na cpma nie da sie wogule :o
na osp tak jesli serv sie dobze ustawi :>
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
na cpma nie da sie wogule :o
na osp tak jesli serv sie dobze ustawi :>
> ok... no to jeszcze raz tylko jakos dokladniej prosze te literki G i J
>
> ps. camping gaz robi na dm12 kilka bounceow w 1 miejscu i jego cialo po cratered nadal sie odbija malo tego jak to cialo znika obraz sie nadal odbija lol
>
>
> WTF?
G - go
J - jump
Demko na dm12 nie jest nagrane na ogolnie przyjetych standardach na bounce, dlatego \"normalnie\" czyli pmove 1 i maxfps nieda sie go zrobic. To demko z dm12 masz z jednego z topicow na OPC forum ? jezeli tak to looknij tam pare postow do gory i masz tam moje na dm6 [17] za to demko dostalem zje.ba od C_gaza ze to nic nowego i wtedy dal wlasnie to demko na dm12 [30]
> Demko na dm12 nie jest nagrane na ogolnie przyjetych standardach na bounce, dlatego \"normalnie\" czyli pmove 1 i maxfps nieda sie go zrobic. To demko z dm12 masz z jednego z topicow na OPC forum ? jezeli tak to looknij tam pare postow do gory i masz tam moje na dm6 [17] za to demko dostalem zje.ba od C_gaza ze to nic nowego i wtedy dal wlasnie to demko na dm12 [30]
nom widzialem widzialem podejrzewam ze Ty tez robiles to na defaulcie ale fajnie to wyglada :)) szkoda ze nie mozna tego na cpma podczas gry robic ale by sie enemy zdziwil [8]
da sie robic bounce na CPMA
na demku Golego widziałem
Podpis usuniety z/w na zbyt wielka objetosc.
a czy to nie bylo czasem demko z fizyka cpm na defragu nagrane???... przecierz defrag to nie CPM (tutaj chodzi o [b]mod[/b] :P)[yellow]
na dwoje babka wróżyła
na cpma defaultowym cpma sie da ,o ile mi wiadomo :) tak samo osp oraz vq3 [17] tamto moje demko na dm6 bylo chyba na osp z pm :) ale nie jestem pewien
yyy.... a ze tak sie spytam w defaultowym skoro sie da to co sie takiego zmienia w zmiennych w cfg i q3 ze pozniej sie juz nie da zrobic ob?
> yyy.... a ze tak sie spytam w defaultowym skoro sie da to co sie takiego zmienia w zmiennych w cfg i q3 ze pozniej sie juz nie da zrobic ob?
sv_fps 20 + dopisujesz g_synchronousclients i robisz nieskonczonego bounca [17]
duzo razy grałem na CPM i czasami mi wychodzily przypadkowy HOB\'y i bouncy
Podpis usuniety z/w na zbyt wielka objetosc.
no hob tak ale ob jeszcze mi nie wyszedl... najczesciej hob robie spadajac na schody kolo RA na pro-q3dm6 i lece tam na dol :)
edit: goly ale min wartosc fps w defragu to 60 no to nie wiem jak zrobic zeby miec 20
> no hob tak ale ob jeszcze mi nie wyszedl... najczesciej hob robie spadajac na schody kolo RA na pro-q3dm6 i lece tam na dol :)
>
>
>
> edit: goly ale min wartosc fps w defragu to 60 no to nie wiem jak zrobic zeby miec 20
w defragu jest ograniczone do 60 bo ponizej jest uznawane za czit [13] ale jeżeli w czystym q3 (na osp i cpma CHYBA też) dasz DEFALUTS to normalnie masz sv_fps 20 [7] wtedy wystarczy g_sync dac na 1
> duzo razy grałem na CPM i czasami mi wychodzily przypadkowy HOB\'y i bouncy
na osp/pm oczywiscie
ale na cpma nie da sie wogule :q
mst jak to sie nie da:P moze to nie byl hob tylko jakies odbicie sie od schodow w kazdym razie polecialem nazwijmy to \"szybciej\" anizeli bym to zrobil zwyklym strafem :PPP
nie zejscie tylko zeskok z mostka na schody a to jest roznica i co to nie jest niby hob :? ja sie nie znam to pytam hehe moze sie jednak da cos zdzialac z (h)obsami na cpma