla wszystkich. Taktyki krg mogą być trochę za trudne, trzeba je troche uprościć
Mapa: Pro-q3dm6
Podział na sektory wg taktyk krg
Reakcja WSZYSTKICH CZŁONKÓW teamu na następujące komendy.
RA lost

  • Osoba będąca na sektorze pomarańczonym (RG) idzie kampować z raila na RA, chyba wszyscy wiedzą o co chodzi
  • osoba z pilnująca niebieskiego sektora czeka, aż przyjdzie osoba z czerwonego, która została zabita na RA, udostępnia mu PG i YA
  • osoba z zieonego (RL) stara się utrzymać pozycję
  • jesli wszyscy mają przynajmniej jedną broń, to przeprowadzamy atak na RA.

pomarańczowy dalej kampuje.

niebieski czai z railem na schodach

zielony wparowuje poprzez koryatzyk.

czerwony schodzi po shardy i LG i i wskakuje po jumpadzie.

Quadrun

Osoba, która wzięła Quada musi mieć pomocnika. Pomocnik zawsze wbiega pierwszy do pomieszczenia, żeby odwrócić uwagę wrogów i przyjąć na siebie ewentualny ogien. Kerują się poprzez LG do RA, potem do RL i YA. pozostałych 2 wraca na swoje pozycje i stara się kontrolować mapę.

Każdy pilnuje swojeg sektora, myslę, że na początek takie coś wystaczy, zeby nie wrzucać za dużo rzeczy na raz.

Mapa: dm7
Podział na sektory wg krg
Dwóch ustawia się na RA z railami i kampią. Schodzą na zmianę po PG i zbierają megasa za teleportem, czyli obstawiają sektor czerwony i zółty. Dwóch pilnuje RL + YA w jednym pomieszczeniu i robią rudnki na dół do SG, potem do PG i z powrotem do RL + YA(sektor zielony + pomarańczowy)
RA lost
Trzeba skoncentrować się na pilnowaniu RL + YA. Dwójka, która miala pilnowac tych broni robi to dalej, a pozostała dwójka od RA zbiera megasa, PG i robią szturm z pomieszczenia z MH, a drudzy z pomiesczenia w RL w tym samym czasie.
Quadrun
Quadman razem z pomocnkiem wbiegają do YA, potem pomocnik zostaje, żeby zegrać RL, quadman wybiega na RA jednocześnie z kolegami, którzy poprzez megasa także wychodzą na RA.

Jeśli opanujemy takie podstawy to pomyslimy o tym, co dalej

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.