ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Garść pytań technicznych odnośnie Defraga

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-01-06 18:08:25

Witam, mam nadzieję, że znajdę tu odpowiedź na dręczące mnie pytania :)
1. Czy istnieje możliwość wyłączenia widoku przeciwnika podczas oglądania dema? Zmiana w panelu Demos Off/General1/General2/OSP sprawia tylko, że czasami położenie modelu względem mapy jest błędne (np. miast biegać po podłożu lata w powietrzu). Nie ratuje mnie ta opcja, gdyż na r_showtris 1 ten model dalej widać gdzieś w kosmosie. Jedyne co by mnie ratowało z tej sytuacji to możliwość ustawienia enemy modeli na keel’a, gdyż średnio wygląda obraz z osp’owskimi keelami i trisie z sarge’m. A tego chyba defrag nie oferuje :(. Ostatnią ewentualnością jest możliwość ustawienia modelu w OSP na jakiś ściągniety z netu... który będzie niewidzialny. Wtedy dogram sobie do tego Sarge’a z pinboxów na defragu, ale to byłaby kuuupa roboty :/

  1. Czy istnieją jakieś formy kontroli gęstości siatki po wpisaniu R_tris 1? miejscami jest naprawdę przesadzona.

  2. Czy istnieje komenda pozwalająca zmienić wielkość Fragmessage? Defaultowo napis jest naprawdę wielki i krzyżuje mi plany. Oczywiście defaultowe cf_fragmessage YxY z vq3 i OSP niczego nie zmieniało.

  3. Czy istnieje możliwość zastąpienia defragowskiego huda tym z OSP? Żeby były "normalne", żółte wskaźniki życia i armoru.
    Pozdrawiam i liczę na tutejszych ekspertów :D

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-06 22:47:23
  1. Sproboj df_mp_nodrawradius 999999999... (wartosc okresla w jakim promieniu modele przeciwnikow maja byc niewidoczne)
  2. r_showtris... to nic innego jak pokazywanie siatki, polygonow - jako elementow mapy, siatki mapy... Nie regulujesz gestosci tego - to sa poprostu wszystkie polygony w widocznej strefie... Krzywe jedynie posiadaja mozliwosc takiej jakby regulacji - staniesz dalej, wyswietlanych jest mniej - jednak mozesz sobie porobic eksperymenty na roznych mapach, przechodzac miedzy danymi portalami, areami - zauwazysz o co chodzi.
  3. Z tego co wiem, w df nie ma mozliwosci definiowania rozmiaru fragmessage - mozesz edytowac jedynie fonty z chs - ale tych z osp... Raczej nie.
  4. df_hud 0

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-01-06 23:32:43
  1. spróbuj jak w Get Quaked 3 zrobić własne, efekt powinien być o wiele lepszy

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-01-08 15:48:03

Dziekuję za pomoc, mam jeszcze tylko jedno pytanko, które wyleciało mi z głowy podczas pisania pierwszego posta

Jak wyłączyć splash damage z granatów/rakiet/plasmy? Generują one dość duże kwadraty, których mogłoby nie być :)

edit: niestety komenda df_mp_nodrawradius nie daje rezultatów przy wpisywniu jakiejkolwiek wartości... :(

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-02-02 15:59:56

??
Witamy...

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-02-02 22:53:15

No, dzień dobry, dzień dobry...

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

vic

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-02-03 02:49:45

niewiem... nie czaje wogóle tych pytań

co do punktu 1, to chodziło ci może o widok ghosta? wyłączysz go w defrag menu

w defragu się skacze, zapieprza na czas, a nie delektuje kolorystyką health barów, lol ;)

witom

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-02-03 13:59:20

Może robi jakiś trick/frag movie? :) Toż paszteciastych hudów nie da do takiej produkcji.

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

NoktoWizor

Od: 2004-02-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-14 14:43:08

Mam pytanko jak odtwarza się demo to czy można widzieć tylko first person albo na pierwszym planie przynajmniej bo thirdperson po respawnie to trochę do dupy trzeba czekac aż widok doleci do postaci przeniesionej po teleporcie.

NoktoWizor

Rieux

Gravatar

Od: 2005-06-26

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-08-11 14:44:08

Mam problem z rakietą :).
Chodzi o to ze jak chcem na promode zrobić multirocetjump to się nie da bo rakieta leci za szybko, np. na ns03 wybija mnie ten jumppad z taka prętkością jak na vq3 ale rakiety lecą szybciej i trick jest praktycznie nie do wykonania. Nie wiecie od czego to jest i jak to ewentualnie zmienić ?, jako przykład demko

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-08-11 15:19:41

cpm = szybszy, czyli rakiety są też szybsze i nie da siętego zmienić taka już fizyka

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-08-12 18:05:19

Rakiety w vq3 lecą ok 905 ups, w promode ok. 1000... Więc trzeba rozbujać model do takiej właśnie prędkości aby mieć szansę zrobienia multirocketa.

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

Rieux

Gravatar

Od: 2005-06-26

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-08-12 20:22:16

Aha dobrze słyszeć że na pm jest to wykonalne, thx za pomoc.