ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

GMAX 1.2

lcf

Od: 2002-10-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 21:09:57

Mam xpeka prof z sp1 full directX'ów itd.. a kiedy chce zajebac prosta teksturke w gmaxie to ten nie kwapi sie do tego ani troche. Co mu je?

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-07-13 01:13:11

Yyyyy... yyy... jakby to powiedzieć... yyy... napisz jeszcze raz, tylko porządnie, bo nie wiem czy ktoś coś z tego zrozumiał... Ja nie.

lcf

Od: 2002-10-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-13 02:41:06

Easy jak easy english :).
GMAX nie chce mi nakładac textur na obiekty.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-06 18:44:22

najwazniejsza funkcja gmaxa jest brak mozliwosci nakladania tekstur :-)

powodzenia z 3ds :D

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-07 23:38:12

GMax może nakładać tekstury. Jeżeli ich nie widać trzeba nacisnąć \'Show Map in Viewport\' w narzędziu \'Material Editor\' - tak przynajmniej radzą w oficjalnym tutorialu. Jeżeli to nie zadziała można spróbować zmienić renderer (DirectX, OpenGL albo Heidi). Więcej pomysłów nie mam...