ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Graficzka do tricków

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-29 15:26:45

W tym topicu chodzi na o to na jakich ustawiniach grafiki gracie. Ja mam brak picmipa, deflut oświetlenie (przy okazji co to jest vertex lightinig i linear lightining???)800x600, w sumie graficzka na maxa... Ja najładnej się da i przy okazji mam 90fps:)

.::Marko::.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-29 15:31:17

ja gram na picmipu 2, vertexie i rozdzielczosci 640x480...

StaryOrgowicz_58

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-29 15:36:59

> W tym topicu chodzi na o to na jakich ustawiniach grafiki gracie. Ja mam brak picmipa, deflut oświetlenie (przy okazji co to jest vertex lightinig i linear lightining???)800x600, w sumie graficzka na maxa... Ja najładnej się da i przy okazji mam 90fps:)

ja gram tak:
[b]Lihtmap[/b]

[b]Texture Quality - [/b] 32 bit

[b]Video Mode - [/b] 800x600

[b]Color Depth - [/b] 32 bit

[b] Fps - [/b] DEFRAG - 140 - MAX

QUAKE - 400
Chyba tyle wystarczy.

Zylas

Gravatar

Od: 2003-04-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-29 15:47:00

Z grafa to samo co Marko, czyli max.

wymiot! :P

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-29 16:16:43

Heh no fajnie.. czym się różni vertex lightining od lightmap czy jakoś tak te nazwy.. czym te oświetlenia się różnią?

.::Marko::.

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-29 16:48:30

Lightmap to ogolnie mapa cieni, przy kompilacji jest wszystko wyliczane, to znaczy jaki element mapy ma jak swieciec. Dodatkowo jeszcze dodawane sa odblyski spowodowane np lecacymi rakietami itd... jest to wszystko liczone przez GPU
w vertexie jest inaczej, w ogole to w tym oswietleniu wszystko liczy CPU, usowa mape oswietlenia, zmusza kazdy shader do jednoprzebiegowego renderingu, czyli wylaczaja sie takie efekty jak czesciowa przezroczystosc, i bump mappig, przez co dziala to jakies 30% szybciej ale wyglada 50razy brzydziej :P

dodatkowo w vertexie nie dziala dynamiczne oswietlenie wiec lecace rakiety nie beda powodowac rozblyskow :P
moze byc taka odpowiedz? :DDD
co do ustawien, to 800x600, textury - 32 bity, glebia - 32bity, geometric detail - high, lightmap, filtrowanie bilinearne, textury - suwak na 2 pozycje od prawej :)

momentami spada do 110 :D

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-29 17:32:11

Vertex lub lihtmap - zalezy od mapy...

Reszta - zalezy od sprzetu...

Ja - 800x600; 16 bit; gamma 1.4; reszta max...
/i klozecik, bo nie ma sensu tego ciagnac... na przyszlosc niech sie ludzie opanuja z tymi tematami...