> T4m8urYn0: ale teksturki pozmieniasz, right?
ej co ty widzisz zlego w tych teksturkach, widzialem juz mpaki nieoficjalne z takim samych prawi teksturowaniem, a nawet z gorszym...wienc podaj jakis pomysl bo ja nie wime o co ci chodzi?
byla tu mowa o mapkach wienc cos waznego przekaze mapperom no wienc po moich prubach doszedlem do wnioskum ze obliczanie dlugosci skokuw na q3r jest mozliwe. Mianowcie jedna kratka grid8 jest rowna 10ups . Czyli jezeli chcemy zrobic przepasci na ktorom przeskoczenie musimy miec 500ups to robimy ja na radiancie dlugosci 50-ciu kratek grid8. Tylko pamientajcie ze szybkosc tak jest liczona w chwili wyskoku. Tzn zy po wyskoku mozesz jakos tam manipulowac myszkom ;) ale np nie doloecisz. Wienc powtarzam liczy sie chwila wyskoku. Mma nadziej ze wszyscy zrozumieli , ale to juz kady sobie poprubuje sam, a moze nawety mnie sprostuje co bylo by mile widziane bo to jest tylko przypuiszczenie , bliskie z prawda ael nie wiem czy z nią zgodne.