ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

garść pytań odnośnie q3mme

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-07-01 21:17:07
  1. jak ustawić okno programu żebym mógł zgrywać w rozdzielczości 1280:720
  2. co zrobić żeby przy zgrywaniu do avi był dzwięk
  3. co zrobić żeby przeciwnicy wyglądali jak biały keel? muszę jakieś pliki importować?

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-07-02 17:41:33
  1. r_customaspect 1 r_customheight 720 r_customwidth 1280

2.O ile pamiętam to nie da się mieć pliku avi z dźwiękiem, trzeba je złączyć z odpowiednim wav'em, którego odpalasz komendą mme_savewav 1

  1. clientoverride nr_klienta model keel/pm hmodel keel/pm cmodel 00000

mises.org / marksdailyapple.com

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-07-02 18:27:13

ok, nie wiem dalej co zrobić żeby grubasy były białe, gdzieś na forum q3mme było że trzeba ściągnąć skiny pm, ale link nie działał i nie wiem jak zrobić żeby zawsze przeciwnicy byli biali... jak dla każdego demka mam zmieniać nr klienta to rzucam dema z cpm

ponadto r_customaspect był na 1 i nie działa dalej, czy to mam fullscreena czy nie...

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-07-02 18:50:23

Aaa, sorry :D Nie bawiłem się chwilę mme i komendy wyleciały z głowy.

Do tej rozdzielczości musisz jeszcze dopisać r_mode "-1", a skiny mogę Ci przesłać na maila. Żeby zautomatyzować ustawianie modeli jest opcja clientoverride enemy model keel/pm hmodel keel/pm cmodel 00000, ale jak robiłem film, to czasem to nie działało i musiałem oddzielnie dla każdego wroga wpisywać.

mises.org / marksdailyapple.com

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-07-02 20:10:06

slij na dulu@onet.eu

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-07-02 23:14:56

słuchaj....weź coś pokombinuj z tymi modelami... probowalem wszystkiego i dalej nie są biali...dawałem cyferki, literki i nic

tak apropo, dzięki za skiny ^^

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-07-02 23:20:45

Zrób tak: odpal demo w q3mme, wpisz te komendy na modele i jeśli nie będzie działać wpisz /save siusiak. Potem w folderze q3/mme/projects/nazwa_dema powinieneś mieć plik siusiak.cfg. Wyślij mi go na maila razem z demkiem to popatrzę czy może coś jest nie tak.

mises.org / marksdailyapple.com

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-07-02 23:45:59

Domyślam się że to pm/ca?

/clientoverride all model keel/pm hmodel keel/pm c1 yyyy

U mnie działa.

\m/

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-07-03 12:55:45

pliki wysłane, komenda od rainbowa nawet nie zmienia przeciwników w grubasa, a tym bardziej w białego...ponadto były dwie spacje, po poprawieniu też nie działa ;(

i od razu powiedzcie jak usunąć konsole na samej górze ekranu (kto wszedł, wyszedł i kto kogo zabił)

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-07-03 15:30:10

con_notifytime -1
Demko sprawdzę potem.
Sprawdziłem na dwóch wersjach mme i na obu wszystko było w porządku ;/
Potem wczytałem demko bez pliku cfg i wpisałem
/clientoverride 2 model keel/pm hmodel keel/pm cmodel 00000

/clientoverride 4 model keel/pm hmodel keel/pm cmodel 00000
I przeciwnicy mieli białego keela jako model.

A ten plik ze skinami PM wpakowałeś do baseq3 czy do mme? Powinno być w baseq3.

mises.org / marksdailyapple.com

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-07-04 13:32:33

najpierw do baseq3 a potem jeszcze do mme i dupa...
będe przeinstalowywał całego quake'a, może wtedy sie obudzi

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-07-12 20:53:23

a powiedz jeszcze jedno:
albo dwie: xd

jak ten plik ze skinami powinien się nazywać?

jak zmienić rozmiar broni (tak żeby w 16:9 nie chowała się, w wolfcamie to brzmi cg_gunx)

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-07-13 00:22:41

Powinien mieć na początku "zzz" żeby ładować się na końcu i zastępować oryginalne pliki quakowe.
cg_gunoffset "x y z" np. cg_gunoffset "-5 -3 5"

mises.org / marksdailyapple.com

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-07-14 20:40:16

ale dokładnie ma być zzz-mme-pmskins.pk3? sprawdziłem dwie wersje mme, trzy wersje quake i dalej to samo.... ja coś robie nie tak 0_o.. tak czy inaczej problem tkwi chyba w tych skinach bo model jest keel ale nie moge zmienić koloru

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-07-14 21:06:21

Sprawdź demko z różnych modów. Pamiętam, że kiedyś miałem garstkę dem, na których model ustawiał się taki, jak chciałem, ale skin pozostawał domyślny. Jeśli nic nie pomoże, to musisz zamienić skiny defaultowe na te z promoda.

mises.org / marksdailyapple.com

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-07-15 21:32:30

to powiedz jak podmienić te skiny, od razu minie mi problem z wybieraniem numerów klienta (dobrze mowie? ^^)

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-07-16 13:41:33

Musisz wypakować pliki z pak0/models/players/keel, podmienić odpowiednie pliki na te z zzz-pmskins, zrobić z tego plik pk3 (ścieżka musi dalej być models/players/keel i nazwać jakoś z "zzz" na początku. I tak będziesz musiał wybierać numery, no chyba, że pozamieniasz nie tylko dla keel'a, ale dla Wszystkich, ale to w @#$% roboty.

mises.org / marksdailyapple.com