ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

FAQ - Dlaczego w Quake Live jest mało Trickjumpingu?

AL|EN

4108

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-01-07 19:59:26

Witaj drogi graczu. Jeżeli tu trafiłeś to to znaczy, że chciałeś się dowiedzieć dlaczego w Quake Live jest tylko namiastka Trickjumpingu. Być może najlepiej trafi do ciebie przekaz filmowy, przygotowany przez Demona(Sraka): Stream na YT. Artykuł nie dotyczy tego, że nie podoba mi się trikjumping w Quake Live lub że jest on inny od tego z Q3 tylko tego, że aspektu trickjumpingu jest w Quake Live MNIEJ niż w Quake III Arena. Na wstępie trzeba zaznaczyć, że jeżeli widziałeś do tej pory tylko triki w Quake Live lub co gorsza w jakiejś innej grze to absolutnie nie masz pojęcia o ilości i jakości trików w Quake III Arena. Zacznijmy może od prostego faktu:

Quake Live pozbawiono 75% trickjumperskiego aspektu poprzez zastosowanie fix'a fizyki (c) id Software.

Z tym stwierdzeniem zgadzają się dotychczasowi gracze, którzy przez ostanie kilka lat nie robili nic innego oprócz trikowania. Decyzja o zastosowaniu fix'a fizyki w Quake Live została podjęta przez id Software już na samym początku prac nad Quake Live, po konsultacji z zagranicznymi klanami Trickjumpingowymi - to jest odpowiedź jaką uzyskałem od pana SyncError kiedy po raz pierwszy dostałem się do alpha testów Quake Live. Firma id Software podjęła tą decyzję aby Quake Live nie posiadał niezrozumiałych i irytujących rzeczy dla początkujących graczy. Najlepszym przykładem tego, jest ten oto filmik pokazujący rzadką, lecz niesamowicie irytującą sytuację dla kogoś, kto styka się pierwszy raz z grą, przy zejściu po BattleSuit'a na jednej z najczęściej granych map w trybie TDM q3dm14tmp: filmik w przygotowaniu. Z tego faktu fizyka Quake Live została pozbawiona wielu elementów, które pozwalały na niesamowity trikjumping w Quake III Arena po to aby sama gra nadawała się lepiej do tego do czego została stworzona czyli do fragowania.

Ale DLACZEGO ? A Quake III Arena to niby został stworzony do Trickjumpingu ?
A czy pionkami od Warcabów można grać w Szachy ? Nie. Z Quake Live jest podobnie: ta gra została stworzona do strzelania a nie do trikowania. Oto 3 proste fakty, które dla ludzi z kilkuletnim doświadczeniem w trikowaniu są podstawą powyższego stwierdzenia:

  • zastosowany fix fizyki = ograniczona prędkość, akceleracja, rampy, Rocket Jumpy i wszystko inne = ucięto 25% trickjumperskiego akcentu

  • nie ma Overbounców: dzięki nim triki otrzymały drugie życie a gra ogromne bogactwo możliwości = ucięto 50% trickjumperskiego akcentu

  • Rocket Launcher, Grenade launcher oraz Plasma Gun mają o wiele większy odrzut co upraszcza wszystkie triki znane z Quake III Arena

  • pady w Quake Live nie mają sensu ponieważ wykastrowana fizyka nie pozwala wykorzystać większej części trickjumperskich umiejętności

problem z zwiększonym odrzutem z PG - kliknij


Poniższy tekst jest odpowiedzią/pokazaniem, że zwiększenie odrzutu z RL nie miało wpływu na trudność trickjumpingu w QL ale już zwiększenie odrzutu z PG pozbawiło trikjumping QL kluczowego elementu, który sprawiał że wspinanie się na PG po ścianach było czymś wymagającym w Q3 a w QL jest dziecinnie proste i nie da się obejść tego problemu zmieniając konstrukcję map:
Jest prawdą to co piszesz, że wspinanie się na PG po ścianach na dm6 nie będzie uznawane za coś trudnego ale pomijasz bardzo istotną sprawę: w Q3 nie można się wspinać na PG bez końca. Mało tego: podczas spadania w dół będąc przy ścianie, nie możesz sprawić aby twoja postać zaczęła ponownie się wspinać. Obie te rzeczy można z łatwością zrobić w QL. Co to oznacza ? Ano to, że niemożliwe jest stworzenie mapy w QL zawierającą PG taką aby była sobie powiedzmy ściana gdzie musisz podczas plasmaclimbu w dół (spadając bo wspiąć się nie możesz) trafić idealnie gdzieś tam, a jak nie wyczujesz odpowiedniego PG to kończysz w lawie/przepaści itp. Taka sytuacja była możliwa tylko kiedy posiadałeś HASTE. W QL ZAWSZE możesz się wspiąć na PG w górę ! Co za tym idzie to fakt, że KAŻDY może taką mapę ukończyć z jakimś niemającym znaczenia czasem bo będzie wisiał pod sufitem 2 minuty ale wkońcu dopcha się do końca. W Q3 mapę ukończą tylko ci, którzy potrafią maksymalnie wykorzystać odrzut z PG - bez odpowiedniego skila jest to po prostu nie możliwe. Tą sytuację doskonale pokazuje mapa dfwc04-7: trick z PG w QL jest niczym bo zawsze możesz podciągnąć się w górę.

Quake III Arena miał po prostu szczęście. Dodatkowo otrzymał on wspaniały dodatek dla Trików: mod Defrag z fizyką ProMode dla zaawansowanych graczy. Potem już potoczyło się gładko: setki graczy, dziesiątki filmów, tysiące map, dziesiątki tysięcy dem, tabele, rankingi, serwery z wynikami online itp Quake Live nie ma i nie będzie miał nic z tych rzeczy, przynajmniej jeszcze przez parę lat.

Ale przecież w Quake Live da się skakać na rakiecie !

Trikjumping jest bardziej skomplikowany niż wciśniecie dwóch przycisków jednocześnie. Jest w nim tyle bogactwa i kreatywności, że starczyło tego na 8 lat kombinowania na każdej możliwej mapie przez setki graczy. Jednak nawet po tych 8 latach odkrywane są kolejne triki. To, że można podstawowe triki wykonać w Quake Live nic nie oznacza. Bardzo szybko okaże się, że niczego nowego nie można już zrobić właśnie z powodu wykastrowania fizyki.

Ty nobku ludzie zrobili juz mapę do skakania w Quake Live i są też dostępne mapy z Quake III Arena !
No tak zrobili spz_train1 na której to po pierwszym dniu została odnaleziona najszybsza droga przejścia i na tym był koniec. Co do reszty skonwertowanych map: niektórych wręcz nie da się przejść albo z ledwością nabija się czas o 5s gorszy ponieważ nie można wykonać specyficznych trików obecny TYLKO w Quake III Arena. Przypomina to jazdę Fiatem 125p po torze dla samochodów terenowych.

Ale dodali double jumpy !

To nie są doublejumpy tylko mini-doublejumpy = znowu wykastrowali jeden z elementów gry. Zamiast dodać po prostu znane i lubiane przez wszystkich prawidłowe doublejumpy z Q2/Q3 Promode to nie, musieli zrobić po swojemu i wyszła kupa.

A jak jakimś cudem naprawią PG, dodadzą darmowe mapy, Overbounce i rzeczy z Defraga w trybie Tricks ?
To ... po co czekać skoro już teraz wszystko masz dostępne w Quake III Arena + Defrag !!

Ale, ale ...

Zanim coś napiszesz, proponuję przeczytać dyskusję poniżej.

Ok zrozumiałem i chcę trikować. Gdzie najlepiej się trikuje ?
Odpowiedź jest prosta: w Quake III Arena. Nie ma na świecie lepszej platformy do trikowania i najprawdopodobniej nigdy już nie będzie tak bogatej i wszechstronnej gry. Być może przemówi do ciebie prosty fakt, że z pośród wszystkich gier na świecie, najwięcej filmów o trikowaniu ukazało się właśnie dla Quake III Arena. Rzeczy, które ludzie robią w tej grze zapierają dech w piersi i nie zobaczysz ich w nigdzie indziej.

Nie mam Quake III Arena. Gdzie go zdobyć ?

Wystarczy postąpić zgodnie z poradnikiem dostępnym na : http://www.q3df.org/board/viewtopic.php?f=18&t=107&p=1052#p1052 aby dostać wszystko co potrzebne do gry. Wystarczy tylko parę kliknięć i otrzymasz:

-więcej możliwych do wykonania trików

-o wiele większy poziom zabezpieczenia przed oszustami jaki nigdy nie będzie obecny w Quake Live

-ponad 4000 map, zawsze możesz też stworzyć swoją mapę, która będzie grana online

-możliwość nagrywania czasów na serwerach online i walczenia w rankingach offline

-możliwość uczestniczenia w mini-zawodach co tydzień

-możliwość uczestniczenia w Defrag World Cup czyli Mistrzostwa Świata w Defraga

Eee coś muszę czytać? Ściągać ? Nie chce mi się z tym bawić. Nie można zrobić tak, że klik klik i już się trikuje ?
Nie da się ale to dobrze bo jeżeli nie masz wystarczająco dużo ochoty, siły i uporu na czytanie, instalowanie i konfigurowanie, to znak że triki to nie twoja działka. Wracaj do bezmózgiego instagiba lub do spamowania rakietami w Clan Arena. W trikowaniu trzeba uporu i cierpliwości. Trickjumping jest trudny. Jeżeli już na starcie nie masz siły na najprostsze rzeczy (kiedyś nie było Q3PI i trzeba było wszystko instalować ręcznie) to co tu dopiero mówić o trenowaniu jednego skoku przez 4 godziny. Zapraszamy cię jednak abyś spróbował bo być może odnajdziesz w sobie nutkę prawdziwego Trikjumpera.

No dobra mam już Q3+Defrag. Co jeszcze powinienem zrobić ?

Zanim zaczniesz grać, wymagana jest lektura podstawowych wiadomości:

/LINKI NA CHWILĘ OBECNĄ NIEAKTUALNE/

Życzymy miłego trikowania !

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Qad_417

2463

Od: 2002-09-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-02-20 02:36:44

ja polecam to na dobry początek :]
www.youtube.com/watch?v=1g24fe4bwu0

Garbol

11848

Od: 2004-12-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-14 02:30:51

poczatki defraga na ql?

czy autorska mapa?
-> www.youtube.com/watch?v=gfb_kwvhQ9c&feature=related

Garbol

tysiącarchaniołów

Gravatar

Od: 2010-04-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-01 18:32:48

cześć.

mało osób ze sceny mnie zna, a jeśli, to z quakelive bardziej niż q3.
to mój pierwszy post, i dziś się zarejestrowałem, głównie za sprawą tego arta.

alien mam do ciebie przeogromny szacunek, nie tylko za umiejętności, ale też za to, ile sił i swojego czasu wkładasz w kłejki i inne defragi, i mam nadzieję że kiedyś tam być może będę w stanie dorównać temu, co większość tu obecnych prezentuje na mapach.
jednak mam też trochę do ciebie żal, że jesteś [bo chyba jesteś?] negatywnie nastawiony do ql.
owszem, specyfika broni, mechanizm fizyki i fixy pełnych potencjału bugów mocno zmieniają charakter i trikowania, i samego gameplayu w quakelive. ale czy to tylko zmiana na gorsze?
zdaję sobie sprawę, że nie dasz się przekonać, bo siedzisz głęboko w swoich racjach, co udowodniłeś m.in. w temacie o e+ - ale trochę niesprawiedliwe moim zdaniem jest twierdzenie o "kastrowaniu" gry. rakiety są o 100ups szybsze - co to oznacza? oznacza, że timing w trikach jest inny, nie wszystkie jumppady same nadadzą się do 2x, 3x i 4xrj, ale wtedy szuka się alternatywy - masz mniej czasu na koncentrację, przed wyskokiem nie czekasz 1,5 sekundy tylko 0,5. nie mówię że to trudniejsze - tylko inne.
podobnie z odrzutem plasmy, zapieprzasz po ścianie szybciej, wyżej, ale to jedynie oznacza, że pc na red armorze na dm6 nie będzie już uznawany za trudny, a szukać się będzie większych wyzwań, chociażby paru ślimaków na ca2.

jeśli chodzi o spz_train1 - mapy, które nie są komborunami na vq3 też czasowo szlifowane są do pewnego stopnia, a potem jest już koniec. nie można tego porównywać do cpm, to jasne - ale jeśli tylko ludzie zaczną robić dobre mapy, ze skrótami i różnynmi drogami, jak np. grafzahl i jego count_reactors, czasy będą bardziej różnorodne i nie skończą się po jednym dniu. ok, count_reactors już jest zrekordowane - ale to tylko dlatego, że wbił się tam znany nam wszystkim dex, zasiał rozpieprz i nie ma na razie ludzi ze skillem wystarczającym, żeby go pobić. kto to zrobi? nie ma jeszcze graczy. baza dopiero rośnie, na nowe triki trzeba trochę poczekać, bo przez 10 lat na mapach id zdążyło się już zrobić wszystko, a nawet i więcej. ale do jasnej cholery, trochę optymizmu :) jasne, że trafiają się debile, którzy spamują 7 min i przelatują całe cos1_beta7, żeby potem dumnie wyprężyć się z pumeksem, jacy to oni defragerzy, ale nie można oceniać całości na podstawie kilku głupków.

ja zrobiłem konto na youtube i będę spamował demkami. może nie jest to jakiś wielki skill, ale od czegoś trzeba zaczynać.
nie chcę zaczynac jakichś flejmów, jeśli tylko zorientuję się, że robi się agresywnie - spadam stąd, mam lepsze rzeczy do roboty. chciałem tylko o tym pogadać :ASD

napisałem wszystko co mi leży na sercu, dziękuję i pozdrawiam.
buzi:*

a. i nie mówiąc o tym, że ludzi zainteresowanych trickjumpingiem w quakelive odsyłasz do defraga.

RA|NBOW

18771

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-01 19:39:36

Myślę, że czytanie z większym zrozumieniem było by wskazane:>

\m/

sparky

18601

Od: 2009-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-01 19:54:57

że co MM, powtórz ? ;]

RA|NBOW

18771

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-01 19:57:54

Ej no, nie rozpoczynajmy tutaj jakiejś znowu dyskusji:ASD
> ale czy to tylko zmiana na gorsze?

Patrząc, na wymienione i opisane różnice, i jeszcze braki które są w ql względem q3, to nie no nie mam pytań.. jasne jak słońce, że na lepsze:>

\m/

tysiącarchaniołów

Gravatar

Od: 2010-04-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-01 20:32:24

:ściana:

r3v.DOOMer

12696

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-04-01 21:09:57

Nie rozumiem całej tej dyskusji. W QL z tricków pozostała strafa, plasma climby i weapon jumpy. Koniec. Nie da się w QL zrobić czegoś, co w Q3 nie zostało zrobione już dawno, za to w Q3 ciągle da się zrobić coć nowego, co w QL jest niewykonalne.

tysiącarchaniołów

Gravatar

Od: 2010-04-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-01 21:20:06

doomer a to nie ty przypadkiem horizontala oba odkryłeś? :)

AL|EN

4108

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-04-01 21:39:06

Witam cie.

Artykuł nie dotyczy tego czy trikjumping w QL jest lepszy, gorszy lub inny tylko tego, że aspektu trikjumpingu jest w QL MNIEJ niz w Q3. Starasz się pokazać, że w QL da się trikować(ani ja ani artykuł nie twierdzi, że się nie da) pokazując przykłady nieznaczacych róznic między Q3 a QL a nie zwracasz uwagi na najistotniejsze kwestjie.Poniżej przedstawie błedy w twoim rozumowaniu:

tysiącarchaniołów napisał:
> jednak mam też trochę do ciebie żal, że jesteś [bo chyba jesteś?] negatywnie nastawiony do ql.
>
> owszem, specyfika broni, mechanizm fizyki i fixy pełnych potencjału bugów mocno zmieniają charakter i trikowania, i samego gameplayu w quakelive. ale czy to tylko zmiana na gorsze?
Zmieniają to złe słowo, powinieneś napisać ograniczają bo jest MNIEJ możliwości.

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> zdaję sobie sprawę, że nie dasz się przekonać, bo siedzisz głęboko w swoich racjach, co udowodniłeś m.in. w temacie o e+ - ale trochę niesprawiedliwe moim zdaniem jest twierdzenie o "kastrowaniu" gry.rakiety są o 100ups szybsze - co to oznacza? oznacza, że timing w trikach jest inny, nie wszystkie jumppady same nadadzą się do 2x, 3x i 4xrj, ale wtedy szuka się alternatywy - masz mniej czasu na koncentrację, przed wyskokiem nie czekasz 1,5 sekundy tylko 0,5. nie mówię że to trudniejsze - tylko inne.
W moim poście nie ma o tym wzmianki o tym, że "zmieniono prędkość rakiety więc trikjumping w QL jest kupą"bo takie rzeczy są mało istotne. Wytłumacz mi jednak, jak inaczej można nazwać sytuację wycięcia OB ? Przykro mi, że nie potrafisz wytłuszczonych przeze mnie argumentów uznać jako kastracją w aspekcie trikjumpingu, który jest już obecny, jednak dla mnie i dla wszystkich co grali w Q3 jest to jasne jak słońce: QL nie ma całej masy rzeczy, które sprawiały że aspekt trikjumpingu w tej grze nie ma sobie równych w niczym co dotychczas stworzono.

Musisz być świadomy jednego faktu i wiem, że jesteś: z QL ZABRANO masę rzeczy. Sztuczek jest mniej. I ty to nazywasz "inny trikjumping" ?

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> podobnie z odrzutem plasmy, zapieprzasz po ścianie szybciej, wyżej, ale to jedynie oznacza, że pc na red armorze na dm6 nie będzie już uznawany za trudny, a szukać się będzie większych wyzwań, chociażby paru ślimaków na ca2.
A tu to nie jest już tak różowo jak sądzisz. Jest prawdą to co piszesz, że pc na dm6 nie będzie uznawane za coś trudnego ale pomijasz bardzo istotną sprawę: w Q3 nie można się wspinać na PG bez końca. Mało tego: podczas spadania w dół będąc przy ścianie, nie możesz sprawić aby twoja postać zaczęła ponownie się wspinać. Obie te rzeczy można z łatwością zrobić w QL. Co to oznacza ? Ano to, że niemożliwe jest stworzenie mapy w QL zawierającą PG taką aby była sobie powiedzmy ściana gdzie musisz podczas plasmaclimbu w dół (spadając bo wspiąć się nie możesz) trafić idealnie gdzieś tam, a jak nie wyczujesz odpowiedniego PG to kończysz w lawie/przepaści itp. Taka sytuacja była możliwa tylko kiedy posiadałeś HASTE. W QL ZAWSZE możesz się wspiąć na PG w górę ! Co za tym idzie to fakt, że KAŻDY może taką mapę ukończyć z jakimś niemającym znaczenia czasem bo będzie wisiał pod sufitem 2 minuty ale wkońcu dopcha się do końca. W Q3 przejdą ją tylko ci, którzy potrafią maksymalnie wykorzystać odrzut z PG. Tą sytuację doskonale pokazuje mapa dfwc04-7: trick z PG w QL jest niczym bo zawsze możesz podciągnąć się w górę.
Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> jeśli chodzi o spz_train1 - mapy, które nie są komborunami na vq3 też czasowo szlifowane są do pewnego stopnia, a potem jest już koniec. nie można tego porównywać do cpm, to jasne - ale jeśli tylko ludzie zaczną robić dobre mapy, ze skrótami i różnynmi drogami, jak np. grafzahl i jego count_reactors, czasy będą bardziej różnorodne i nie skończą się po jednym dniu. ok, count_reactors już jest zrekordowane - ale to tylko dlatego, że wbił się tam znany nam wszystkim dex, zasiał rozpieprz i nie ma na razie ludzi ze skillem wystarczającym, żeby go pobić. kto to zrobi? nie ma jeszcze graczy. baza dopiero rośnie, na nowe triki trzeba trochę poczekać, bo przez 10 lat na mapach id zdążyło się już zrobić wszystko, a nawet i więcej. ale do jasnej cholery, trochę optymizmu :) jasne, że trafiają się debile, którzy spamują 7 min i przelatują całe cos1_beta7, żeby potem dumnie wyprężyć się z pumeksem, jacy to oni defragerzy, ale nie można oceniać całości na podstawie kilku głupków.
Zacznijmy od końca. Nie oceniam aspektu tj w QL na podstawie ludzi których opisujesz - ja się wręcz cieszyłem, jak widziałem podnietę jak ktoś zrobił 2xRJ bo przypomniałem sobie stare dobre czasy.

Piszesz, że będą nowe mapy. OK. Nadal nie da się na nich zrobić masy rzeczy które można zrobić w Q3. Piszesz, że masta z Defraga rozłożył mapę i nie ma na razie graczy, żeby mogli z nim konkurować. Dla mnie to nie ma związku ze sprawą całkowicie. Piszesz, że będą nowe triki na starych mapach. Nie będą, chyba, że dodasz Miny z QL. Być może już niedługo Proximity Launcher będzie w DF a wiesz co wtedy będzie się dało wyprawiać z minami i OB ? QL nie ma OB i poraz kolejny chce zaznaczyć, że jak czegoś nie ma w QL to jak możesz pisać, że wymyślą coś nowego z RL/GL/PG/BFG ?

W moim arcie również nie porównuję fizyki QL do promode i nie piszę, że coś jest lepsze/gorsze tlyko piszę że trikjumping w Q3 ma KOLEJNĄ rzecz dostępną tlyko w Q3 - fizykę promode. Mam nadzieję,że pooglądasz dema z Defraga na cpm i docenisz kosmosy jakie można dzięki niej robić.

I uwierz, że chciałem być optymistą jeżeli chodzi o QL. Chciałem sekcji QL na defrag.pl i na SC. Osobiście pytałem SyncError'a o to dlaczego nie ma OB i że to zniszczy tj w QL. Odpowiedź masz wyżej. Ile jest prawdy w tym, że oni naprawdę rozmawiali z tymi klanami trikjumperskimi to tylko on sam wie.

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> ja zrobiłem konto na youtube i będę spamował demkami. może nie jest to jakiś wielki skill, ale od czegoś trzeba zaczynać.
>
> nie chcę zaczynac jakichś flejmów, jeśli tylko zorientuję się, że robi się agresywnie - spadam stąd, mam lepsze rzeczy do roboty. chciałem tylko o tym pogadać :ASD
I chwała ci za to. Widzę jakieś triki z minami. Fajowo.

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> a. i nie mówiąc o tym, że ludzi zainteresowanych trickjumpingiem w quakelive odsyłasz do defraga.
No i na koniec twoje najważniejsze zdanie. Za to masz do mnie żal ? Że odsyłam ludzi z QL, którzy chcą trikować do Defraga ?

Powiedz mi co twoim zdaniem powinienem robić ? Jeżeli po przeczytaniu tego co napisałem nadal usilnie twierdzisz, że jak gra ma mniej sztuczek, mniej możliwości trików i jest łatwiejsza (a co za tym idzie mniej jest elementów gdzie trzeba się naprawdę wykazać ,patrz przykład z PG) to można to nazwać "innym trikjumpingiem" zamiast "ograniczonym, bo posiadającym mniej elementów trikjumpingiem" to wybacz, ale chyba mało widziałeś trików w Q3 i nie moim zadaniem jest otwieranie ci oczu.

Skoro pojawiają się tacy ludzie jak ty, że kręcą ich triki kombinowanie itp to znakiem tego chcą WIĘCEJ a nie mniej. Chcą robić lepsze i ciekawsze triki. Chcą robić coraz to nowe rzeczy, pobijać swoje czasy itp I ty masz do mnie żal, że mówię im "ok fajnie fajnie ale w Q3 wszystkiego masz WIĘCEJ" ?

Pokazuje im: 10 kliknięc i dostajesz: wiecej trikó, 4000 ! map !, możliwość walczenia w rankingach offline i nagrywania czasów na serwerach online, mini-zawody co tydzień !, Defrag World Cup ...i coś co już zdazyłeś zauwarzyć: o wiele większy poziom zabezpieczenia przed cziterstwiem jaki nigdy nie będzie obecny w QL, wliczając:

  • maksymalny poziom zabezpieczenia jaki może dać mod do gry q3

  • ludzi z ponad 6 letnim stażem, którzy czity widza gołym okiem

  • serwerowe dema na serwerach gdzie jest ranking: każde demo jest nagrywane

  • Camping Gaz - bicz boży na wszystkich czitów, wyłapał niejednego i zrobi to jeszcze nie raz i nie chodzi tu o jakiś lamusów ze skryptami tylko o naprawdę wielkich cwaniaków, którzy używają takich rzeczy że w głowie się nie mieści.
    I ty masz do mnie żal że to ludziom mówię i pokazuję tym postem ?

O możliwości się rozchodzi. I trickjumping mierzy się możliwościami, bo jak nie to czym innym ? A jak zaczniesz wycinać możliwości to czeka cie tylko biała plama. Wytniesz OB, ok jeszcze się da robić RJ. Wytniesz RJ/PJ/GJ/BFGJ ok został jeszcze strafe. Wytniesz strafe to ... zostanie camper strajk a potem to chyba tylko kółko i krzyżyk.

Więc jeszcze raz na koniec: czym nazwiesz wycięcie z QL Overbounców jak nie ZABRANIEM jednej z możliwości trikjumpingu ? My (gracze Q3) nazywamy to kastracja bo wiemy co oznaczają OB w Q3. I nie ma w tym krzty przesady.

I tak, będę zachęcał wszystkim możliwymi sposobami, żeby ludzie którzy załapali bakcyla trikowania w QL mogli sobie poskakać na Defragu bo święcie wierzę, że wyjdzie im to na dobre. Mam nadzieję, że przeanalizujsz całą sytuację i wyciągniesz z niej odpowiedznie wioski bo ja wyciągnełem takie: wyłapywać ludzi z QL i ciagnąć ich na trikowanie w Defragu bo najlepiej im sie to przysłuży.

Pozdrawiam cię serdecznie i życzę miłej zabawy w trikowaniu niewazne gdzie bo o to w tym wszystkim chodzi.

P.S. Wczoraj odkryłem coś co pozwoli grać w Defraga nie posiadając gry Q3 ani pak0 ściągniętego z google, stay tuned :

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> doomer a to nie ty przypadkiem horizontala oba odkryłeś? :)
Nie odkrył bo nie ma w QL OB, chodź chciałbym je tam widzieć. Matematyki nie oszukasz.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

kurczakwcieście

Gravatar

Od: 2009-10-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-01 21:50:42

> Wczoraj odkryłem coś co pozwoli grać w Defraga nie posiadając gry Q3 ani pak0 ściągniętego z google, stay tuned

możesz coś więcej napisać o tym?

AL|EN

4108

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-04-01 21:52:43

Napiszę, jak bede gotów dać linka z całą paczką, która pozwoli na "Klik>łaczymy się na serwert online, mapy wszystkie sciagane są automatycznie i sobie gramy, bez kupowania czy piracenia q3" :icon_wink:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

tysiącarchaniołów

Gravatar

Od: 2010-04-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-02 01:44:13

pretensje to może za duże słowo - ale myślę że ludzi zajaranych trickjumpingiem w quakelive warto w quakelive zatrzymać, chociażby z niestacjonarnego charakteru tej rozrywki.

jedno już ustaliliśmy - quake 3 ma bardziej bogatą gamę, jeśli chodzi o triki. to jasne. ale jak sam zauważyłeś, z drugiej strony quakelive ma prox mines, który, jeśli nie będzie spamowany, może być całkiem wdzięczny.

nie stawiam tutaj na równoważni ob i proxów, tylko myślę, że gdy wyjdziemy z bety, coś może się jeszcze pozmieniać, i to w tym dobrym kierunku. nie wiadomo, może objawi się jakiś smakowity bug, który dopiero ma być odkryty?
ja używam min, bo w tej gromadce wesołych nobków, wchodzących codziennie na quakelive.com, łatwiej zrobić zamieszanie i wywołać zainteresowanie czymś widowiskowym, niż trudnym technicznie. co z kolei może ich przyciągnąć.
co do zabezpieczeń.. na wszystkie twoje punkty, przychodzi mi jedno słowo jako odpowiedź, i tym słowem jest w3sp.
owszem, na razie quakelive zupełnie nie jest przystosowany do trickjumpingu. mało tego, ten status, jeśli to co tobie mówiono to prawda, ma się nie zmienić. ale czy quake 3 był stworzony z myślą o trikach? ile lat defrag wyszedł po 1.05? a my w ql jeszcze siedzimy w becie. zresztą jeśli popatrzysz po forum, to ten trickjumping nawet na takim betonie zdążył zakiełkować, i rozwija się, parę postów w temacie na dzień, ale się rozwija.. to też dobrze wróży. jest ten koleś repent4nce, który ma potencjał, jesteście wy, którzy jakoś tam się udzielają, np. radio czasem zarzuci fastcapem, demon też - moim zdaniem to już jest jakiś kapitał.

dzięki za normalną odpowiedź, w przeciwieństwie do postów paru botów, którzy zdążyli zobaczyć nowy nick na boardzie.

pojechałeś mi z tymi minami ;/
wiem że śmierdzą lamą ale tak jak pisałem, jak dużo nie wybucha i na ekranie nie jest kolorowo nikt się nie zainteresuje, jak już ogarnę 3xrj z różnych kątów odpuszczę sobie proxa :D

srakal1ty

9724

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-02 08:35:23

Ogólnie to zgadzam się z CALUTKIM postem Aliena (chociaż nie wiedziałem, że plasma w QL jest tak skopana, że można jeździć sobie nią w górę do usranej śmierci...)

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów
> quakelive ma prox mines, który, jeśli nie będzie spamowany, może być całkiem wdzięczny.

No jeśli nie będzie spamowany to rzeczywiście może być niezłym narzędziem dla trickjumpera. Tylko że ludzie lubią jednak spam :P (przykłady to dema z tego tam tematu o fastcapach na forum quakelive.com - tzn sam ich też używałem, ale max 5 czyli tyle ile mieści się w 'magazynku', w przeciwieństwie do paru osób, które waliły 5 min, szły po paczkę z 'nabojami' :P waliły następne 5, szły po kolejną paczkę, itd)

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów
> nie stawiam tutaj na równoważni ob i proxów, tylko myślę, że gdy wyjdziemy z bety, coś może się jeszcze pozmieniać, i to w tym dobrym kierunku. nie wiadomo, może objawi się jakiś smakowity bug, który dopiero ma być odkryty?

Być może, ale na dzień dzisiejszy trickjumping w QL to bieda

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów
> co do zabezpieczeń.. na wszystkie twoje punkty, przychodzi mi jedno słowo jako odpowiedź, i tym słowem jest w3sp.

Dobra ustalmy coś - są defraggerzy (uczwici, cziterzy, itd) i jest w3sp (a raczej był, bo jak ludzie odkryli w jaki sposób czituje, to jakoś tak się nam nasz mistrz ulotnił... :D:D). Z w3spem był zawsze taki problem, że używał on wałków o których wiedziało może kilku ludzi na świecie (i które formalnie nie były uznawane za czit, bo... nikt o tym nie miał bladego pojęcia :D), w3sp to po prostu cwaniak, który łapał się każdego mozliwego sposobu na osiągnięcie najlepszego czasu (dlatego nie pozwalał się nigdy spectować online). Już nawet mi się nie chce mówić, że w obu jego filmach zamiast skręcać myszą, skręcał klawiaturą :))

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów
> ale czy quake 3 był stworzony z myślą o trikach? ile lat defrag wyszedł po 1.05? a my w ql jeszcze siedzimy w becie.

W becie siedzimy już rok. I posiedzimy pewnie kolejny rok. I kolejny... :D

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów
> jest ten koleś repent4nce, który ma potencjał, jesteście wy, którzy jakoś tam się udzielają, np. radio czasem zarzuci fastcapem, demon też - moim zdaniem to już jest jakiś kapitał.

No dobra, nagrałem parę dem, ale to będzie chyba na tyle. Miałem nawet ochotę męczyć te fastcapy, ale po kilku godzinach gry (z czego 3/4 to było dobiegnięcie do flagi przeciwnika, ustawienie się i klepnięcie nagrywania dema) stwierdziłem, że mam dość :D. Defrag jest MILIARD razy wygodniejszy... A poza tym w q3 tak jak już wielokrotnie pisano trickjumping jest po prostu o wiele bardziej rozwinięty/różnorodny, więc sam rozumiesz... Miałem chęci, ale toporność QL w kwestii trickowej mnie po prostu odrzuciła (wejdź sobie na jakąś dużą, rozbudowaną w pionie mapę i dostań się na samą górę. Zeskocz na dół i spróbuj wrócić na poprzednie miejsce. W QL zanim byś tam dobiegł to już by Ci się odechciało. A co w defragu? vstr savepos i gotowe... :/ :)

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów
> wiem że śmierdzą lamą ale tak jak pisałem, jak dużo nie wybucha i na ekranie nie jest kolorowo nikt się nie zainteresuje, jak już ogarnę 3xrj z różnych kątów odpuszczę sobie proxa :D

W q3 dało się nawet potrickować na normalnych mapach. W QL mapy są... za ciasne do tricków :D:D. Niby można się bawić z jakimiś customowymi mapami, wrzucać, odpalać, biegać, fikać koziołki, itd, tylko że tak jak już pisałem - wszystko to jest tak toporne i biedne, że przegrywa z defragiem już na starcie :(

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

AL|EN

4108

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-04-02 11:09:55

Demon już ci napisał a ja tlyko powtórzę to samo po swojemu.

tysiącarchaniołów napisał:
> pretensje to może za duże słowo - ale myślę że ludzi zajaranych trickjumpingiem w quakelive warto w quakelive zatrzymać, chociażby z niestacjonarnego charakteru tej rozrywki.
Nie mam pytań. Niestacjonarny charakter rozgrywki ? Co to jest ? Czy to jest coś czego nie ma Q3 + Defrag ? Wytłumacz mi bo nie ogarniam tego przeważającego argumentu i powiem szczerze, że zaczynam myśleć, że cała moja odpowiedź była pisana na marne.

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> jedno już ustaliliśmy - quake 3 ma bardziej bogatą gamę, jeśli chodzi o triki. to jasne. ale jak sam zauważyłeś, z drugiej strony quakelive ma prox mines, który, jeśli nie będzie spamowany, może być całkiem wdzięczny.
No tak skoro jest to jasne do dlaczego wciąż piszesz, to co jest zacytowane wyżej ? Nawalenie 10 min i wybicie się tym pod sufit nie jest żadnym problemem a 4xRJ owszem. 23xRJ również :icon_cool: Oddam PL za OB ! Ba oddałbym nawet GL za OB ! I trikowania byłoby nadal więcej w Q3, ktorzy nie ma PL i GL a ma OB.

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> nie stawiam tutaj na równoważni ob i proxów, tylko myślę, że gdy wyjdziemy z bety, coś może się jeszcze pozmieniać, i to w tym dobrym kierunku. nie wiadomo, może objawi się jakiś smakowity bug, który dopiero ma być odkryty?
Nie bo fizyka jest naprawiona = nie ma żadnych bugów z q3, koniec kropka. Jeżeli chcesz łudzić się nadzieją, że nagle odfixują fizykę, żeby zadowolić kilkunastu ludzi grających na mapach bez reklam to spoko :-]

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> ja używam min, bo w tej gromadce wesołych nobków, wchodzących codziennie na quakelive.com, łatwiej zrobić zamieszanie i wywołać zainteresowanie czymś widowiskowym, niż trudnym technicznie. co z kolei może ich przyciągnąć.
I dobrze, że przyciągasz ale szybko znajdą się tam osoby które będą chciały więcej. I dostaną to w Q3 + Defrag.

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> co do zabezpieczeń.. na wszystkie twoje punkty, przychodzi mi jedno słowo jako odpowiedź, i tym słowem jest w3sp.
A ja również mam odpowiedź na w3spa: Camping Gaz wykrył jego czity u mnie w domu i jak widzisz nie gra on w tegorocznych DFWC. W kazdej gdzie są cziterzy, nawet punkbuster jest do obejścia a co dopiero jakiś prosty mod Defrag. Rożnica mieczy QL a Q3 jest taka, że w QL na obecją chwilę każde dziecko potrafi zaczitować tak, ze nikt tego nie wykryje(g_speed 330, g_graviry 790 i wszystkie światowe rekordy jego) a w Q3 można sprawdzić dema i jest kilkanaście osób, które to potrafią i CampingGaz który wykryje wszystko. W QL nie ma nic i nikogo. Widze, że podpisałeś się pod postem o zablokowanie g_speed i g_gravity. Fajnie, id zablokuje i ... pojawi się coś takiego: http://www.wrzuc.to/4qFleWrVWx.wt a wy znowu będziecie prosić o zablokowanie czegoś tam itp. Chce ci tylko powiedzieć, że w QL jest magiczna cyferka -128, której nie ma jak wykryć i nie ma kto wykryć. Więc teraz zadanko dla ciebie: zaczituj mi demo nagrane na Defragu w taki sposób, że ja tego nie wykryję a ja jestem nobkiem jeżeli chodzi o wykrywanie czitów ok ?

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> owszem, na razie quakelive zupełnie nie jest przystosowany do trickjumpingu. mało tego, ten status, jeśli to co tobie mówiono to prawda, ma się nie zmienić. ale czy quake 3 był stworzony z myślą o trikach? ile lat defrag wyszedł po 1.05? a my w ql jeszcze siedzimy w becie.
W poście wyżej masz to napisano czarno na białym: q3 miał po prostu szczęście. i nie chodzi wcale o to, że dostał Defraga: Używając Kłejka 3 z płyty wersja 1.11 można robić wszystko to samo co na Defragu ! Defrag to tylko nakładka z innym hudem i paroma rzeczami umilającymi rozgrywkę a nie coś co sprawiło, że trikjumping sam w sobie wzbogacił się o kolejne elementy - on już taki był, Defrag mu tylko pomógł rozkwitnąć. W QL nie ma szans na cokolwiek co pozwoli rozkwitnąć trikom.

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> zresztą jeśli popatrzysz po forum, to ten trickjumping nawet na takim betonie zdążył zakiełkować, i rozwija się, parę postów w temacie na dzień, ale się rozwija.. to też dobrze wróży. jest ten koleś repent4nce, który ma potencjał, jesteście wy, którzy jakoś tam się udzielają, np. radio czasem zarzuci fastcapem, demon też - moim zdaniem to już jest jakiś kapitał.
Ależ ja się bardzo cieszę, że on rozkwita i ponownie przypominam, że nigdzie nie napisałem że nie ma tj w QL. Ale to jest początek końca bo nikt kto zacznie trikować w Defragu nie wróci do QL. Wystarczy, ze zobaczy parę sztuczek z OB i kilka runów to zrobi taką mine :icon_shocked: i zacznie napierdalać :icon_wink: Bo QL to taki trening przed Defragiem i obrażać się na świat nie można "bo w QL nie mogę ale chcę tam grać, dlaczego oni mi to zrobili, dlaczegoooo :-(((" :icon_wink:

Cytat z posta - autor: tysiącarchaniołów

> dzięki za normalną odpowiedź, w przeciwieństwie do postów paru botów, którzy zdążyli zobaczyć nowy nick na boardzie.
>
>
> pojechałeś mi z tymi minami ;/
>
> wiem że śmierdzą lamą ale tak jak pisałem, jak dużo nie wybucha i na ekranie nie jest kolorowo nikt się nie zainteresuje, jak już ogarnę 3xrj z różnych kątów odpuszczę sobie proxa :D
Również dziękuje za dyskusję bo w przeciwieństwie do ludzi, którzy potrafili mi tylko napisać "hahha alien i co są triki w QL więc spierdalaj haha" to starałeś się dać nam jakąś iskierkę nadziei :icon_smile: Nie dziw się też, że np taki DOOMer pisze ci "jak czegoś nie mozna zrobić w QL a można w Q3 to znakiem tego Q3>QL jeżeli chodzi o trikjumping" bo wszystko to co pisze na tych 4xA4 jest tlyko potwierdzeniem tego. Widzę u ciebie zapał więc moja rada się nie zmienia: poćwicz w QL i jak już zrobisz wszystkie mino-jumpy to zapraszamy na trikowanie w Defragu.

Tylko już nie pisz, że ludzi zainteresowanych trikjumpingiem powienniśmy zatrzymywać na QL ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

r3v.DOOMer

12696

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-04-02 12:16:48

tysiącarchaniołów napisał:
> pretensje to może za duże słowo - ale myślę że ludzi zajaranych trickjumpingiem w quakelive warto w quakelive zatrzymać, chociażby z niestacjonarnego charakteru tej rozrywki.
Nie za bardzo rozumiem... Niestacjonarny charakter rozrywki? Obie gry trzeba zainstalować a ściągniętego materiału jest podobna ilość. Poza tym spróbujdla QL znaleźć mapę typowo trickową poza tymi padami, które pojawiły się w sieci dawno temu. Załóż następnie serwer z kumplem i sobie tam poskacz. A, zapomniałem, nie można;)

tysiącarchaniołów napisał:
> może objawi się jakiś smakowity bug, który dopiero ma być odkryty?
Do tej pory wszelkie bugi były skutecznie killowane przez ID, więc na to nie liczę. Inna sprawa, że wszelkie OB, zwłaszcza randomowe,przeszkadzają we fragowaniu, więc nawet jeśli się kiedyś coś takiego objawi, ID to zlikwiduje.

tysiącarchaniołów napisał:
> ja używam min, bo w tej gromadce wesołych nobków, wchodzących codziennie na quakelive.com, łatwiej zrobić zamieszanie i wywołać zainteresowanie czymś widowiskowym, niż trudnym technicznie. co z kolei może ich przyciągnąć.
Fajnie, że pokazujesz innym na QL, że istnieje coś takiego jak TJ. Ale to coś jakby niedzielna szkółka dla grzecznych panienek. Przeto rzeczę Ci, że nie objawi nam się trick w QL, któren niejest już znany:) Wykluczając te z PM, bo to nowa broń. Z drugiej strony gdzie te tricki mają ich przyciągnąć? Bo ja widzę tylko jedną drogę - Defrag.

Jak jeszcze net pozwalał mi na swobodne granie, słyszałem parę razy "cziter", bo przeskakiwałem gdzieś, gdzie inni nie mogli, albo robiłem z rakietą coś, co inni widzieli po raz pierwszy. Nauczyłem kilku skoku po raila na dm6, nauczyłem strafy itd. I każdemu mówiłem, że jak chcą porządnie poskakać, to niech zobaczą kilka filmów, odpalą defraga, ściągną dema, poradnikii niechćwiczą. Każdy potem się odzywał podjarany, że takie rzeczy w ogóle są możliwe. QL to dobry punkt wyjścia, ale jeśli ktoś chce naprawdę trickować, zawsze skończy w Defragu.

tysiącarchaniołów

Gravatar

Od: 2010-04-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-02 12:46:05

niestety chwilowo [tj. do 6.04] zawieszam działalność.

jakaś laska napisała że szuka damskiego klanu i odpisałem jej że taki prowadzę, tylko jako warunek wstępu musi mi zdjęcie swoich cycków na mejla wysłać, no i mnie zbanowali.

RA|NBOW

18771

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-02 14:27:29

I wszystko sprowadza się do czytania ze zrozumieniem, umiejętności analizy danego tekstu i wyciągnięcia z tego wniosków:>
No i na koniec... w myśl zasady, że jak nie wiesz co napisać, napisz cokolwiek, YEAHH !
:D

\m/

tysiącarchaniołów

Gravatar

Od: 2010-04-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-02 14:47:03

czy ja dobrze widzę, że napisałeś w tym temacie posta, którego mniej więcej wymową jest "a nie mówiłem"?

wow, stary.. masz napisane, że jesteś redaktorem - co ty piszesz na tym portalu? :)

alien dwa pytania.
pierwsze, nie do konca rozumiem, co dzieje się na tym demku. odrzut z plazmy to efekt g_gravity, czy czegoś innego?
drugie, czemu ptc zdechło :)

AL|EN

4108

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-04-02 14:55:22
  1. To jest zmiana odrzutu PG i w QL jest dziecinie prosta.

  2. Zdechło 3 dni temu, PTC^M^ naprawia, jak naprawi to dam znać.

Nadal czekam na wytłumaczeni mi co to jest niestacjonarny charakter rozrywki :icon_wink:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

RA|NBOW

18771

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-04-02 15:53:08

Chciałem zrobić tylko podsumowanie, jak bym miał w zwyczaju mówić "a nie mówiłem", to to właśnie bym powiedział :>

\m/

AL|EN

4108

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-04-04 01:38:41

Defrag.pl już działa, mam nadzieję, że doczekamy się jakiegoś podsumowania z twojej strony

Zupełnie zapomniałem też o tym: na serwerach online kasują ci konto jak odpalisz prostego skrypta "+moveup;+attack" a co dopiero jakieś skrypty gdzie ci samemu myszką rusza. Chciałbyś moze coś jeszce dodać odnośnie poziomu zabespieczeń w Defragu:icon_question::icon_wink:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

AL|EN

4108

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-06-07 11:00:29

Parę dni temu poprosiłem o jakieś podsumowanie ze strony pana 1000Archangels ale jak widać się nie doczekałem. Postanowiłem więc napisać własne:

Cała dyskusja dobitnie pokazuje, że praktycznie zawsze kiedy ponad wszelką wątpliwość udowodnimy komuś że się mylił (a 1000Archangels mylił się w prawie każdym założeniu) nie zdobędzie się on na przyznanie się do popełnionych pomyłek. Nie ma w tym nic dziwnego, wkońcu człowiek jest tylko człowiekiem i coś go tam kuje w środku. Na wielki plus należy zaliczyć brak typowych "kończących" tekstów w stylu "A spierdalajcie wszyscy, jesteście głupkami i macie jakiś problem z QL" ale to już dało się wyczuć na początku, że 1000Archangels nie przyszedł tu flamować. GJ.

Piszę to po to że gdy jakiś nowy gracz przeczyta to wszystko od początku do końca to niech ma świadomość, że gdyby 1000Archangels miał troszeczkę inny charakter to znalazło by się tu coś na styl "Ok widzę, że macie racje ..." i nie po to żebyśmy wszyscy przybili sobie piątkę bo udowodniliśmy komuś, że się mylił tylko po to żeby chociaż raz mieć świadomość że to co ktoś przeczyta to zrozumie i weźmie za dobrą monetę. Za próbę wyjaśnienia paru spraw. Za pomoc.

Bo jak bym miał wybierać jakąkolwiek dyskusję i argumenty z wszystkiego co napisałem to treść tego tematu jest chyba moim najlepszym postem w wieloletniej obecności na scenie Q3. A zaraz po tym byłaby odpowiedź panu Afek@esports.pl na temat "Konsola>PC, konsole przyszłością gier FPS" ale to już takie nie związane z tematem dywagacje.

Pozdrawiam cię 1000Archangels, nie wiem co obecnie robisz ale miło by było zobaczyć kolejnego trikera w Defragu.

EDIT: No i mamy przynajmniej kolejne konto w bazie rekordów: http://www.q3df.org/rankings/id-3128 :icon_cool:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

freak

Tumblr no5ofurwxe1rpwm80o1 250

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager