ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Flaki na podlodze ,na scianach :)

Prosektor

Od: 2003-03-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 19:42:29

Kazdy kto gra w q3 lubi czasem sie ogladnac i zobaczyc pozostalosci po sfragowaniu 4 osob(albo wiecej), tak flaki, krew na scianach, na podlodze, suficie.Gdzie niegdzie walajace sie mozgi czsem Jedno pluco z wbitym zebrem. Aaaaach!!!Pieknosci!!! ;D

Ale niestety po pewnym czasie flaki i krew znikaja tak jak i dziury w scianach po kulach i osmalenia... :(

Pomyslcie czy nie fajnie by bylo zrobic cos takiego ze od momentu zabicia kogos i rozwalenia jego ciala wszystkie "rzeczy" zostaja niezmienione az do konca danej rozgrywki. Albo nie do konca rozgrywki tylko powiedzmy przez 5 minut, a potem by znikaly normalnie.To by nadalo grze klimat.Wiecie, idziesz po ciemnym korytarzu amal nie przewracasz sie o jakies szczatki kolesi co mieli mniej szczescia niz Ty, co jakis czas przechodzisz kolo ciemnoczerwonych kaluz krwi.To bylby hicior, pewnie zabieralby ZAJEBISCIE duzo pamieci ale wlaczyloby sie com_hunkmegs 2000 i com_zonemegs 500 i po krzyku.

Moze jest juz taki mod? Jezeli ktos moze pomoc na ten temat, zna jakies komendy zna nazwe modu? A moze nawet zapodac linkiem... blagam niech sie odezwie!

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-26 19:50:47

wiem ze byly komendy na dlugosc renderowania krwi i dzir po kulach ale juz nie pamientam:)

L1ghtn1ng

Od: 2002-08-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 20:06:27

Masz interesujacy (krwisty) pomysl. Pod koniec rozgrywki TDM cala mapa zmienila by kolor na czerwony, co by moim zdaniem wygladalo naprawde efektownie :].

L1ghtn1ng
suicideKings

WaR Clan

uRinal

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-26 20:08:48

Wpisz w google GibHappy - chyba wlasnie tego modu szukasz :).
EDIT:

A co mi tam ;)

www.planetquake.com/gibfactory/

David

Od: 2003-04-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 20:26:06

TAMB co to jest

.:: T4m8urYn0_Beta1 ::.

.:: T4m8urYn0PG ::.

.:: T4m8urYn0RL ::.

.:: T4m8urYn0RL2 ::.

.:: T4m8urYn0RUN ::.

.:: Tamb :: Tamb#2 ::.

.:: ptc.prv.pl ::.

Prosektor

Od: 2003-03-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 21:11:01

GibFactorry- o tak dzieki juz zaczynam szukac i zassysac!

Tak sobie wlaczyc mapke na 10 minut i multum botow a nastepnie wylaczyc po 10 minutach i sie przejsc mniam mniam :D

Prosektor

Od: 2003-03-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 21:12:03

RE davis te linki w podpisie Tamburyna to sa jego mapki

Prosektor

Od: 2003-03-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 21:29:10

Nieeeee...... to nie ten mod..... on tylko zamienia wyrzutnie rakiet na wyrzytnie flakow ale flaki tak czy siak znikaja po pewnym czasie........PROSZE O DALSZA POMOC!!!!!

Deli

Od: 2002-04-30

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-06-26 21:59:35

> Kazdy kto gra w q3 lubi czasem sie ogladnac i zobaczyc pozostalosci po sfragowaniu 4 osob(albo wiecej), tak flaki, krew na scianach, na podlodze, suficie.Gdzie niegdzie walajace sie mozgi czsem Jedno pluco z wbitym zebrem. Aaaaach!!!Pieknosci!!! ;D
>
> Ale niestety po pewnym czasie flaki i krew znikaja tak jak i dziury w scianach po kulach i osmalenia... :(
>
> Pomyslcie czy nie fajnie by bylo zrobic cos takiego ze od momentu zabicia kogos i rozwalenia jego ciala wszystkie \"rzeczy\" zostaja niezmienione az do konca danej rozgrywki. Albo nie do konca rozgrywki tylko powiedzmy przez 5 minut, a potem by znikaly normalnie.To by nadalo grze klimat.Wiecie, idziesz po ciemnym korytarzu amal nie przewracasz sie o jakies szczatki kolesi co mieli mniej szczescia niz Ty, co jakis czas przechodzisz kolo ciemnoczerwonych kaluz krwi.To bylby hicior, pewnie zabieralby ZAJEBISCIE duzo pamieci ale wlaczyloby sie com_hunkmegs 2000 i com_zonemegs 500 i po krzyku.
>
> Moze jest juz taki mod? Jezeli ktos moze pomoc na ten temat, zna jakies komendy zna nazwe modu? A moze nawet zapodac linkiem... blagam niech sie odezwie!

Wiesz co z tym przewracaniem swietny pomysl. Nie przypominam sobie zeby w jakiejkolwiek grze idac mozna byloby sie przewrocic

WIEM JAK SIE Z TYM OBCHODZIC !!!

Prosektor

Od: 2003-03-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 22:05:10

Wiesz co? Nie lap mnie za slowka, to byla przenosnia jezeli nie wiesz jaka pelni ona funkcje w tekscie zacznij uwazac na polskim...

Deli

Od: 2002-04-30

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-06-26 22:33:53

Zle mnie zrozumiales :) ale nie szkodzi nikt nie jest doskonaly:P Moze kiedys wmysla quaka6 i bedziesz szed i sie potkniesz o lezacy railgun:)

WIEM JAK SIE Z TYM OBCHODZIC !!!

Arnold

Od: 2002-08-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-26 22:56:14

> Kazdy kto gra w q3 lubi czasem sie ogladnac i zobaczyc pozostalosci po sfragowaniu 4 osob(albo wiecej), tak flaki, krew na scianach, na podlodze, suficie.Gdzie niegdzie walajace sie mozgi czsem Jedno pluco z wbitym zebrem. Aaaaach!!!Pieknosci!!! ;D

Jestes chory :)

[b]Arn[green]o[/color]ld[/b]

[i]najmilsza chwila poranka: piwo i marihuanka[/i]

obni

Od: 2002-03-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-06-26 23:02:01

ja np chciałbym sobie popisac po ścianach LG a mi slady zarz znikaja :(

obni

mem

Od: 2002-11-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-27 00:54:32

Pozostalosci z dziecinstwa?, albo niespelnione marzenia?:d

[white][b]666[/b][/color][b]|[/b][white][b]mem[/b][/color]

am3is

Od: 2002-05-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-27 04:24:47

z takim modem pod q3 się nie spotkałem, ale pod UT był taki mutator po 10 minutach super to wyglądało ... ale po następnych 10 festiwal slajdów się robił nie granie (celeron 300 Mhz) może Dybikovski by się tym zajął ?

[i][b][#EE77FF#]Old Piernix[/color][/i][/b]

[i]Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty.[/i]

Prosektor

Od: 2003-03-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-27 10:56:35

Moja choroba psychiczna nie ma tu zadnego znaczenia... :)

Moze ktos sie podejmie zrobienia czegos takie... To w koncu tylko trzeba znalezc w kodzie q3 jakis fragment ktory reguluje dlugosc pozostawania szczatkow cial osmalen n scianach... Pewnie sie okaze ze wystarczy zrobic jednego malego paka(2KB) i osiagniemy pozadany efekt... LUDZIE KTO SIE PODEJMIE?

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-06-27 11:42:35

Rzeczywiście, trzeba dysponować nieco mocniejszym sprzętem, by móc oglądać ślady po pociskach i flaki non-stop. Ja np. bawiłem się kiedys w zwiększanie parametru RailTrailTime do jakichs kosmicznych wartości i po 20 minutach TDMa wszędzie były jeszcze ślady po wystrzałach z raila, ale gra zwalniała tak strasznie, że nie dało się juz nic zrobić.

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

Prosektor

Od: 2003-03-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-27 14:51:17

JA MAM 1800xp 256 DRR mysle ze to wystarczy na zapamietanie troszke ketchupu na scianach...KTO SIE PODEJMIE???

Arnold

Od: 2002-08-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-27 18:58:21

Moze w nowym osp cos takiego bedzie ,kto wie.

[b]Arn[green]o[/color]ld[/b]

[i]najmilsza chwila poranka: piwo i marihuanka[/i]

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-27 19:51:28

to jest zabawo do dybilowskiego albo kogos kto wie co gdzie jest w kodzie gry :) ja neistety nie laen ie trzeba fachowca do tego, tylko sprawne oko i troche c++

scratch aka zablotzky o/

Prosektor

Od: 2003-03-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-27 20:50:43

Niech ktos da tutaj mail\'a tego Dybikowskiego, jesli moze pomoc...

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-27 21:18:53

eh ja np gram bez sladow krwi flakow itd, bez dynamic lights szare wszysstko , co nawyzej dymek z rakiety, kolesie sie dziwią pomimo mozliwosci mojego sprzetu gram na takich ustawieniach, twierdzą ze wtedy nie ma przyjemności gry, ze oni graja w quaka na highdetalach z wszystkim, no to fajnie ja na highdetalach gram beznadziejnie, jest ciemno i w ogole do dupy, a tak czy siak ci kolesie graja gorzej ode mnie ? jaka jest przyjemnosc gry? a jaka jest przyjemnosc gry gdy sie przegrywa/ ;/ hm... kwestia dyskusji... niewątpie ze są lepsze ode mnieco grają na high detalach no ale... ;)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-02 18:32:47

> Niech ktos da tutaj mail\'a tego Dybikowskiego, jesli moze pomoc...

q3arena.gry.wp.pl/board/?akcja=users&details=3328Profil

GG: 4680263

Choc mi sie zdaje, ze z tym modem duzo roboty by nie bylo...

Prosektor

Od: 2003-03-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-03 13:47:14

No wlasnie bo wlasciwie chodzi o przestawienie paru zmiennycg, ale trzeba wpierw wiedziec co i jak przestawic...