ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

FPS'y niższe niż zwykle

Kornick

Od: 2014-09-18

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-10-15 23:54:54

Od momentu ponownej instalacji mam FPS'y w granicach +/- 100. Dawniej zawsze był komplet. Oczywiście w sprzęcie nic się nie zmieniło. Jak żyć?

PawUloN

Od: 2007-08-21

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2014-10-16 01:31:15

XP? com_idlesleep 0.
I aktualizacja sterów.

Kornick

Od: 2014-09-18

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-10-16 03:32:32
Komentarz usunięty

Kornick

Od: 2014-09-18

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-10-16 03:45:56

[Niechcący usunąłem posta, lol] Od czego dokładnie jest ta komenda? Już chciałem dać Ci medal, ale pomimo, że pokazuje sztywne 125, to jednak gra chodzi wolniej niż powinna, w zasadzie to chyba tak samo o/

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2014-10-22 15:58:15

@Nabudow1e: W uproszczeniu, jak masz com_idleSleep włączone to sobie engine renderowania QL pozwala czasem na przerwy, aby odciążyć system operacyjny i pracę innych programów. Dodali to dlatego, że przenieśli webówkę do renderera normalnego. Chodzi o to, że jak nie grasz, a tylko przeglądasz serwery albo w ogóle masz QL gdzieś otwarte w tle, a siedzisz na fejsie to żeby QL nie zajmował 95% czasu rdzenia. W innym przypadku engine zawsze grzeje na maxa. Ja pamietam też miałem ten problem na starym kompie i XP-ku, ale wyłączenie com_idleSleep pomogło. Jeśli Tobie nie pomaga to może już pora kupić nowego kompa albo np wyłączyć postprocessing, żeby mu ulżyć. Postprocessing jeśli używasz możesz wyłączyć nawet w menu. Mniej możliwości bedzię ustawienia grafiki, ale wciąż przynajmniej tyle ile w Q3.

Kornick

Od: 2014-09-18

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-10-22 21:46:22

@aiken Dzięki. Wiesz, mój staruszek zawsze świetnie sobie radził z QL, teraz też nie jest źle, czasem tylko FPS'y spadają lekko poniżej stówy, ale generalnie nadal można spokojnie tłuc. Ewentualnie spróbuję z tym postprocessingiem.

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2014-10-23 15:26:53

@Nabudow1e: postprocessing duzo moco zabiera, jesli masz wlaczony to to moze znacznie pomoc kosztem dostosowania grafiki do swoich upodoban ponownie.

Kornick

Od: 2014-09-18

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-10-23 19:24:59

@aiken: teraz chodzi bardzo dobrze - thx.

no0b

Gravatar

Od: 2014-11-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2014-11-28 20:43:46

tez mialem problem ze spadkiem fps, tak mi non stop latal licznik 100-125, nawet jak patrzylem na sciane z bliska, i wyczytalem zeby sobie ustawic com_maxfps 126 zamiast 125 i rzeczywiscie teraz licznik ani drgnie