Po kilku przemyślaniach doszedłem do wniosku, że ttrzeba stworzyć taktykę niezbyt skomplikowaną i przyjazną dla wszystkich. Taktyki krg mogą być trochę za trudne, trzeba je troche uprościć
Mapa: Pro-q3dm6
Podział na sektory wg taktyk krg
Reakcja WSZYSTKICH CZŁONKÓW teamu na następujące komendy.
RA lost
- Osoba będąca na sektorze pomarańczonym (RG) idzie kampować z raila na RA, chyba wszyscy wiedzą o co chodzi
- osoba z pilnująca niebieskiego sektora czeka, aż przyjdzie osoba z czerwonego, która została zabita na RA, udostępnia mu PG i YA
- osoba z zieonego (RL) stara się utrzymać pozycję
- jesli wszyscy mają przynajmniej jedną broń, to przeprowadzamy atak na RA.
pomarańczowy dalej kampuje.
niebieski czai z railem na schodach
zielony wparowuje poprzez koryatzyk.
czerwony schodzi po shardy i LG i i wskakuje po jumpadzie.
Quadrun
Osoba, która wzięła Quada musi mieć pomocnika. Pomocnik zawsze wbiega pierwszy do pomieszczenia, żeby odwrócić uwagę wrogów i przyjąć na siebie ewentualny ogien. Kerują się poprzez LG do RA, potem do RL i YA. pozostałych 2 wraca na swoje pozycje i stara się kontrolować mapę.
Każdy pilnuje swojeg sektora, myslę, że na początek takie coś wystaczy, zeby nie wrzucać za dużo rzeczy na raz.
Mapa: dm7
Podział na sektory wg krg
Dwóch ustawia się na RA z railami i kampią. Schodzą na zmianę po PG i zbierają megasa za teleportem, czyli obstawiają sektor czerwony i zółty. Dwóch pilnuje RL + YA w jednym pomieszczeniu i robią rudnki na dół do SG, potem do PG i z powrotem do RL + YA(sektor zielony + pomarańczowy)
RA lost
Trzeba skoncentrować się na pilnowaniu RL + YA. Dwójka, która miala pilnowac tych broni robi to dalej, a pozostała dwójka od RA zbiera megasa, PG i robią szturm z pomieszczenia z MH, a drudzy z pomiesczenia w RL w tym samym czasie.
Quadrun
Quadman razem z pomocnkiem wbiegają do YA, potem pomocnik zostaje, żeby zegrać RL, quadman wybiega na RA jednocześnie z kolegami, którzy poprzez megasa także wychodzą na RA.
Jeśli opanujemy takie podstawy to pomyslimy o tym, co dalej