kurna co za filozofia?! wszystkie modele musza byc FIZYCZNIE tej samej wielkosci. a to nie znaczy ze sa optycznie tej samej wielkosci. co by to bylo jakby ktos grajacy tankjr nie zmiescil sie w drzwiach? glupota :/
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
kurna co za filozofia?! wszystkie modele musza byc FIZYCZNIE tej samej wielkosci. a to nie znaczy ze sa optycznie tej samej wielkosci. co by to bylo jakby ktos grajacy tankjr nie zmiescil sie w drzwiach? glupota :/
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
Przeciez kazdy model ma pewien kwadrat ( czy tam prostokat ), na ktorym jest zbudowany. Jak ktos jest mniejszy niz ten obszar to moge go nie trafic, a zycia mu ubedzie. Przeciez tankjr nie moze byc wiekszy niz dozwolony obszar, na ktorym jest model ( bo to by tlumaczylo, czemu czasem mimo, ze trafiam to nie ubywa mu hp ).
Z ta wielkoscia fizyczna i optyczna to...niebardzo wiem o co Ci chodzi :P
[red] Ktos juz organizowal turniej CPMA 1vs1 - to niech wejdzie do mojego tematu na forum CPMA i cos odpisze..[/color]
Proste - bryla gracza ma 56x32x32 jednostki. Musisz w to trafic aby zabic. Musisz trafic w te bryle, a nie w sam model jakim jest np. tankjr, on ma zapewne duzo wiecej. I dlatego jak tankjr\'a trafisz w reke nie ubywa mu hp, a strzal przezniego przeleci.
Damndogowi z fizyczna wielkoscia chodzilo zapewne o te figure 56x32x32, a z optyczna to co widzimy, np. tego tankjra.
Czyli chodzi o to, co pisalem :) :
\"Przeciez tankjr nie moze byc wiekszy niz dozwolony obszar, na ktorym jest model ( bo to by tlumaczylo, czemu czasem mimo, ze trafiam to nie ubywa mu hp ).\"
Ale jednak moze...
Kurde, ale glupio tak, ale mam pytanie w zwiazku z tym:
Jaki jest najwiekszy model, ktory miesci sie w swoim polu tworzenia tzn. tym 56x32x32 ? W taki bedzie najlatwiej trafic. Wiec ?
[red] Ktos juz organizowal turniej CPMA 1vs1 - to niech wejdzie do mojego tematu na forum CPMA i cos odpisze..[/color]
kazdy strasznie odbiegl od teamtu =/ pytalem czy uzywacie jakis niestandardowych enemymodeli...
ur!mepl[red]malo[/color]aktywny - wole photoshopa :)
niee!!!! bo i tak ich nie bedzie widac! kpw?
jak server ma sv_pure 1 to odrzuca paki inne niz te co sa na serwerze
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
No racja - i tak nie chcialoby mi sie bawic juz w jakies nowe modele...
No jak - wie ktos jaki model jest na maxa zrobiony w swoim fire zone ?
EDIT: standardowy of koz
[red] Ktos juz organizowal turniej CPMA 1vs1 - to niech wejdzie do mojego tematu na forum CPMA i cos odpisze..[/color]
no raczej jakis maly, moze crash? a moze i nie... moze jakis wiekszy.
ps. zmieniles juz haslo? hihihi :P
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
> cg_enemymodel mar1o :P kto go widzial to wie o co chodzi:)
sugerujesz, ze mar1o jest \"duzy\" ? :>
ja osobiscie dosyc dlugo uzywalem tankjr/pm (kolorystyka zalezna od mapy). Ostatnio jednak zaobserwowalem tendencje do zmiany modelu przeciwnika wsrod graczy zagranicznych, wiec rowniez zprobowalem. Okazalo sie to calkiem pozyteczne. Zmienilem na sarge/pm i np. na ztn3 zmiana jest bardzo duzo (oczywisce na kozysc). Gorzej juz z dm6 itp. Na otwartych mapach typu dm6,dm7,o-dm5 w moim przypadku sprawdza sie model \"szerszy\", natomiast na mapach zamknietych, czyli z duzo iloscia korytarzy, ciasnych pomieszczen itp odpowiada mi model mniejszy... Wszystko zalezy od gracza. Nie ma sensu nasladowac najlepszych na swiecie bo i tak po jakims czasie przesiadziemy sie na swoje osobiste ustawienia, chocby nie wiem jak dziwne one byly...
Whoever despises himself still respects himself as one who despises
Adik_1: najwiekszy model, ktory miesci sie w swoim polu tworzenia to keel. (moim zdaniem)
[35] [83] [86] [87] [90] [91]
republika.pl/szakal_x/Clipboard01.jpgscreen
Chyba wyjasniac co jest co nie trzeba?
Screen troche pociety, ale porownania sa poprawne. Widac chyba co z tych najlepiej pasuje?
hehe. ladnie, ladnie :D jakie te pozycje :DDD no ale tak radiant laduje :/
ps. co tam na winampie? ;)
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
No to ja zmieniam na keela sobie - wydaje mi sie, ze wysmienicie pasuje.
Kurde damndog thx za przypomnienie - caly czas moje konto bylo for free dla kazdego 00__00 aaaaaa :)
[red] Ktos juz organizowal turniej CPMA 1vs1 - to niech wejdzie do mojego tematu na forum CPMA i cos odpisze..[/color]
Ja dalej pozostane przy ustaniewianiach jakie opisalem wyzej. Moim zdaniem nie chodzi tutaj o to, ktory model jest taki a nie inny. Chodzi o to, jak dany gracz sie czuje w pojedynku majac za swojego przeciwnika keel\'a czy tank\'a a moze nawet sarge\'a. Wszystko zalezy od tego jak nam sie gra z danym modelem, a sugerowanie, ze ten model jest lepszy bo bardziej wypelnia swoje pole moze byc dobre, ale nie powinno nami kierowac przy wyborze modelu jako cg_enemymodel.
Sprobujcie sobie wgrac poszczegolne modele, pograc na kazdym z nich pare dni i zobaczycie sami o czym mowie. Dla kazdego gracza cos sie znajdzie ...
Whoever despises himself still respects himself as one who despises
Ja mysle raczej, ze liczy sie wlasnie to jak model wypelnia fire zone. Nie wydaje mi sie, zeby mialo to dla mnie roznice z jakim gram przeciwnikiem ( czy to tankrj czy keel ), a tym bardziej nie ma to znaczenia dla PROgraczy. To moje zdanie.
Wiem jednak na 100% jedno - ide zmienic sobie z tankjr na keela :)
[red] Ktos juz organizowal turniej CPMA 1vs1 - to niech wejdzie do mojego tematu na forum CPMA i cos odpisze..[/color]