ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Enemycolors

KamiKaze

Od: 2004-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-13 17:18:29

Mam problem z enemycolors, bo to cholerstwo nie chce mi na rzaden sposób zadziałać. Na OSP prubuje i nic.

cg_enemymodel tankjr/pm

cg_enemycolors iiii

cg_forcecolors 1

cg_forcemodel 1

CPMA mam zainstalowane, a ten rupieć ma standardowe kolory (red i blue)

Gdzie robie błąd a może coś pominąłem?

świat ma jedną wadę, wszystko co sie dzieje, dzieje sie na prawdę

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-13 17:26:52

a odplasz w ogole tego moda? =/

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

KamiKaze

Od: 2004-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-13 17:30:40

Eh nie rób ze mnie takiego kretyna =]

No oczywiście że NTAK :P

Jak łącze sie na serwer przez eye to automatycznie mi moda odpala.

Zresztąco do tego to nei jestem pewien ale właczałem q3 modes/osp no i sie łączyłem.

świat ma jedną wadę, wszystko co sie dzieje, dzieje sie na prawdę

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-13 17:36:37

hehe =)
hm.. no to zrob prosty test: odpalasz quake3.exe +set fs_game osp
a potem wlazisz na jakas mapke (nie serwa!), sprawdzasz czy masz ustawione all jak trzeba i dodajesz bota zeby oblookac czy dziala - jak nie to jestem w kropce. a jesli tak to ten eye hcyba jednak osp nie odpala

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-13 18:56:54

dziwne, że Ci to nie pali, ale tak jak mówi frag4, zrób skrót do q3 i w adresie dopisz +set fs_game osp czy tam cpma , nie wiem co to grasz =P

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-10-13 23:29:14

ja mam podobnie tylko ze :

cg_forceColors \"0\" (0 jest) i all dziala

btw tutaj nie napisales tego wiec mam pytanko .... czy te dane masz w cudzyslowie ( \" \" ) ?

moze przez to Ci nie dziala jesli tego nie masz;p

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-14 02:44:00

Problem lezy w tej komendzie:

cg_forcemodel 1
Powoduje ona, ze kazdy model przeciwnika, zreszta nie tylko bedzie wyswietlany taki sam jak twoj. Ustaw sobie:

cg_forcemodel 0

Bedzie dzialac napewno.
A w tej chwili cudzyslow nie jest wogole potrzebny (jak odpada z konsoli, a jakby to byl fragmend cfga to by byly set/seta).

/close?