ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Gosia rząda pomocy

gosia17

Gravatar

Od: 2004-02-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-02 18:35:58

Czołem chłopcy! Jak wiecie cpma gram od niedawna wiec nie potrafie wejsc na zaden serwer cpma. Jak rozumiecie jestem jedną z nie licznych dziewcząt grających quake 3 cpma wiec nie mam zbyt duzo znajomych (którzy grają quake cpma ), wiec nikt nie potrafi mi wyjasnic jak wejsc na jakis serwer cpma. Bardzo prosze o doklady i łatwy sposób dostania sie na te serwery cpma

ps.

kochAJĄCA WAS zawsze GoCha

hej

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-02 19:16:54

Gosiu, Gosiu.....
najnowszy cpma i mappacki ściągnąć. keya by się przydało mieć oryginalnego, ale niekoniecznie
a najlepiej, to wal do mnie na gg 2895856, bo tak korespondencyjnie, to raczej trudno się tłumaczy, a tak to pewnie 15 minut i po problemie. zapraszam

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-03 07:30:21

Bo pewnie sie probojesz polaczyc z serwerem przez mode CPMA a to nie wsztstkim dziala (np. mnie) dlatego proponuje laczyc sie przez czysty q3 z serwerem a jak co do czego to mod sam wskoczy i nie ma problemu. zakladajac ze masz juz nowe cpma (albo odpowiednie dla wersji na serwerze) to sproboj sie polaczyc np. z [b]imaginarium[/b] (tam jest CPMA v1.11). Wlacz q3 przez quake3.exe a pozniej otworz konsole i wpisz:
[b]/connect xa.pl:27961

/connect xa.pl:27963[/b]
i powinno Ci wskoczyc na serwer
a teraz ide na egzaminy na uczelnie .. 3mcie kciooki :/ [27][38]
ed: (23:53)

[big]ZDALEM :D[/big]

aUroR

Od: 2002-10-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-03 10:46:20

Polecam skorzystanie z programu All Seeing Eye.Znajdziesz go w dziale pliku na tej stronie. On wyswietla serwery,pingi i ludzi aktualnie grajacych.Po kliknieciu automatycznie sie laczy.Pozdrawiam

Futurama: Bite my shiny metal ass

rzu

Od: 2003-12-30

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-03-03 23:59:50

najlepiej sobie weź zrób tak jak ja [dwie opcje]:

  1. powypisuj sobie adresy ulubionych serwów na karteczce [moja już jest cała ufajdana od papu i innych takich - mam ją od grudnia] i wpisuj za kazdym razem do konsoli \connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx

  2. zainstaluj sobie q3plugin i wlaz na stronki np. xa.pl, q3.fpp.pl/?pl:pages:show:1187:::, q3arena.gry.wp.pl/promode/?id=10, i wlaź z nich - przy tym widzisz od razu kto gra, ile osob, ile czasu gra itp. w opcjach wtyczki musisz wpisac tylko adres do cpma - ja mam [C:\Program Files\Quake III Arena\quake3.exe +set fs_game cpma +nointro]. to wszystko.

powodzenia.

źródło: my own

gosia17

Gravatar

Od: 2004-02-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-04 21:17:46

Dzięki odezwę się jak to niepomoze,albo zgłoszę się do kolegi na gg.[26]

hej

cOijN

Od: 2002-02-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-05 02:40:32

heja... hmm musisz miec zgodna wersje cpma, wszyskie mapki no i czasem punkbustera i oryginalny cd-key- najczestsze przyczyny ze sie na servy nie laczy.

gut lak i pozdrosy.

btw- welcome back pr0m0rdercy :)

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-06 14:32:18

Zainstalujcie sobie program ALL SEEING EYE. To mozna wpisac aresy serverow a potem ladnie skanowac i sie laczyc poprzez program

ud

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-06 14:38:16

ja mam problemy ze znalezieniem craka czy seriala to tego programu rzuc sie jakimis linkami na tutaj albo do mnie na gg jakos wieczorem ;f

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-06 22:17:23

ja ten program z orga sciagnolem i nie mam zadnych problemow : P

ud

du|my7h

Od: 2003-10-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-07 11:29:31

hmm ja nie moge wejsc na zaden server cpma:[ łacze sie na jakis server i loaduje mi sie, a jak mam juz wchodzic na mape to mnie kickuje i w consoli wyskakuje: not connected to server:/ Mam cos z pb czy wersje cpma zla??

[18][big]c[#000000#]R[white]c [red]RulezZzZz!!![/big][/color][18]

gosia17

Gravatar

Od: 2004-02-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-09 11:40:38

...loading \'scripts/chronic_signs.shader\'

...loading \'scripts/ghost.shader\'

...loading \'scripts/auhtele31.shader\'

...loading \'scripts/auh3dm1.shader\'

----- finished R_Init -----
------- sound initialization -------

Initializing DirectSound

----- Sound Info -----

sound system is muted

1 stereo

32768 samples

16 samplebits

1 submission_chunk

22050 speed

0xe080050 dma buffer

No background file.

Sound memory manager started

Loading vm file vm/ui.qvm.

VM file ui compiled to 581042 bytes of code

ui loaded in 1939712 bytes on the hunk

108 arenas parsed

38 bots parsed

--- Common Initialization Complete ---

Winsock Initialized

Opening IP socket: localhost:27960

Hostname: master

IP: 213.25.254.61

Working directory: C:\GRY\Quake3

Proceeding with delayed mouse init

Initializing DirectInput...

DirectInput initialized.

Resolving update.quake3arena.com

update.quake3arena.com resolved to 192.246.40.56:27951

217.113.224.7:27960 resolved to 217.113.224.7:27960

Resolving authorize.quake3arena.com

authorize.quake3arena.com resolved to 192.246.40.56:27952

mis-typed CD key?----- FS_Startup -----

Current search path:

C:\GRY\Quake3\cpma\z-cpma-pak110.pk3 (49 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\cpma\z-cpma-pak100.pk3 (305 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\ztn3tourney1.pk3 (6 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK7.PK3 (4 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK3.PK3 (4 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK2.PK3 (148 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK1.PK3 (26 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpma3.pk3 (10 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm9.pk3 (10 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm8.pk3 (13 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm7.pk3 (15 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm6.pk3 (41 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm5.pk3 (7 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm4.pk3 (7 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm3a.pk3 (79 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm3.pk3 (28 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm21.pk3 (93 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm20.pk3 (82 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm2.pk3 (14 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm1a.pk3 (57 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm19.pk3 (58 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm18.pk3 (77 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm17.pk3 (71 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm16.pk3 (34 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm15.pk3 (28 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm14.pk3 (86 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm13.pk3 (72 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm12.pk3 (20 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm11a.pk3 (18 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm11.pk3 (15 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm10.pk3 (16 files)

on the pure list

C:\GRY\Quake3\cpma\z-cpma-pak120.pk3 (24 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3/cpma

C:\GRY\Quake3\baseq3\QUATRIX.PK3 (42 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\pak8.pk3 (8 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK6.PK3 (63 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK5.PK3 (6 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK4.PK3 (270 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\Pak0.pk3 (3511 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\md3_alien3.pk3 (55 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\MD3-LOBO.PK3 (30 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\md3-bravo.pk3 (54 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpmctf2.pk3 (57 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpmctf1.pk3 (45 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm25.pk3 (59 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm24.pk3 (44 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm23.pk3 (91 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm22.pk3 (60 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\MAP_CPM1.PK3 (7 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\MAPY_CPM.PK3 (173 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\mapy_Bob.pk3 (31 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\MAPY2.PK3 (314 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\MAPY.PK3 (101 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\map-l3dm5.pk3 (50 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\LMETAL.PK3 (13 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\CPM1A.PK3 (4 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\CHRONIC.PK3 (260 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\Bot_Ghost.pk3 (17 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\BOT-LOBO.PK3 (5 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3\baseq3\AUH3DM1.PK3 (45 files)

not on the pure list

C:\GRY\Quake3/baseq3

13864 files in pk3 files
Running in restricted demo mode.
----- FS_Startup -----

Current search path:

C:\GRY\Quake3/demota

13864 files in pk3 files

----- FS_Startup -----

Current search path:

C:\GRY\Quake3\cpma\z-cpma-pak120.pk3 (24 files)

C:\GRY\Quake3\cpma\z-cpma-pak110.pk3 (49 files)

C:\GRY\Quake3\cpma\z-cpma-pak100.pk3 (305 files)

C:\GRY\Quake3/cpma

C:\GRY\Quake3\baseq3\ztn3tourney1.pk3 (6 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\QUATRIX.PK3 (42 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\pak8.pk3 (8 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK7.PK3 (4 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK6.PK3 (63 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK5.PK3 (6 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK4.PK3 (270 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK3.PK3 (4 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK2.PK3 (148 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\PAK1.PK3 (26 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\Pak0.pk3 (3511 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\md3_alien3.pk3 (55 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\MD3-LOBO.PK3 (30 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\md3-bravo.pk3 (54 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpmctf2.pk3 (57 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpmctf1.pk3 (45 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpma3.pk3 (10 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm9.pk3 (10 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm8.pk3 (13 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm7.pk3 (15 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm6.pk3 (41 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm5.pk3 (7 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm4.pk3 (7 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm3a.pk3 (79 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm3.pk3 (28 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm25.pk3 (59 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm24.pk3 (44 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm23.pk3 (91 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm22.pk3 (60 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm21.pk3 (93 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm20.pk3 (82 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm2.pk3 (14 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm1a.pk3 (57 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm19.pk3 (58 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm18.pk3 (77 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm17.pk3 (71 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm16.pk3 (34 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm15.pk3 (28 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm14.pk3 (86 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm13.pk3 (72 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm12.pk3 (20 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm11a.pk3 (18 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm11.pk3 (15 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map_cpm10.pk3 (16 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\MAP_CPM1.PK3 (7 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\MAPY_CPM.PK3 (173 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\mapy_Bob.pk3 (31 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\MAPY2.PK3 (314 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\MAPY.PK3 (101 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\map-l3dm5.pk3 (50 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\LMETAL.PK3 (13 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\CPM1A.PK3 (4 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\CHRONIC.PK3 (260 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\Bot_Ghost.pk3 (17 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\BOT-LOBO.PK3 (5 files)

C:\GRY\Quake3\baseq3\AUH3DM1.PK3 (45 files)

C:\GRY\Quake3/baseq3

20796 files in pk3 files

ERROR: Invalid game folder

RE_Shutdown( 0 )

Hunk_Clear: reset the hunk ok

----- R_Init -----
GL_VENDOR: NVIDIA Corporation

GL_RENDERER: GeForce4 MX 440/AGP/SSE

GL_VERSION: 1.4.0

GL_EXTENSIONS: GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters

GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add

GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3

GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_program

GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color

GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint

GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord

GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture

GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color

GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette

GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map

GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine

GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod

GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array

GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square

GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent

GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite

GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4

GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2

GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NVX_ycrcb

GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod

GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control

GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048

GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 2
PIXELFORMAT: color(16-bits) Z(16-bit) stencil(0-bits)

MODE: 3, 640 x 480 fullscreen hz:60

GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits

CPU: Intel Pentium III

rendering primitives: single glDrawElements

texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST

picmip: 1

texture bits: 0

multitexture: enabled

compiled vertex arrays: enabled

texenv add: enabled

compressed textures: disabled

Initializing Shaders

...loading \'scripts/nmpgfx.shader\'

...loading \'scripts/invis.shader\'

...loading \'scripts/players.shader\'

...loading \'scripts/bfg.shader\'

...loading \'scripts/console.shader\'

...loading \'scripts/cpma_ui.shader\'

...loading \'scripts/crosshairs.shader\'

...loading \'scripts/font3w.shader\'

...loading \'scripts/freeze.shader\'

...loading \'scripts/grapple.shader\'

...loading \'scripts/greenarmor.shader\'

...loading \'scripts/lightningnew.shader\'

...loading \'scripts/logo512.shader\'

...loading \'scripts/netgraph.shader\'

...loading \'scripts/plasmanew.shader\'

...loading \'scripts/ztn3tourney1.shader\'

...loading \'scripts/explode1.shader\'

...loading \'scripts/gfx.shader\'

...loading \'scripts/tim.shader\'

...loading \'scripts/base.shader\'

...loading \'scripts/base_button.shader\'

...loading \'scripts/base_floor.shader\'

...loading \'scripts/base_light.shader\'

...loading \'scripts/base_object.shader\'

...loading \'scripts/base_support.shader\'

...loading \'scripts/base_trim.shader\'

...loading \'scripts/base_wall.shader\'

...loading \'scripts/common.shader\'

...loading \'scripts/ctf.shader\'

...loading \'scripts/eerie.shader\'

...loading \'scripts/gothic_block.shader\'

...loading \'scripts/gothic_floor.shader\'

...loading \'scripts/gothic_light.shader\'

...loading \'scripts/gothic_trim.shader\'

...loading \'scripts/gothic_wall.shader\'

...loading \'scripts/hell.shader\'

...loading \'scripts/liquid.shader\'

...loading \'scripts/menu.shader\'

...loading \'scripts/models.shader\'

...loading \'scripts/organics.shader\'

...loading \'scripts/sfx.shader\'

...loading \'scripts/shrine.shader\'

...loading \'scripts/skin.shader\'

...loading \'scripts/sky.shader\'

...loading \'scripts/test.shader\'

...loading \'scripts/alien3.shader\'

...loading \'scripts/lobo.shader\'

...loading \'scripts/ninemil-ctf1.shader\'

...loading \'scripts/ninemil-ctf2.shader\'

...loading \'scripts/cpmctf1.shader\'

...loading \'scripts/wdw3team1.shader\'

...loading \'scripts/cpm8.shader\'

...loading \'scripts/r_tourney4.shader\'

...loading \'scripts/mrcq3t3.shader\'

...loading \'scripts/mrcq3t4.shader\'

...loading \'scripts/swelt_evil8.shader\'

...loading \'scripts/cpm3a.shader\'

...loading \'scripts/swelt_majestic.shader\'

...loading \'scripts/cpm3.shader\'

...loading \'scripts/egyptsoc.shader\'

...loading \'scripts/cpm25.shader\'

...loading \'scripts/cpm24.shader\'

...loading \'scripts/cpm23.shader\'

...loading \'scripts/devilpunch.shader\'

...loading \'scripts/mkoxide.shader\'

...loading \'scripts/cpm22.shader\'

...loading \'scripts/sweltdm4.shader\'

...loading \'scripts/69pickup1.shader\'

...loading \'scripts/decker_sky.shader\'

...loading \'scripts/decker_light.shader\'

...loading \'scripts/decker_sfx.shader\'

...loading \'scripts/decker_grates.shader\'

...loading \'scripts/evil8_base.shader\'

...loading \'scripts/deck-tele.shader\'

...loading \'scripts/hub3media.shader\'

...loading \'scripts/mars.shader\'

...loading \'scripts/nodm2.shader\'

...loading \'scripts/acid.shader\'

...loading \'scripts/cpm17.shader\'

...loading \'scripts/evil6.shader\'

...loading \'scripts/evil6_trims.shader\'

...loading \'scripts/sweltdm3.shader\'

...loading \'scripts/blemish.shader\'

...loading \'scripts/qfraggel2.shader\'

...loading \'scripts/mrcq3dm5.shader\'

...loading \'scripts/mrcleantex_3.shader\'

...loading \'scripts/mrcleantex_1.shader\'

...loading \'scripts/ik_sky.shader\'

...loading \'scripts/cmp11a.shader\'

...loading \'scripts/d3xf2.shader\'

...loading \'scripts/decker.shader\'

...loading \'scripts/q3jdm10.shader\'

...loading \'scripts/catalyst.shader\'

...loading \'scripts/dmmq3dm5a.shader\'

...loading \'scripts/jk_tourney1.shader\'

...loading \'scripts/pqlogo.shader\'

...loading \'scripts/pureandsimple.shader\'

...loading \'scripts/quake2.shader\'

...loading \'scripts/q3tbdm4.shader\'

...loading \'scripts/wasp.shader\'

...loading \'scripts/t8dm6.shader\'

...loading \'scripts/veldrin.shader\'

...loading \'scripts/addict.shader\'

...loading \'scripts/ik.shader\'

...loading \'scripts/l3dm5.shader\'

...loading \'scripts/l3q2dm3.shader\'

...loading \'scripts/lukin01.shader\'

...loading \'scripts/pmc.shader\'

...loading \'scripts/lmetal.shader\'

...loading \'scripts/chronic_lights.shader\'

...loading \'scripts/chronic_metal.shader\'

...loading \'scripts/chronic_models.shader\'

...loading \'scripts/chronic_sfx.shader\'

...loading \'scripts/chronic_signs.shader\'

...loading \'scripts/ghost.shader\'

...loading \'scripts/auhtele31.shader\'

...loading \'scripts/auh3dm1.shader\'

----- finished R_Init -----

Loading vm file vm/ui.qvm.

VM file ui compiled to 581042 bytes of code

ui loaded in 1939712 bytes on the hunk

108 arenas parsed

38 bots parsed

execing q3config.cfg

]\con

connect

configstrings

condump

con_notifytime

]\condump Gosia

Dumped console text to Gosia.

hej

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-09 12:01:00

przeprowadziliśmy z Gosią długą rozmowę na gg. tyle razy powtarzam, więc powiem jeszcze raz i proszę adminów aby wrzucili do FAQ: [b][red] NIE WOLNO GRZEBAĆ W PAKACH. NAJLEPIEJ ŻADNYCH NIE RUSZAĆ A POD ŻADNYM POZOREM PAK0.PK3[/color] [/b]

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-03-09 13:43:44

> przeprowadziliśmy z Gosią długą rozmowę na gg. tyle razy powtarzam, więc powiem jeszcze raz i proszę adminów aby wrzucili do FAQ: [b][red] NIE WOLNO GRZEBAĆ W PAKACH. NAJLEPIEJ ŻADNYCH NIE RUSZAĆ A POD ŻADNYM POZOREM PAK0.PK3[/color] [/b]

A co Gosia chciała zamienić w paku modele rakiet na kwiatki i pokolorować ściany na różowo ??? [1]

fil.IP

Od: 2002-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-09 15:19:02

> A co Gosia chciała zamienić w paku modele rakiet na kwiatki i pokolorować ściany na różowo ??? [1]

buahahahahahaha. dobre!! moze chciala ubrac slash w nowa wiosenna kolekcje

[10]

a btw to gdzie jest promodeowy FAQ????

...suck my disc

...!

[virg0]

Od: 2003-08-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-11 10:02:13

re up
no, nie smiejcie sie tak ;) ze kobieta, to znaczy, ze od razu musi z q3 robic lalke barbie? :] juz sam fakt, ze gra w ta gre o czyms swiadczy :)

a moze chlopak ja rzucil i se zmieniala skiny na jego podobizne? :]

[i]Chodzi mi o to, aby język giętki

Powiedział wszystko, co pomyśli głowa:

A czasem był jak piorun jasny, prędki,

A czasem smutny jako pieśń stepowa,

A czasem jako skarga nimfy miętki,

A czasem piękny jak aniołów mowa...

Aby przeleciał wszystko ducha skrzydłem.

Strofa być winna taktem, nie...

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-11 10:18:09

> re up
>
>
> no, nie smiejcie sie tak ;) ze kobieta, to znaczy, ze od razu musi z q3 robic lalke barbie? :] juz sam fakt, ze gra w ta gre o czyms swiadczy :)
>
> a moze chlopak ja rzucil i se zmieniala skiny na jego podobizne? :]

Gosia wie, że traktujemy ją jak najbardziej poważnie, bo przegadałem z Nią jakąś godzinę (może więcej) na gg. całkiem kumata (jak na kobietę:))) - joke) osoba i wszystko się już wyjaśniło. mam andzieję, że Gosia będzie nas tu częściej odwiedzać.

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-03-11 23:44:49

> Gosia wie, że traktujemy ją jak najbardziej poważnie, bo przegadałem z Nią jakąś godzinę (może więcej) na gg. całkiem kumata (jak na kobietę:))) - joke) osoba i wszystko się już wyjaśniło. mam andzieję, że Gosia będzie nas tu częściej odwiedzać.

Ja się nie zdziwie jak za pare dni będzie miała refa na wszystkich lepszych polskich serwerach =P No i ja poważnie koleżankę traktuje, tylko zaraz pojawią się du.powłazy =]

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-12 07:26:21

[u]prosze nie nabijac[/u]

Gosiu czy juz wszystko wyjasnione? bo sie syf robi..

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-12 14:22:43

wyjasnoine ;P