ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Hinty

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-09-10 23:45:39

Klik!

Mam nadzieję, że napisane choć trochę przystępnym językiem i że będzie zrozumiałe.
Koniec.

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-09-11 14:52:18

Świetny tutek, trochę mi się rozjaśniło i może w końcu skończę swoją mapkę, bo do tej pory mam na niej 20-40fps:/

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-09-11 15:17:48

Nie rozumiem tylko dwóch rzeczy - o co biegało z tymi "piętrami", to po pierwsze.

A tam gdzie są te dwa zielono zaznaczone hinty, to chętnie sytuację 2 bym zobaczył w widoku 3D, bo akurat tam 2D do mnie zupełnie nie przemawia.

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-09-12 22:47:20

Odpowiem odnośnie tych "pięter".
Masz korytarz, który wychodzi do wysokiego pomieszczenia. Hinta w pomieszczeniu nie wstawiasz tylko od podłogi do wysokości sufitu w korytarzu, ale do sufitu w pomieszczeniu. Mogę się mylić, bo sam nie potrafię dobrze hintować, ale chyba o to własnie chodzi.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-13 08:33:21

Dobry text, dosc przystepna forma.. Jak dla mnie to zrozumialy, zreszta podobne czytalam juz kiedys tylko po angielsku (fps.brainerd.net, itd), wiec hintowanie to raczej nie nowosc.

Popraw teraz tylko odnosnik do tutorialu o details w dziale stuff - bo przez przypadek chyba i to zmieniles.