ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Hardcore

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2002-12-24 15:11:31

Marko: otworzyc czyli prezrobic na plik map.?ok no wienc wlanczaj dosa....teraz jezeli masz q3r to ustaw w dosei sciezke bblblbleble...../Quake3/Tools i pisz

bspc -bsp2map D:/mapa.bsp
tylko nie wime czy wiesz ze jewst taki bug radianta ze kiedy przerobisz bsp na map to wszystkie tekstury som na \"Shader Immage Missing\" ale modele bendom
Tylko nie wime po co chcesz kopiowac teleport??

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2002-12-24 15:22:08

tamburyno, ja po prostu myslalem, ze jest taka strona, PCMZ, bo kiedys byla :P

na dwoje babka wróżyła

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2002-12-24 15:36:12

Acha tak to bywa czasami jak sei za duzo mysli:P

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2002-12-25 14:55:34

Oto screenshot z mojej mapki df_sl1

[img]strony.wp.pl/wp/szakal_x/df_sl1.jpg[/img]
To jest narazie jedno pomieszczenie, ale jeszcze sporo dorobię (mapka będzie duuża). Czy podoba się wam w stylu ghotic, z modelami itd.?? Wykorzystałam kilka textur z map opc, i te z q3.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2002-12-25 15:05:50

LOL!!! Wow! Czlowieku masta jestes! :) Wyglada to naprawde cool! Dodalebym tylko troche mniejeszych elementow do ozdoby mapki, ale to tylko takie tam :).

Oby mapka byla ukonczona :).

WIELKIE GL!

afi

Od: 2002-12-17

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2002-12-25 15:18:35

Mapka realy cool

W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2002-12-25 15:28:52

Thx, cieszę się że mapka się wam podoba :]
^M^ nie martw się, napewno skończę mapkę. Ozdoby - dobrze jeszcze coś powstawiam, ale przedewszystkim trzeba tak dopasować, aby fps\'y nie były zbyt niskie :/

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2002-12-25 16:18:23

No tak, podoba sie, a jest tylko jeden screen :D. Kiedy bedzie wersja beta czy cos??

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2002-12-25 16:39:22

SzakaL: nawet sie mapa dobrz zapowiada, miejmy nadzijeje ze grywalnosc bendzie taka sama...a ja wracam do roboty nad swojom mapkom:)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2002-12-25 17:05:51

Przykro mi :( ale mapa T4m8ueYn0_1 niesety nie bendzie wydana w wersji gothic z powodow takich iz przerobilem tylko dwa pokoje a liczba fps\'ow wachala sie miedzy19/30. ja jak juz chce robic cosa ladnie to robie bardzo duzop detali niesty takim kosztem. Dosc duzo pracy wlozylem w przerobienie tych pokoji a skutek widzice, wienc niesty wersji gotkhic nie bendzie. MOze postram sie zrobic druga mape , mniejszom, ktora bendzie cieszyla oko quakera i \"trikerstwo\" defragowca;)

Ale ostaecznow wersje mapki wydam , tylko pare rzeczy pozminiam....

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2002-12-25 19:03:31

T4m8urYn0: ale teksturki pozmieniasz, right?

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2002-12-25 21:20:46

szakal, jestes kochana ;))), ja na widok takich padow od razu szaleje ze szczescia :DDD, oby tylko okazaly sie w miare trudne :) (jak cos to wiesz gdzie pisac :)) ... a co do jakis tam malych dodatkow, to moja rada: z umiarem (ale zreszta co ja bede pouczal zawodowego mappera :)... )

na dwoje babka wróżyła

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2002-12-25 21:34:41

qw3rty - jestes taki mastach w sj :> to dalczego nie pograsz sobie na mapkach z Defraga, przeciez jest duzo takich, ktore wymagaja tylko umiejetnosci sj :). Np. jump, jump2, jump3, sjrun, strafe, strafer, sjt2, bierks, ujump, fdsj2.....

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2002-12-25 21:37:40

moze sie wezme, ale nie lubie sie scigac z czasem ,trickuje bardziej dla frajdy, ale skoro nalegasz ;), moze cos tam nagram ... (narazie mam na 2 miejsce w sjt2, ale to demko juz ma troche czasu :/)

na dwoje babka wróżyła

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2002-12-25 21:42:37

No i bardzo dobrze :).. zreszta jaki master jak Ty nie musi sie sciagac z czasem :) ... to czas musi sie scigac z Toba :P.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2002-12-26 09:58:32

Ja bym radzil run_cheez2 jest tam jescze hardcore bfg ale strafy tez som i to w ciekawym wydaniu;) kto gral ten wie...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2002-12-26 10:00:46

> T4m8urYn0: ale teksturki pozmieniasz, right?

ej co ty widzisz zlego w tych teksturkach, widzialem juz mpaki nieoficjalne z takim samych prawi teksturowaniem, a nawet z gorszym...wienc podaj jakis pomysl bo ja nie wime o co ci chodzi?

byla tu mowa o mapkach wienc cos waznego przekaze mapperom no wienc po moich prubach doszedlem do wnioskum ze obliczanie dlugosci skokuw na q3r jest mozliwe. Mianowcie jedna kratka grid8 jest rowna 10ups . Czyli jezeli chcemy zrobic przepasci na ktorom przeskoczenie musimy miec 500ups to robimy ja na radiancie dlugosci 50-ciu kratek grid8. Tylko pamientajcie ze szybkosc tak jest liczona w chwili wyskoku. Tzn zy po wyskoku mozesz jakos tam manipulowac myszkom ;) ale np nie doloecisz. Wienc powtarzam liczy sie chwila wyskoku. Mma nadziej ze wszyscy zrozumieli , ale to juz kady sobie poprubuje sam, a moze nawety mnie sprostuje co bylo by mile widziane bo to jest tylko przypuiszczenie , bliskie z prawda ael nie wiem czy z nią zgodne.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2002-12-26 10:25:10

No ja tez widzialem mapki z gorszymi teksturkami (i wlasnie dlatego nie znajdziesz ich na PDC :PP)... no ale trzeciez wyglad tez sie liczy! Chyba nikomu nie sprawia przyjemnosci granie na mapce, ktore ma raptem 2 tekstury :P.... pomysl sobie jaka popularnosc miala by mapka Opc2, gdyby nie zastosowano odpowiednich teksturm oswietlenia itp. ?? Pewnie marna...

BTW: Nie mowilem tu bynajmniej o Twojej mapce! To byl tylko przyklad na podstawie widzianych leveli...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2002-12-26 10:36:43

No dobra wkazdym bondz razie wlasnie teraz robie kolejnom mapoke, tym razem sie nie zawiedziesz:) i znajdziesz cos dla siebie (mowie oczuywiscie o rj, gj) ael bedoim tez strafy i plasma:) Mapka razcej nie bendie bardzo prosta, ale rownierz do hardcore sie nie nada, no ale wszystko w swoim czasie , poczekajcie zobaczycie...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2002-12-26 10:48:16

Czuje sie zaszczycony.... :) ... alez sj oczywiscie tez! :) ... wlasciwie mogloby tam byc wszystko :) ... nie bede zly :P.

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2002-12-26 13:42:05

ja tez sie raczej nie obraze ;)

na dwoje babka wróżyła

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2002-12-26 14:27:42

Wlasnie nie chodzi mi o to, by na mapie nie bylo wogole sj, wrecz przeciwnie praktycznie musi byc... ale przydalo by sie cos jeszcze jakies polacznie sj+rl (np. duzy rozbieg + 1 rakieta) itp.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2002-12-26 16:03:28

A nie martwcie sie , kazdy cos dla sziebie znadzjdzie..mapka juz jest zaplanowana teraz tylko trezba wykonac:)

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2002-12-26 22:40:23

tamburyno, mam do ciebie take pytanko: ile czasu juz robisz mapy? i czy korzystales z kursu na orgu...

na dwoje babka wróżyła

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2002-12-27 07:29:03

Mapy robie jakies miesionc ale w tym przerwy. A z kursu korzysatc musilem bo jakze by inaczej?Tylkoe mam jescze jednom mapke do q3 niedokonczonom, ale narazie do defrga robie, tym razem lepszom graficznie niz popszednia, ale czy triki bedom lepsze to sie okaze.