Jak sie włącz free caming w Quake'u albo w Defragu? Tak żeby po demku można było latać tak jak spectacorem. Please o pomoc! Wiem że lameskie pytanie, ale w końcu nie wiem wszystkiego o Quake'u:P
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Jak sie włącz free caming w Quake'u albo w Defragu? Tak żeby po demku można było latać tak jak spectacorem. Please o pomoc! Wiem że lameskie pytanie, ale w końcu nie wiem wszystkiego o Quake'u:P
.::Marko::.
Da sie w defragu 1.8.
df_demos_CameraMode 1 - wlacza freekaming w demkach
df_demos_CameraTransitionSpeed [DEFAULT: 50] - predkosc poruszania sie kamery.
Ustaw tylko jeszcze cg_thirdperson 1
Wiecej infa masz w pliku readme-[DemoCams].txt w katalogu docs w defragu :)
Pozdro :)))
Pamietaj tylko ze mozesz uzywac tylko strzalek, klawiszy f1,f2....f12 i kilku innych, bo inne przerywaja demo
standardowo z DF 1.8 masz readme specjalne do kamer... tam masz idealnie opisane wszystkie typy =)))[yellow]
na dwoje babka wróżyła
> standardowo z DF 1.8 masz readme specjalne do kamer... tam masz idealnie opisane wszystkie typy =)))
Qwa zapomniałem tematu skasować:/ Tuż po założeniu tematu zainteresowałem się readme i documnetation no i wszystko jush dawno wiem:) No idzieki wogóle za odezw dla L4MY i Qw3rtego. Tylko czy jest możliwość (i tu dobrze że temat został:P) aby nagrać demko z tego co oglądam we free camera?
.::Marko::.
mam pytanko sprawdzilem to wzzystko w defragu pasi ladnie.. ale nie moge ustawic enemyModelu ani Coloru co jest??
Rap po godzinach i looz ponad wszystkim!
> ...Tylko czy jest możliwość (i tu dobrze że temat został:P) aby nagrać demko z tego co oglądam we free camera?
Demka nie ale mozesz zrobic z tego screenshoty i do filmu z tym ^_^
cl_avidemo ilosc_screenshorow_na_sek
tylko miej duuuuuzo miejsca :) to to sa pliki tga :)
v1n5! napisal:
> mam pytanko sprawdzilem to wzzystko w defragu pasi ladnie.. ale nie moge ustawic enemyModelu ani Coloru co jest???
Jest to model w jakim bedzie wyswietlany enemy :P zreszta to wiesz. Z tymi komendami spotkalem sie w OSP i wygladaja one tak:
cg_enemyModel (default = \"\" - disabled)
cg_enemyColors (default = 0000 (White))
to ostatnie dziala tak: piszesz
cg_enemyColors 1234
i
1 - kolor raila (dla cg_teamrails 2)
2 - kolor helmu
3 - kolor t-shirta :)
4 - kolor nog
tylko enemy model trzeba wybrac na jakis cpm-owski (taki z napisem cpm w dolnym rogu), np:
crash/pm
mozliwe ze w innych modach tez to jest :)
niestety, ale kolor tylko jezeli ustawisz model/pm :P[yellow]
na dwoje babka wróżyła
Mam pytanie dotyczace pmove, nie chcialem robic z tego tematu bo sie wstydze ;] Wystarczy mi link do jakiegos opisu:) :::Jak dziala pmove?::: Czy to jest tak jakbym mial 125fps? :::Coto jest /pmove_msec ? :)::: Nie widzialem na tym forum zadnych takich pytan - tylko ja nic niewiem? ;o
xenolitic!
> niestety, ale kolor tylko jezeli ustawisz model/pm :P
przeciez to napisalem :)))) hihi
nie wiem jak dziala pmove ale powinno byc jedno z 2 zestawow ustawien zeby overbouncy wychodzily:
1: pmove_fixed 1, pmove_msec 8, g_synchronousClients 0/1, sv_fps ---
2: pmove_fixed 0, pmove_msec -, g_synchronousClients 1, sv_fps 125
nie chce mi sie tlumaczyc :P
If pmove_fixed is not used (0), and sv_fps is not 125, then OB detection must be adjusted for the proper sv_fps value. This is done through the pmove_msec value (since it is not being used if g_synchronousClients is off). To do this, set your pmove_msec to 1000/sv_fps. (pmove_msec 8 (the default) works with sv_fps 125, since 1000/125 = 8)
btw bylo duzo takich tematow, tj takich ktore nawiazywaly do pmove.
ehhh Lam4 wiem jakie sa do tego komendy ale one nie dzialaja!! wpisuje cg_enemyModel Keel/PM potem cg_enemyColors iiiii i nic... dalej mam defaultowego Sarga :/
Rap po godzinach i looz ponad wszystkim!
Moze model jest case sensitive, sprooboj z malej
keel/pm
jest jeszcze force enemy model, wez to na zero, moze to przez to
hmmm, jaka jest roznica miedzy pmove_fixed 1, a sv_fps 125?... nie wiem... wiem tylko ze kiedys campig_gaz mi powiedzial, ze przy sv_fps\'ach jest lepsza akceleracja ;P... tylko tyle[yellow]
na dwoje babka wróżyła
napisalem to co jest w helpie do defraga na temat overbouncow =)
ja sie na tym nieznam :))))
Mozliwe ze tylko o accela chodzi, ale ja i tak mam za slabego circla zeby to zauwazyc :)
btw. pytanko, czy na pr 1.27 sa lepsze strafy? bo cos takiego mi sie o ucha obilo. (chodzi mi o protocol 67)
dema dm_67 sa na 1.31... a to ze tam sa lepsze strafy to napewno bullshit :P... zreszta ja tylko gram na 1.31... bo 1.32 nawet na singlu mi jakies punkbustery lagi robia :[[yellow]
na dwoje babka wróżyła
No pb mnie wnerwia strasznie (pb_client_disable :)
czy tez masz tak ze jak Ci sie uruchamia quake to czasami robi to 10-20 sek? bialy ekran jest tylko
ja tak mam, ale jak np. mie net nie chodzi to wtedy z 10 minut sie wlancza
ufffff myslalem ze to tylko w moim akademiku :) bo qmple z pokoju tez maja taki problem.
Ale w 1.31 bylo ok, to ten pb tak wszystko pierdzeli.
I ja tez tak mam :P... Czasami to demka sie odpalaja po 5 minetu (z zegarkiem w reku :|).
> ja tak mam, ale jak np. mie net nie chodzi to wtedy z 10 minut sie wlancza
wlasnie dlatego qw3rty gra na 1.31 :P[yellow]
na dwoje babka wróżyła
Uważam żę free caming powinien być w najnowszym q3pointRealase!!!!! To chyba będzie wersja 1.33 :P
.::Marko::.