ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

garść pytań #2

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-09-18 13:53:12

Wiem wiem, jestem tępy...

ściągnąłem najnowszą wersje mme i teraz nie wiem jak pozbyć się wstrząsów ekranu (ogólnie zrestartowac config)

jak ustawić hitbeep żeby na demkach z promoda przy dużym hicie z raila był niski dźwięk a przy małym hicie ze spawu był wysoki.

nie potrafie wyłączyć napisów konsoli... komenda z ofiszial sajt mme nie działa ;((((((((((((

narazie tyle, jakby co to będe dopisywał

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-09-18 16:54:27
  1. fx_vibrate 0

  2. Raczej się nie da, choć nie jestem całkiem pewien.

  3. con_notifytime -1

mises.org / marksdailyapple.com

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-09-18 18:19:46

narazie bajka ;)

Niektóre ustawienia takie jak com_notifytime czy cg_gunx się nie zapisują... jak je zachować?

jak zmienić widok plazmy żeby za kulka plazmy pryskały takie malutkie kuleczki?

potrzebuję też wszystkich komend odnoście wyglądu raila i spawary... chce zrobić tak, żeby w wolfcamie i w mme były takie same (czyli wielkość, kolor, kuleczki, pierścienie itp...)

mam uparrow zbindowany na komende timescale 100, ale gdy wciskam to mam .... timescale 2?? muszę w konsoli wpisywać... w wolfcamie była na to komenda ale tutaj się jej nie doszukałem

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-09-18 21:36:15

W mme zamiast timescale używaj speed.
Ustawienia muszą się zachowywać przy writeconfig.
cg_altplasma, cg_oldplasma - któraś z tych dwóch
Wygląd raila i spawary określają skrypty. O ile wiem działają takie same w wolfcamie co w mme, więc wystarczy skopiować.

mises.org / marksdailyapple.com

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-09-19 14:05:50

niestety, q3config i autoexec w folderze mme, komendy są takie jak chce, ale mimo to w grze na nowo musze ustawiać:
clientoverride
fov
gunx
teamcolor (jakoś tak ^^)
i jeszcze pare innycj

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-09-20 11:35:25

Sprawdź czy nie masz tych komend wpisanych w wartości mov_capturecvars. Jeśli tak, to wartości zapisują się oddzielnie w projekcie dla poszczególnych dem.

mises.org / marksdailyapple.com