ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

F.A.Q.

^M^

Org app logo 120x120

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-17 09:48:49

CO NA POCZĄTEK

Instalacja Defrag'a
Dokładnie przeczytaj ten topic przed założeniem nowego tematu.

.:: ZANIM ZACZNIESZ GRAĆ::.
- zainstaluj oddzielną kopię Quake III Arena w katalogu "Q3 Defrag" - unikniesz problemów z innymi modami
.:: PODSTAWOWE USTAWIENIA DeFRaG’a**::.

**df_name - twój nick w plikach dem. Nie używaj przedrostka klanu bo będą problemy z tabelami !

df_country - twój kraj czyli Polska :P

pmove_fixed "0"

g_synchronousClients "1"

sv_fps "125"

com_maxfps "125"

.:: INNE PRZYDATNE USTAWIENIADeFRaG’a*::.
*

bind c "kill" - działa offline i online gdy jesteśmy na serwerach.

bind c "map_restart 0" - działa tylko offline ale szybciej restartuje mapę i nie trzeba klikać +attack.
df_accel_Draw "1" - włączenie AccelMeter’a

df_chs_UsePredicted "1" - użycie mniej dokładnych, ale bardziej płynnych informacji dla mierników szybkości i AccelMeter’a - przydatne online

df_ar_StopDelay "3500" - czas w ms po jakim demo będzie jeszcze nagrywane gdy ukończymy mapę

df_demos_ReplayMode "0" - wyłączenie kamery z za pleców podczas odtwarzania dem

df_chs0_draw "2" - spowoduje że podczas odtwarzania demek, zobaczysz naciskane przez gracza klawisze

df_ghosts_automode "0" - wyłączenie "Duchów"

df_ghosts_miniviewdraw "0" - wyłączyenie MiniView

df_hud_cgaz "1" - zawansowany HUD Camping_Gaz’a, wartości 1,2 lub 3

df_hud_drawStatus "0" - wyłączenie ilości życia, zbroji i amunicji wyświetlanej na ekranie

df_mode_fastcaps - tryb gry FastCaps, wartości 1,2,3

df_mode_tricksmode - tryb gry FreeStyle, wartości 1,2,3

df_ob_Fast "0" - użycie bardziej dokładnego algorytmu detakcji bounców

df_promode - przełączenie fizyki poruszania się na tryb cpm z modu Chellenge ProMode Arena.
Włączenie detektora bounców:

df_chs1_draw 1

df_chs1_info1 50 (wykrywa ’podstawowe’ bounce) lub 56 (wszystkie)
Włączenie formatu nazywania demek używanego na www.speedcapture.com(i tak trzeba potem przerabiać "cyferki"):

df_ar_speedcapture_format "1"
Wyłączenie "bujania" ekranu:

cg_bobpitch "0"

cg_bobroll "0"

cg_bobup "0"

cg_runpitch "0"

cg_runroll "0"
Wyłączenie krwi na ekranie:

cg_drawDamage "0"
Wyłączenie flaków po zabiciu się:

cg_gibs "0"
Wyłączenie "bzyczka" przy pisaniu:

cg_nochatbeep "1"

.:: WSZYSTKIE DOSTĘPNE SERWERY::.

[](/../images/square.png) Servery które są podłączone do bazy rekordów - Click!

.:: WSZYSTKIE DOSTĘPNE MAPY::.

[](/../images/square.png)http://ws.q3df.org
Największa serwis map który jest podłączona do serwerów z bazą rekordów. Z niej należy korzystać gdy nie mamy jakiejś mapy i nie możemy wejść na serwer.Tutaj też możemy wysłac swoją mapkę i po chwili będzie ona dostępna na serwerach.
.:: BAZA REKORDÓW SERWERÓW ::.

[](/../images/square.png)http://www.q3df.org/
Tu tutaj sprawdzamy jakie są wyniki online na mapach. Nie nie należy przejmować się wynikami typu 3s na dwu-minutowych mapach z powodu stosowanego "timeresetu" i każdego możliwego buga podczas gry online.

.:: OFICJALNE MAPPAKI::.

[](/../images/square.png)MapPack #1 (fdcj2, fdrj2, fdsj2, runackman, runforest)
[](/../images/square.png)MapPack #2 (nrjt, runnionio, runrl, tow1f, unrealrun)
[](/../images/square.png)MapPack #3 (acc_penguinz, pcd, runpilo1f, runrs, sjt2)
[](/../images/square.png)MapPack #4 (rdrun, runbeamer, runbfg, runcgg, spacerun)
[](/../images/square.png)MapPack #5 (acc_homer, glt1, glt2, level-168, RunFrag)
[](/../images/square.png)MapPack #6 (CPM) (o3j-velocity, o3j-fusion, run2_b3, RunBunny, RunBoo, ujump)
[](/../images/square.png)MapPack #7 (acc-lapinou, coldrun, runfredd, si, simple-eye)
[](/../images/square.png)MapPack #8 (run@@@ (CPM), runpharao, station7 (CPM), strafe3)
[](/../images/square.png)MapPack #9 (Acid_Defrag_2, flow, RunPayze2, RunSuka, sjt)
[](/../images/square.png)MapPack #10 (dpt, instabfgt1, psykorun, rundtc, sjt3)
[](/../images/square.png)MapPack #11 (cpmpg1(CPM), cpmrl1(CPM), cpmrl2(CPM), dbrj(VQ3), somethings, vineyard(VQ3/CPM))

.:: MAPY FreeStyle::.

[](/../images/square.png)Cos1_beta7b
[](/../images/square.png)Csu1_a (głównie bardzo porządny freestyle room)
[](/../images/square.png)l33t-tr1ck1ing-beta7 (pady, acz nie tylko)
[](/../images/square.png)Opc1
[](/../images/square.png)Opc2

.:: MAPY CTF FastCaps::.**

**[](/../images/square.png)q3wpak0 (mapy z modu Threewave)
[](/../images/square.png)q3wpak1 (mapy z modu Threewave)
[](/../images/square.png)q3wpak2 (mapy z modu Threewave)
[](/../images/square.png)q3wpak3 (mapy z modu Threewave)
[](/../images/square.png)q3wpak4 (mapy z modu Threewave)
[](/../images/square.png)CTctf
[](/../images/square.png)Mapy OSP (uwaga to są tylko mapy a nie pełny mod)
[](/../images/square.png)X3maps (pak 8 map z serii X3maps)

.:: INNE MAPY **::.

**[](/../images/square.png)df_rusher_mappack - pak 20 map df_vq3x oraz df_cpma3x
[](/../images/square.png)Promode i Vanilla mappack - pak 20 map vainlla-xx oraz cpm_x

.:: PROGRAMY::.

[](/../images/square.png)DefragDeath 1.5 by LaM4 - analizator logów z Defraga (nie działa jeżeli używamy "map_restart 0")
Reszta plików na [PTC](../ptc/?page=download&kat=6&run=list). Jeżeli tam nie ma czego szukacie niżej znajdują się linki do przydatnych stron...

.:: STRAFEJUMPING::.
1. Zajrzyj na PTC do działu [Artykuły](../ptc/?page=article&kat=1)

[StrafeJumping #1](../ptc/?page=article&kat=1&artid=4) - dla nowicjuszy
[Halfbeat a białe pady cos1_beta7b by Platine](../ptc/?page=article&kat=1&artid=5) - dla bardziej zawansowanych
2. Poczytaj te tematy:
[](/../images/square.png)[Strafowanie moje](index.php?action=post&fid=53&tid=4769)
[](/../images/square.png)[Perfekcyjny cyrcle ?](index.php?action=post&fid=53&tid=6117)
[](/../images/square.png)[Strafe’y ...](index.php?action=post&fid=53&tid=3342)
[](/../images/square.png)Half Beat Strafejumping

.:: BOUNCE ::.
1. Zajrzyj na PTC do działu [Artykuły](../ptc/?page=article&kat=1)
[](/../images/square.png)[Defrag dla dzięciołów. Bounce](../ptc/?page=article&kat=1&artid=2)
[](/../images/square.png)[Bounces tut by demon0r](../ptc/?page=article&kat=1&artid=3)
2. Poczytaj te tematy:
[](/../images/square.png)ach te bouncy
[](/../images/square.png)b0uncy =) (ten był często odwiedzany)

.:: INNE *::.
*

[](/../images/square.png) FAQ mapperskie by SzakaL - [Click!](index.php?action=post&fid=9&tid=13905)
**

.::** LINKI ::.

[](/../images/square.png)http://breakdown-hq.com - Słowacki defrag. Organizacja Defrag World Cup. Obecnie Cenrum Defraga.
[](/../images/square.png)http://www.defrag.ru - Rosyjski Defrag. Dużo map i demek.
[](/../images/square.png)http://www.speedcapture.com - Światowy Ranking FastCaps czyli bieganie z flagą na mapach CTF.

Pamietajcie takze, ze dla poczatkujacych stworzone zostalo specjalne [forum](?action=topic&fid=195). Prosze wiec na początek zajrzec tam w razie watpliwosci i pytac.

AL|EN - 27.09.2009 100% done