ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

ERROR !!!

StaryOrgowicz_58

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-26 11:21:32

Kiedy robiłem bsp to pokazał mi sie ten bląd czy nie wiecie co sie mogła stac:
[red]************ ERROR ************

MAX_MAP_LIGHTGRID[/color]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-26 12:23:51

A ile masz świateł na mapce? przekrczyłeś maxymalna liczbe swiatel na siatce? Czy na q3map2 też tak jest?

StaryOrgowicz_58

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-26 12:44:47

No na kazdym bsp tak sie dzieje. A swiateł mam 265 i zdaje mi się ze to nie jest wina swiateł.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-26 14:13:05

jak nie wina swiatel:P to jest wina swiatel tylko nie wiem czy, spowodowana. wszystko wskazuje na to ze przekorczykes dozwolona ilosc ale jak masz ich tylko 260....ale mi tez sie tak dzialo, na q3map2 wszytko bylo ok.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-04-26 15:21:35

ja na łazience miałem ponad 1200 źródeł światła...

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

White]Smurff

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-26 20:23:23

> ja na łazience miałem ponad 1200 źródeł światła...

Req no comments :) A co do exeka to ci mowilem to samo na gg :D

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-26 21:08:03

> ja na łazience miałem ponad 1200 źródeł światła...

ja na swojej tamb_beta1 tez mialem gdzies tyle....

StaryOrgowicz_58

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-27 14:02:41

A no to jest wina swiateł, ale juz sobie naprawiłem. :D

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-27 16:05:12

jak naprawiłeś to temat close

/close