ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

FASTCAPS

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-29 00:47:08

Temat ten bedzie dotyczyl tylko i wylacznie fastcapow, mozecie tu pisac co Wam nie pasuje, co zmienic i takie tam duperele. Zmartwychstanie PTC na nowo ozywilo troche scene, pojawily sie tabelki i kazdy nabral ochoty do grania. Razem z Alienem uzgodnilismy, ze trzeba troszke dopracowac zasady(nie zmieniac) na mode 3 cpm aby uprzyjemnic gre. Otoz sprawa dotyczy tylko niektorych map, gdzie poprostu rozped jest bardzo uciazliwy, mianowicie biega sie pare kolek(co bardzo wkor...) i niewielka radocha jest z samej gry(jest jeszcze w h,, innych powodow ale mniejsza z tym:D). Wprowadzamy tkz "White liste" map na ktorych bedzie mozna uzyc rakiety do rozpedzenia sie(zasada z sc 3 skoki zanim wezmiesz flage), reszta pozostaje bez zmian. To tyle i propozycja map na "White liste":
-actf07

-actf12

-ctctf2

-ctctf3

-x3map01

-x3map03

-x3map05

-x3map06

-x3map08

-q3w4

-q3w5

-q3w7

-q3w8

-q3wc2

-q3wc5

-q3wc6

-q3wc8

-q3wcp3

-q3wcp5

-q3wcp6

-q3wcp7

-q3wcp8

-q3wcp9

-q3wcp11

-q3wcp15

-q3wcp19

-q3wcp20

-q3wcp24
Na tych mapach bedzie mozna sie rozpedzac uzywajac rakiety, nastepnie trzeba oddac trzy skoki zanim sie wezmie flage. Dodatkowo na wszystkich mapach mozna uzywac rakiet aby dostac sie(szybciej) do miejsca z ktorego chce sie rozpedzac(dotyczy takze vq3), warunek jaki musi byc spelniony to taki aby to miejsce bylo osiagalne grajac na mode 3. Dziekuje za uwage : P

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-11-29 00:50:37

Po prostu pinknie Benio [](//htmlarea/images/smiles/3.gif) Myśleliśmy o tym już baaardzo dawno temu i trzeba uprzyjemnić grę szczególnie Newbies.

Całkowicie popieram pomysł i jeżeli przejdzie to nagram parę demek pokazujących prawidłowe i nieprawidłowe użycie RL

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

rono

Od: 2005-05-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-11-29 15:17:16

To może dorzuce cosik od siebie, a mianowicie kieruje zapytanie czy wg was jest sens (i ew mozliwosc) zmiany na mode 1 jak na speedcapture.com

Prosze o wszystkie ’za’ jak i ’przeciw’.
Nie wiem czy taki temat juz byl poruszany.

MF, Tato !

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-29 15:55:10

Jezeli dobrze rozumiem chcesz aby grano na mode 1. Z mojego pktu widzenia nie ma sensu w calosci kopiowac zasad panujacych na SC. PTC FC byl zalozony z mysla tylko i wylacznie o mode 3 gdzie oprocz strafu mozna bylo wykorzystywac wszystkie elementy mapy do uzyskiwania lepszych czasow(windy, jumpudy, teleporty zabronione na SC mode 1). 

Rieux

Gravatar

Od: 2005-06-26

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-11-29 17:48:26

jeszcze raz nagrywanie tego samego na mode 1, nie tylko nie to !
a i według mnie pomysł z rakieta nie jest zły aczkolwiek :P nie jest zajebisty np. na takiej q3w2 rozpęd to tylko chwila a od niego zależy praktycznie 40 % uzyskanego czasu to samo z q3w3, powinno to być tylko na kilku mapach na których ewidentnie widać ze to czy kto sie rozpędzi rakieta czy samy strejfem nie robi różnicy.
W końcu ładnie sie rozpędzić samym strejfem to tez sztuka.
elo

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-11-29 19:00:39

No masz rację Rieux - sam rospęd to też umiejętnoś ...

Benek skasuj w2,w3 z tej listy na razie ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-11-29 19:07:23

ronski napisał:

>
> To może dorzuce cosik od siebie, a mianowicie kieruje zapytanie czy wg was jest sens (i ew mozliwosc) zmiany na mode 1 jak na speedcapture.com
>
> Prosze o wszystkie ’za’ jak i ’przeciw’.
>
>
> Nie wiem czy taki temat juz byl poruszany.
>
>
No niestety ale głupoty piszesz - na SC nie jest mode 1, TYLKO STYLE 1
Za karę za szerzenie nieprawdziwych i mylących informacji masz tu napisać czym różnią sie te dwa style w razem z najdrobniejszymi szczegółami !

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

rono

Od: 2005-05-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-11-29 22:25:37

1: disable weapons, forbid jump-pads/teleporters/movers
style 1 from sc.com nie zabrania uzywania elementow mapy (jumppady, teleporty) oraz broni w celu uzyskania np wyzszej predkosci, jednakze zabrania ich uzywania w trakcie trwania capa. Grajac w ten sposob warunkiem jest dotkniecei ziemi/wykonanie skoku CONAJMNIEJ 3 razy.  Mozemy jedynie wykorzystac np mg (ogolnie rzecz biorac broni bez efektu odrzutu) do otwierania drzwi.
racja, wprowadzilem pewne niescislosci, sorki ;)
Jesli mode 3 z PTC mialo byc odskocznia od STYLE 1 z sc.com, tak jak mowi benek, to zwracam honor i nie bylo tematu :)

MF, Tato !

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-29 23:04:21

Rieux napisał:

>
>
>
> W końcu ładnie sie rozpędzić samym strejfem to tez sztuka.
>
>
Owszem, a pobicie Aliena bezcenne : ) tak sie sklada ze Twoj argument jest glownym przeciw a zarazem glownym za tym aby wprowadzic rakiete. Juz tlumacze owszem rozped nie uzywajac broni wymaga troszke wiecej wysilku ale na przykladzie SC tam tez na poczatku byl zamysl stylu 1 aby nie uzywac broni w nim ale na szczescie ktos pomyslal, ze nie ma sensu tak katowac niektore rozpedy i wprowadzil zasade z rakieta i 3 skoki przed wzieciem flagi. Dla mnie to jest genialny pomysl, bo jak to student by powiedzial po co sie meczyc skoro mozna to zrobic tak. Po 2 wiekszosc wynikow nagranych na PTC bedzie mozna potem przeslac na swiatowy ranking czyli SC jezeli kiedykolwiek sie reaktywuje. Po 3 z rakieta mozna zwiekszyc ilosc prob przejscia mapy co statystycznie daje wieksze prawdopodbienstwo na zrobienie jakiegos dobrego czasu(tu chodzi ze nie kazdy ma tyle czasu nad siedzeniem i graniem w defraga) i glowna uwaga sie skupia na runie a nie na tym aby nie skaszanic rozpedu. Na koniec chcialbym dac przyklad mapy x3map03, obejrzyjcie sobie demo i powiedzcie szczerze czy to ma sens ? Wiem, ambicja Polaka jest taka, ze co to nie ja :D Ulatwmy sobie zycie poki mozna bez szkody dla nikogo : > Ah jeszcze nie wspomnialem o graczach nowych lub mniej zaawansowanych, to jest wlasnie szansa glownie dla nich.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-11-30 12:50:19

Benek ależ ja to doskonale rozumiem i jestem za, ale w2 i w3 to jakoś nie pasują mi tu.

Jest różnica między bezsensownymi kółkami na q3wcp9/x3map03 a wymierzeniem zakrętów na q3w2 ...
Skasuj je z listy i możemy wprowadzać nowe zasady [](//htmlarea/images/smiles/1.gif)

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-30 15:35:20

done [](//htmlarea/images/smiles/2.gif)

Rieux

Gravatar

Od: 2005-06-26

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-11-30 16:40:08

To teraz powiedzcie mi co z takimi sytuacjami jak np na actf12 gdzie na mode 1 można ciachnąć dużo lepszy czas niż na mode 3 czy sytle 1, wiec jak ?, można grac ?
Myślę też ze lista map na rakietę powinna być dużo mniejsza ale sie już nie sprzeczam, jak tam chcecie, ja i tak będę grał bez broni, denerwuje mnie sam widok bazuki przed nosem a fast capach.
według mnie te mapy tez nie powinny sie znajdować na liście :

q3w5 - z rakieta jak dużo prościej
q3wc2 - rozped to najlepsza zecz na tej mapie
q3wcp3 - z rakieta jest bardzo prosto wziąsc flage, a bez czeba sie nieźle natrudzić
q3wcp7 - to raptem 4 skoki

ed: x3map01 z rakieta, to chyba jakiś żart ?

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-30 18:03:07

Actf12 bezwzglednie mode 3. X3map01 tylko dla przykladu zeby dostac sie rakieta szybciej w miejsce rozpedu. A mapy, ktore wymieniles owszem z rakieta jest o wiele latwiej ale to wlasnie po to wprowadzamy rakiete "aby zylo sie lepiej" .. ; ]

Rieux

Gravatar

Od: 2005-06-26

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-11-30 22:13:02

No moze i masz racje
Jak Masz wrócić do nabijania czasów to mogę zaakceptować każdy regulamin :D

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-11-30 22:19:18

Cytat z posta - autor: benek
>
> Actf12 bezwzglednie mode 3. X3map01 tylko dla przykladu zeby dostac sie rakieta szybciej w miejsce rozpedu. A mapy, ktore wymieniles owszem z rakieta jest o wiele latwiej ale to wlasnie po to wprowadzamy rakiete "aby zylo sie lepiej" .. ; ]
>
Kategoryczne VETO co do actf12 - mode 1 i koniec !

Rieux napisał:
>
> Myślę
>
> też ze lista map na rakietę powinna być dużo mniejsza ale sie już nie
>
> sprzeczam, jak tam chcecie, ja i tak będę grał bez broni, denerwuje
>
> mnie sam widok bazuki przed nosem a fast capach.Według mnie te mapy tez
>
> nie powinny sie znajdować na liście :
>
>
>
>
> q3w5 - z rakieta jak dużo prościej
>
>
> q3wc2 - rozped to najlepsza zecz na tej mapie
>
>
> q3wcp3 - z rakieta jest bardzo prosto wziąsc flage, a bez czeba sie nieźle natrudzić
>
>
> q3wcp7 - to raptem 4 skoki
>
>
>
>
> ed: x3map01 z rakieta, to chyba jakiś żart ?
>
q3w5 - z rakietą dużo trudniej - zobacz demko z SC i obadaj jak trudno tam mieć te 3 skoki.
q3wc2 - bardzo prosty i rakieta nic nie zmienia.
q3wcp3 - tylko bezsensowne kółka się trzaska

no ale z q3wcp7 to mnie rozwaliłeś - zobacz na moje demo - robię tam 3 kółka !

"x3map01 z rakieta, to chyba jakiś żart ?" - żart ? chyba nie do końca

rozumiesz idę 3 skoków przed wzięciem  flagi - tam RL jest

BEZUŻYTECZNY, nadaje się tylko do tego aby nie iść do jummpada tylko

obrazu RJ i za flagę.
Co do reszty to tak jak benio mówi - by żyło się lepiej , wszystkim !

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Rieux

Gravatar

Od: 2005-06-26

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-11-30 23:15:58

ty w końcu nie ja tu ustalam reguły, zrobisz jak będziesz uważał te mapy które wymieniłem sa według mnie bez sensu z RL.

x3map01 - można równie dobrze użyć respoint set.
q3wc2 może i prosty, tego nie twierdziłem ale Rl psuje zabawe na tej mapie :P
a q3wcp3 to nie tak do końca, sprawa jest taka ze aby dolecieć do drugich schodów i zrobić na nich doublejumpa to trzeba biorąc flage mieć koło 1200 U. Jednym okrążeniem nie ma bata zrobić tak jak gadam i trzeba dobrze umieć sie rozpędzać zeby wyrobić przed drugimi schodami, a z RL można bez problemowo, mi takie coś trochę psuje zabawę, to takie ułatwianie sobie w pewnym sensie, ale jeśli taka jest wasza decyzja to sie dostosuje.

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-01 04:19:08

Rieux taka jest nasza decyzja i uwierz ze nam rozped nie sprawia problemu. Robimy to po to aby wszystkim bylo latwiej ; ] A co do actf12 to chyba musimy na osobnosci pogadac Alien : >

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-07 00:58:47

Nadeszla pora aby zajac sie sprawa mapy actf12. Wnioskuje wysoka izbo aby usunac wszelkie dema nagrane na mode 1 ! Dla nie wtajemniczonych, chodzi o szafe grającą, ktora na mode 3 ociera(69) sie ze sciana a na mode 1 jej poprostu nie ma.
edit: szafa grajaca powoduje, ze trzeba biec inna drogą(chodzi o fizyke cpm)

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-07 01:13:39

Jestem za, a nawet przeciw :P

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-07 02:18:47

jestem za, wszelkie ingerencje w mape nie powinny podlegac zadnym watpliwosciom, na szubienice! (;

na dwoje babka wróżyła

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-07 08:55:38

Dziś postaram się obejrzeć te dema i dam znać co o tym myślę. Chodzi chyba m.in. o demo Aliena?

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-07 13:24:04

Jestem przeciw bo droga wymaga więcej skila i farta, poprzedna droga jest spoko i mamy razem z benkiem identyczny czas, na SC jest właśnie ten sposób, 2 lata temu rozmawiałem z XB ze 3h na temat włąśnie tej mapy i uznał, że skoro ani bronie nie są użyte, ani jummpady, ani mapa nie robi się łatwiejsza(wręcz trudniejsza), ani nie używane są jummpady to nie widzi podsttaw, aby karać rody’ego za wymyślenie szybszej drogi - pobiłbyś ten lamerski wynik benek a nie mi tu żale wylewasz :P

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-07 15:38:53

Pomijając wszystkie sprawy dotyczące przed wzięciem flagi(co już ustaliliśmy wczesniej) run od wziecia flagi ma byc oparty tylko i wylacznie na mode 3. Wyciąg z regulaminu " gramy na Założeniach Mode 3". *A co do sc to tam bylo w regulaminie mode 1 bez broni wiec normalne bylo, ze gra sie bez tej szafy.*

Rieux

Gravatar

Od: 2005-06-26

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2008-01-07 15:40:41

Też jestem przeciw actf12 tylko na mode 1

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-07 15:53:35

benek napisał:

>
> Pomijając wszystkie sprawy dotyczące przed wzięciem flagi(co już ustaliliśmy wczesniej) run od wziecia flagi ma byc oparty tylko i wylacznie na mode 3. Wyciąg z regulaminu " gramy na Założeniach Mode 3". *A co do sc to tam bylo w regulaminie mode 1 bez broni wiec normalne bylo, ze gra sie bez tej szafy.*
>
Na SC jest Style 1 i założenie to bieg bez użycia broni po wzięciu flagi oraz nie używanie jummpadów,tele itp

Nigdy nie pisało tam mode 1 ze względu właśnie na możliwość rozpędzania się z RL. Zawsze chodziło o bieganie.
Gdzie ja używam broni ? Albo jummpadów ? Przecież ja tylko biegnę ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM