eee chyba nie bylo w tym nic trudnego? thx za demo MsT bo u mnie tam nie ma zadnego ya tylko ammo do gl.. ale sam skok nie jest taki trudny chyba nawet dla lamagi takiego jak ja na cpm :)
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
eee chyba nie bylo w tym nic trudnego? thx za demo MsT bo u mnie tam nie ma zadnego ya tylko ammo do gl.. ale sam skok nie jest taki trudny chyba nawet dla lamagi takiego jak ja na cpm :)
3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!
zeby nie zakladac nowego topica, tylko statsic na starych smieciach zapytam jeszcze o jedna rzecz
otoz chodzi mi o strafy (ogolniej o szybkie poruszanie sie po mapie). ogladam ostatnio troche demek z gier na pm i zastanawia mnie jedna rzecz - jak to mozliwe, ze kolesie tak szybko popier...dalaja (np taki aph czy rat). demka te sklonily mnie do glebszej analizy mojego stylu poruszania sie i doszedlem do nastepujacych wnioskow:
cyrcle (1 skok) mam w miare dobry (chyba). osiagam srednio kolo 460-510. jak cwicze ten element, to daje rade przeskoczyc czarne na cos1_beta7 wiec chyba nie jest tak zle
cos zlego jest w moich dalszych skokach, bo kolesie zaczynajac nawet od tych 460-480 osiagaja 600 po 1 lub 2 skokach (mi to zajmuje kilka). przegladalem poradniki odnosni hopowania i nie widze u siebie zadnych zlych nawykow (czasem za dlugo trzymam skok, ale nawet jesli nie, to nie przyspieszam az tak bardzo)
konkluzja - moze ktos mi cos poradzic (licze na mojego nauczeciela MsT hahah)
ps. oczywisie chodzi mi o fizyke promodowa
haha :)
ja nie jestem zadnym tam mentorem wiec nie wiem co powiedziec i jak ci to wszystko wytlumaczyc :P
demko z moim movmentem chyba tez nic nie da :D