ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Honeymode

KamiKaze

Od: 2004-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-18 09:51:04

Dlaczego włącza mi sie cały czas honey mode?? nawet gdy wybiore np ffa to i tak mi się włącza te zasrane honey mode!!

świat ma jedną wadę, wszystko co sie dzieje, dzieje sie na prawdę

qpr

Od: 2002-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-18 10:50:20
  1. może jakoś ukradkiem ci sie wkradła do cfg komenda seta server_availmodes \"HM\" ? ustaw ja na server_availmodes \"\" i powinienes bez problemu przelaczac sie pomiedzy roznymi trybami za pomoca vote\'ow :o
  2. A może po prostu cały czas widzisz te przezroczyste postacie na respawnach i myslisz ze to dalej HM, lecz tak nie jest :o po rozpoczeciu gry one znikna :O

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-18 11:34:02

sorki, ale nie moglem sie powstrzymac:

[img]q3arena.gry.wp.pl/ptc/temp/lol.gif[/img]
honey mod :DDDDDDDDDDDDDDDDD jakis nowy tryb, kurcze mam zaleglosci, ostatnio widzialem bete 1.16 :D musze kiedys zobaczyc ten MIODNY mode :DDDDDDD

i co, na czym to poleha? wszyscy kleja sie do scian? eheheheheehe ;)
[white]HoonyMode to sie nazywa, od ksywki kolesia, ktory to wymyslil :) [/color]

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-28 17:25:31

No no, to jest z tego co wiem nie od xywki ale od jego nazwiska :) A pozatym HooneyMode jest juz dostepne jak zapewne wiekszasc zauwazyla w CPMa 1.20, w odroznieniu od 1.20 beta (czyli 1.12). Ale na czym ten tryb polega to sam nie wiem, bo go nawet nie wlanczalem. Ale zauwazylem bug w CPMa 1.20, moze to nieistotne, ale podczas gry w menu Game Settings ten tryb jest pominiety, moze ta ignorancja jest ze wzgledu na to ze niewarto na niego zwracac uwagi gdyz sluzy on tylko powiekszeniu wagi pliq changeslog.txt :P No ale nic, jak juz jest to sie nic nie zrobi, a moze to cos i dopsie.

!.wiCk3D

Od: 2003-08-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-29 12:15:11

[20] Hehe HoonyMode to tryb nawiazujacy do Rocket Areny z Quakea 1. Respawnujemy sie w wybranym przez nas respie, rozgrywka toczy sie jak na norm. 1vs1 tylko ,że po fragu resp. sie w wybranym rep.pointcie ;) i wydaje mi się też, że itemy wracają na swoje miejsce
CYTUJĘ Raul`a:

\"Zauwazylem bug w CPMa 1.20, moze to nieistotne, ale podczas gry w menu Game Settings ten tryb jest pominiety\"
[3]

Nie wiem o czym mówisz stary, bo u mnie na 1.2 mam wszystkie tryby dostępne. Może coś namieszałeś nieumyślnie.. ? :)

There is nothing more 4 me.

Need the end to set me free.

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-30 17:58:21

he, nie namieszalem, jak sie zaklada server z Create to jest spoko na liscie dostepnych trybow wszystko, ale podczasz gry, menu/game settings/game type nie ma hoony na liscie, sprawdzalem dla pewnosci przed kfila [17] Moze zostane developerem i bede poprawial po CPMa teamie? :PPP

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-31 13:05:54

/callvote mode honeymode (albo skrótowo hm)?

ew.

/ref_password asfdaf

/ref sdfafdsg

/ref mode hm

oz4ru

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-31 13:12:50

> /callvote mode honeymode (albo skrótowo hm)?
>
> ew.
>
> /ref_password asfdaf
>
> /ref sdfafdsg
>
> /ref mode hm

skonczmy juz ta dyskusje na temat hm bo chyba wiemy jak włączyc czy wyłaczyc hm a raul zreszta ma racje bo w game setting a tam w game type arena nie ma hoony mode, ale jak sam corvus poweidziałes mozna votowac lub zmienic z konsoli :D