************ ERROR ************
MAX_TW_VERTS (12) exceeded
O co chodzi z tym errorem?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
************ ERROR ************
MAX_TW_VERTS (12) exceeded
O co chodzi z tym errorem?
Cos mi sie wydaje ze temat byl juz na tym forum pare razy... hmm...
MAX_TW_VERTS (12) – Bład zwiazany z kompilacja light, zwiazany jest czesciowo MAX_BULID_SIDES (oznacza blok o za duzej ilosci scian). Jeśli miałeś jakis blok z iloscia powierzchni wieksza niż 12 i pokryles go textura z shaderem to może pojawic się wlasnie ten error. Postepowanie podobne jak w powyzszym przypadku, należy zmienic ilosc scian bloku na mniejsza lub usunac go, ewentualnie texture shaderowana zastapic zwykla.
Czyli w skrócie przekroczyłes maksymalna liczbe powierzchni bloku pokrytego textura z shaderem (pewnie jakas skocznia, itd.)
Czesto takze moze pojawic sie na lukach i innego rodzaju krzywywch.
Moze sie zdarzyc tez, jak zbyt duzo blokow, zrobisz na \'detail\'.
Polecam takze poczytac www.theunknown-clan.com/upload/index.php?s=ba413f08e9092c389b88b2eca59e1e4e&showtopic=6&st=0
@#$% ja nie mogę już!!! Ten temat był już poruszany tyle razy, że wystarczy wybrać opcję szukania na forum i MUSI coś znaleźć!!!
Za mój wybuch przepraszam... Mam ciężki okres w życiu :P.
Witam wszystkich po sporej przerwie :)
Na temat: uruchom kompilator mapy z parametrem -lomem i powinno działać.