Mam nadzieję, że napisane choć trochę przystępnym językiem i że będzie zrozumiałe.
Koniec.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Świetny tutek, trochę mi się rozjaśniło i może w końcu skończę swoją mapkę, bo do tej pory mam na niej 20-40fps:/
Nie rozumiem tylko dwóch rzeczy - o co biegało z tymi "piętrami", to po pierwsze.
A tam gdzie są te dwa zielono zaznaczone hinty, to chętnie sytuację 2 bym zobaczył w widoku 3D, bo akurat tam 2D do mnie zupełnie nie przemawia.
"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**
**
Odpowiem odnośnie tych "pięter".
Masz korytarz, który wychodzi do wysokiego pomieszczenia. Hinta w pomieszczeniu nie wstawiasz tylko od podłogi do wysokości sufitu w korytarzu, ale do sufitu w pomieszczeniu. Mogę się mylić, bo sam nie potrafię dobrze hintować, ale chyba o to własnie chodzi.
Dobry text, dosc przystepna forma.. Jak dla mnie to zrozumialy, zreszta podobne czytalam juz kiedys tylko po angielsku (fps.brainerd.net, itd), wiec hintowanie to raczej nie nowosc.
Popraw teraz tylko odnosnik do tutorialu o details w dziale stuff - bo przez przypadek chyba i to zmieniles.