ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Force respawn - speed up the game!

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-04 21:21:09

Chyba kazdy z nas tu obecnych mial w swoich quakowych przygodkach takie sytuacje jak chocby i taka: grasz sobie duelka z gosciem o umiejetnosciach bardzo bliskich Tobie, meczyk jest bardzo zaciety, wymiana frag za fragiem (...) Zostalo 10 sekund do konca meczu, miales 2 fragi straty i wlasnie zmniejszyles ją do jednego fraga, a przeciwnik co robi? Tak jak chyba kazdy o zdrowych zmyslach by robil - lezy po spawnie. Przegrywasz. Inna sytuacja! Grasz 4/4, czujesz, ze masz dobry dzien, mozesz robic super efektowne runy z powerupem, mylisz: \"a noz zrobie sobie swietna akcje do Frags by Polish Players 2\" - lub cos w tym stylu... ok ok, zagalopowalem sie. Przeciwnik lezy po spawnie - nie bedzie ladnej akcji, nie bedzie ladnego demka, nie bedzie excellentow, a jesli tak to w malym wymiarze. Am I right?

Czy nie mysleliscie o tym, ze gra przez, znow to powiem, lezenie po spawnach, traci ze swojej widowiskowosci w znacznym stopniu? Nie mysleliscie o tym, zeby to przypadkiem zmienic? Nie chcielibyscie miec wiekszej przyjemnosci z grania pykajac kilka excellentow wiecej w jednym meczu? Nie chcielibyscie, zeby gra na polskich serwerach zmienila sie z klasycznych podchodow ala Camper Strike na dynamiczna, zywa, obfitujaca w duza ilosc fragow - ciekawa gre? Chyba ktos nienormalny odpowie mi, ze nie. No chyba ze woli wykorzystywac swoje cwaniactwo w grze w sposob niesportowy wg. mnie dla naszej ulubionej strzelanki - Q3A.

Co mozna zrobic? Oto odpowiedz: Zwracam sie jako gracz (mam nadzieje, ze dostane poparcie kolejnych graczy) żądny krwi, ciagle wiecej i wiecej, do wszystkich adminow serwerow q3 w Polsce o ulatwienie nam prowadzenia bardziej widowiskowej gry, zdobywania wiecej fragow, uzyskania wiecej radosci z gry! W jaki sposob? Odpowiedz jest prosta:

[b]- set g_forcerespawn \"1\"[/b]

Oczekuje pomyslnego rozpatrzenia sprawy.

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

uksz

Od: 2003-03-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:25:50

jestem za set g_forcerespawn \"1\"

popieram w 100 proc

Dzis Zaprawde Powiadam Ci To , Ty Masz Rzadzic Zyciem , A Nie Ono Toba , Podnies Topor I Walcz, Kopnij W Morde Zly Los, Oberwales?? Teraz Twoja Kolej , Cios Za Cios

....

Gravatar

Od: 2003-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:26:51

mof racja !

jam

Od: 2002-03-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:27:49

nie trzeba
wystarczy votowac zamiast mode 3 team deathmatch mode 2 - Clanbase TDM tak sa ustawienia clanbase wszystkie wlacznie z forcerespawn 1 tak sie gra w clanbase i tak sie powinno grac wszedzie !

Spotykaja się dwaj rolnicy po huraganie.

-Jak tam, rozwalilo ci dach ?

-Kurde, nie mam pojecia, jeszcze go nie znalazlem. ;d

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-04 21:28:41

Popieram , tez mnie czasem szlag trafia ostatnie sekundy mam szanse odrobic a tu doopa przeciwnik ani mysli wciskac guzika ;o

F1

............

viltZz

Od: 2002-05-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:29:06

moze byc :D sam sie nie respawnuje jaki przeciwnik ma quada :D

dominion.fdns.netclan Domino ]

[red][white]Leg[red]1[white]oN[red][white] 4EVER:)
Hate... I cant control it anymore,

you will see the red light more and more

Trapping you in destroying despite

by the red light in my eyes

m0rd

Gravatar

Od: 2004-03-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:29:09

TAK jest mofq zgadzam sie ide wpisac te comende GJ za to =]

krp

Od: 2003-03-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:29:38

jestem za, popieram w 100% jak to uksz ujal[10]

sYnth|Bubu

Od: 2002-05-07

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-04 21:29:52

Czyli przejac zasade z CB...

Wydaje mi sie to a sam nie wiem jak mi sie to wydaje fajnie jest jak zostalo 13 sek do konca koles sie nie respawnuje i to walenie serca :D

Ale chyab lepiej jakby resp byl co 1 sek tak sie gra na swiecie wiec czemu nie u nas ?

"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.

Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*

dyNka

Od: 2004-03-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:31:16

o co chodzi ??[11]

nie no zarcik [11]

jestem za tym respawnem na 1 [11]

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:34:17

graj w cpma :>>>>>> tam nie mozna tak biwakowac w zwlokach :P

ud

Replay

Od: 2002-12-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:34:22

No mof zaskocze cie :). Jesli chcesz upodobnic vq3 do cpm w sensie szybkich fragow to nie jestem za tym. A co do tej akcji np 1v1 jak ktos sie nie respawnuje to mam rade: bylo go zabic wczesniej i nabic fragow :) to ze nie zdarzyles go zbic wczesniej to nie jest wina tego ze sie nie zrespawnuje na koniec. Tl jest tylko na 15 min i tzreba go wykorzystac, takie jest ryzyko gry. Owszem moze respawn jest nieco za wolny, mozna go torszke przyspieszyc, ale na raczej nie chcialbym sie automatycznie natychmiastowo spawnowac... Przypuscmy w 1v1 to moze byc decydujace zeby poelciec po respach i nabic torche fragow. Dla mnie to wcale nie jest widowiskowosc. Przez ten wolny spawn wg mnie q3 nie jst kamperski i sie wcale nie czituje - takie zasady, tak sie gra od zawsze. A i tak masz duzo czasu :P.

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-04 21:37:14

Nita: fizyka ruchu w cpma nie przypada mi zbytnio do gustu, gdyby nie to - napewno bym gral :)

Replay: nie mowie konkretnie o sobie, ale o obserwowanych sytuacjach na serwerach, albo chocby i w ogladaniu dem. Napewno nie powinno byc wiecej niz 2 sekundy, szybsza gra = fajna gra. I tyle.

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

Yaboll

Od: 2002-04-05

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-04-04 21:38:49

Dupa sraka zostawic forcerespawna w spokoju!!!

Przeciez mecz nie trwa 40 sek i ten kto pierwszy zdobedzie fraga (czyli ten ktorego lepiej postawi) wygrywa!!!

Podręcznik skauta (USA, 1934)*

W ciało każdego chłopca, który stał się nastolatkiem, Stwórca wszechświata wlał bardzo ważny płyn.

Ten płyn to płyn płciowy...

Każde działanie, które doprowadza chłopca do wydalenia tego płynu z ciała, osłabia jego siłę i zmniejsza jego zdolność do obrony prz...

Replay

Od: 2002-12-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:38:52

Wiesz to zalezy od gustu. Mi tam odpowiada taka wszybkosc jak jest.

Replay

Od: 2002-12-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:42:02

dokladnie, popieram Yabolla... masz na parwde bardzo duzo czasu zeby nabijac fragow. Poza tym czasem nierespowanie sie jest bardziej eksxytujace niz walenie na pale po respach - to ma swoj urok :) szczegolnie jesli do wygranej/remisu pozostaje 1 frag. Ja tego nei traktuje jaki cheat, po prostu tak sie gra, a pukntuje sie caly mecz nie ostatnie sekundy...

SAI4H

Od: 2002-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:46:52

Nie gram online, ale jesli na swiecie tak graja, to my tez powinnismy, bo czemu niby Polska ma byc w tyle. ;)
/vote yes

orgowy weteran hrhrh

blaaablaa

Gravatar

Od: 2003-01-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 21:54:47

ja tam gram cpma wiec wszystko jedno ;p

SL4VE

Od: 2002-10-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 22:01:59

mi pasuje tak jak jest :-)

"potem poszedłem poszukać czegoś do żarcia, co mi się nie udało, bo wyłączyłem telewizor"

bamc

Od: 2002-10-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-04-04 22:02:07

Eh ja zawsze przegrywam większym stosunkiem fragów więc mi to ti to [11]

tęczowa.zemsta

Gravatar

Od: 2002-03-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 22:05:30

a czemuz by nie skoro tak?

Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty,

tak by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszył przełożonego.
Ukaz cara Rosji Piotra I, 9 grudnia 1701 r.

pat

Od: 2003-10-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 22:28:59

zalezy z ktorej strony nato patrzec ;p

jak mi brakuje fraga do remisu na 10 sekund przed koncem a koles sie niechce pokazac to jestem za spawn1 ale jak gram z super zajebistym kolesiem i wygrywam naprzyklam 3 fragami z do konca minuta to wcale nie mysle o pojawianiu sie ;p

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-04 22:29:01

raczej popieram mof\'a, patrzac na to jak jest teraz gdy dostajemy 8 fragami, a do konca zostalo powiedzmy 2.5 minuty, to juz mozemy se darowac bo nie odrobimy, a przy wartosci 1 mamy szanse do samego konca

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 22:37:38

Nie - to element gry, ktory takze mozna uznac za taktyke. Np grasz zaciety mecz z tym ze pod koniec to przeciwnik zdobyl przewage. 40 sekund do konca, 2 fragi twojej przewagi i 30 hp, Bum 1 frag... Nie chcialbys wygrac? Pamietasz vult gre z Powerpuff!? To ja, wlasnie taka sytacja miala miejsce na ztnie, 15 s do konca to sie skrylem przy RL, i vult nie zdazyl juz dobiec :D
Edit: wg mnie to rownorzedny element gry z np niepewnym czasem respawnu pierwszego quada :o

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-04 22:44:21

Move ale przeciez na wiekszosci serwow jest forcerespawn i 20 sek respawnu?
System spawnu to jedna z najbardziej kontrowersyjnych rzeczy we wszystkich grach, nie ma chyba uniwersalnego sposobu na zrownowazenie rozgrywki spawnami. Osobiscie wydaje mi sie najlepiej rozwiazano to w pierwszym ut, gdzie spawn byl daleko od wroga. W q3 mamy losowosc co czesto jak wiecie odbija sie na wyniku ale moze zwiekszyc takze widowiskowosc gry. Pamietam ze przy spawnach grzebal arqon w cpma ale nie wiem co on tam wymyslil. Optymalnym wyjsciem bylby chyba wybor miejsca spawnu przez sfragowanego gracza co z kolei byloby technicznie trudne.
Reasumujac, forcerespawn jak najbardziej ale nie dluzej niz 10s.

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg