ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Enemymodel

micz

Gravatar

Od: 2003-06-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 15:02:55

Mam taki problem. Mam ustawione cg_enemymodel tankjr/blue i kiedy gram w tdm i wchodze do red to widze czerwonego bota (wiem ze tak ma byc ) ale czy da sie zrobic ze bedac w red bede widzial normalnie blue bota (ale nie enemy colors 5555)

mrmef

Od: 2002-10-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 15:30:17

Trochę te pytanie zawiłe to jest tak jak masz tankjr/blue to będziesz widział zawsze niebiskie ustaw tankjr/pm i 5555 cg_enemycolors to będziesz widział enemy taki kolor.O to chodziło ?:Oooo

**"Z braku gwoździa...

...podkowa została zgubiona.

Przez brak podkowy, rumak był stracony.

Bez rumaka...

...wiadomość nie została dostarczona.

Z powodu niedostarczenia wiadomości...

...wojna została przegrana."**

micz

Gravatar

Od: 2003-06-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 15:47:17

własnie o to chodzi ze ja niechce pm !! =)

voodoo|seRious

Gravatar

Od: 2003-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-13 02:19:06

moze ta opcja w game settingis co ustawia przeciwnika na taki color i model jak masz ty .... nie wiem jak sie zwie ta opacja bo mi sie niechce uruchamiac kłeja

Możesz wpisać co chcesz.

Pamiętaj, że świadczy to o tobie.

Przekleństwa będą kasowane.

eXe|faykee

Od: 2003-01-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-13 12:12:19

Tak mi sie wydaj e, ze chodiz tu o taska kwestie, minowicie: Kiedy w konfigu wystepuje cg_enemymodel tankjr/blue oznacza to, ze nasz wrog w rozgrywce 1v1 zawsze bedzie postacia tankjr/blue. Kiedy przychodzi czas na TDM, dolaczamy do druzyny blue i przeciwnikow widzimy nie neibieskich jak sobie ustawilismy tylko czerwonych. dlaczego ? Przeciez mamy ustawione taankjr/blue. Uzywajac modelu PM nie ma z tym problemu (cg_enemyclors 5555 i zawsze przecinik jest niebieski, niezaleznie od dolaczonego teamu). Ale slusznie Micz zauwazyl, osp chyba nie przewidzialo takiej opcji na nie-pm modele.

[yellow]Że też myślimy tylko wtedy , kiedy myśląc o czymś nie możemy nic wymyślić.[/color]
www.silverscreen.com.pl/popup/avatar/faykee.html[white]moje avatary[/color]

Arnold

Od: 2002-08-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-13 22:21:48

Dziwne macie jakies te problemy. Nie wiem czy rozumiem o co ci chodzi, ale sprobuj cg_swapskins 1 ,to zamienia kolory czerwony na nieb. i odwrotnie w tdm i ctf.

[b]Arn[green]o[/color]ld[/b]

[i]najmilsza chwila poranka: piwo i marihuanka[/i]

voodoo|norad

Od: 2003-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-17 14:44:18

trochę dziwne to pytanie skoro grasz w blue to przeciwnik musi byś RED, no chyba oczywiste

[ Born Frag Clan // Voodoo // New Elite of Quakers // Pirates // pa1n // Forgotten Heroes // Fighting For Frags // Xeno Fusion ]

Bo cl0n3 lubi pic pod urzedem! :D

Mattias

Od: 2002-10-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-17 16:33:58

jak nie dasz pm to raczej nie zmienisz koloru

viltZz

Od: 2002-05-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-18 00:44:35

wez se zrob jakis wlasny smieszny moddel i graj na cg_forcemodel 1 i po sprawie.;d

dominion.fdns.netclan Domino ]

[red][white]Leg[red]1[white]oN[red][white] 4EVER:)
Hate... I cant control it anymore,

you will see the red light more and more

Trapping you in destroying despite

by the red light in my eyes

tęczowa.zemsta

Gravatar

Od: 2002-03-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-18 04:57:13

wyrzuc wogule komence cg_enemycolors i ze swojego cfg i z q3config.cfg zarowno z baseq3 jak i osp.

albo ustaw se jaskrawo-zielonego modela i po sprawie :]

jakbys nie wiedzial jak to - cg_enemycolors \"iiii\"
aaalbo w sumie to zmien swoj wlasny model! masz pewnie forcemodela wiec zmien enemymodel na jaki chcesz i na swoj model daj tanka/blue i juz

Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty,

tak by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszył przełożonego.
Ukaz cara Rosji Piotra I, 9 grudnia 1701 r.

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-07-18 07:26:31

zrob tak w cfg albo grze:

seta cg_enemyModel \"tankjr/pm\"

seta cg_enemyColors \"5555\"

seta cg_forceModel \"1\"

seta cg_forceEnemyModel \"1\"
i po sprawie