ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Error przy kompilacji VIS

SzczurMr

Gravatar

Od: 2016-06-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2016-06-28 03:25:33

Witam mam mapę dosyć dużą i gdy kompiluje dla testów VIS to jest ERROR "Leaf with too many portals" za dużo portali czy coś, nie bardzo wiem czym to ograniczyć.
HINT rozmieściłem ale to raczej nie to,w dokumentacji Radianta jest opisany ten błąd piszę żeby ograniczyć portale tylko jakie... :/ , w mapie jest lustro w miarę duże (może to one coś wadzi...) wersja GTKRadiant 1.5.0 gdy kompiluje bez VIS tylko bsp -meta błędu nie ma

Ktoś poradzi...

NecrosiS

Six feet under %28us%29warpath

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2016-06-28 14:50:39

O ile pamietam (a robilem cos do q3 ze 30 lat temu) to mozesz sie pozbyc portali zamieniajac swoje brushe na detail brushe (te chyba nie generuja portali).
Zamieniasz oczywiscie tylko brushe ktore nadaja sie na detal. Glowne sciany na levelu zostaw normalne.

Jesli nie pomoglo to jest jeszcze chyba komenda dla kompilatora która zmniejsza rozmiar Leafa ale za cholere nie pamietam jaka :D

SzczurMr

Gravatar

Od: 2016-06-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2016-06-28 20:53:40

VIS powoduje że nie renderuje nam się teren zza "rogiem" w dalszej odległości,być może mam za bardzo otwartą mapę bez różnego rodzaju przeszkód i za dużo by się renderowało i Radiant pokazuje error,
Tylko dziwne..bo słynna mapa padkitchen też jest otwarta w pewnym sensie i działa bez problemu..
A co do make_detal to ogólnie jaka jest różnica między zwykłym brush a detalami? Czy gorsza grafika jest textury itp...?

NecrosiS

Six feet under %28us%29warpath

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2017-10-03 16:28:13

Detail brush omijany jest przy budowie portali. W wyglądzie nie różnią się niczym.