ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

gdzie sa textury w Q3R 0.o

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-06 18:55:54

jestem po reinstalce systemu w2k, pierwsze co to instal gtk instal q3radiant. buduje w gtk, kompiluje w q3r bo gtk robi jakies chujowe światło i błędy i na moim cfg wyglada mapa jak sraka z q3r jest pięknie, więc sobie odpalam swiezynke q3r moja mape i .... WTF ! wszystko jest niebieskie, notext, jak te texutry zaladowac, kombinuje w opcjach itd i gowno :/ !

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-07-06 22:39:44

sprawdz czy:

-masz dobra sciezke do q3

-masz textury na wlasciwym miejscu (baseq3/textures)

-jw tylko ze shaderami(jak miales) :) (baseq3/scripts)
a jesli nie da rady inaczej to poprostu od nowa wszystkie texturki ponakladaj ;P

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-07-12 16:26:18

A masz wypakowane tekstury i shadery? Może to pomoże? Pamiętam bowiem, że kiedyś czytało mi tylko z wypakowanych :x

Patrząc jeszcze po róźnicy między q3r181 a 202, mogłeś ustawić zły wariant lokalizowania quake3 (plik lub folder, zależnie od wersji).

Zresztą, co ja piszę... [23]

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-12 16:45:13

btw mozna zamknąć bo problem wynikł z tego ze nainstalowywałęm radianta na radianta, a po reinstalce dysk e przewędrował mi na miejsce d, juz opanowałem ten problem :F.

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-07-12 17:26:02

ASD, jednak wariant pierwszy [25]

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!