ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

HUD - jaki?

HaSu_Szlauf

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-27 10:14:13

nom arian zapodal niezle zajafki :>. Takie hudy sa wlasnie fajne (chodz ja bym nieco zmienil, ale o tym juz pisalem wczesniej :]).

> i dlatego wg mnie nie powinno byc nic w stylu \"u fragged...\"

a co to za q3 bez you fragged... dla mnie powinna zostawac wlasnie sama ta informacja i jest gites

Chaos to tylko inny rodzaj porządku - bardziej skomplikowany
WeFunk ownz ya!

oz4ru

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-27 10:46:52

hasu ma racje ja robiąc swój film kieruje/a raczej kierowałem bo juz hud \"zrobiłem\"/ się jego filmem (Frag power by HaSu-Szlauf) ładna grafika cl_noprint zero hud-a i tylko majestatyczne choć małe(c_fragmsg) you fragged :D

HaSu_Szlauf

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-27 18:40:40

ja bym sie tym nie kierowal :P:P... grafa niestety do kitu imo, 0 huda i male fragmsg to racja \o/, ale o ile dobrze pamietam to bylo widac score... i celownik, teraz tego tez nie bedzie. Zostanie wlasciewie samo fragmasage i ulepszona o wiele grafa :]

Chaos to tylko inny rodzaj porządku - bardziej skomplikowany
WeFunk ownz ya!

marcin|zrks

Od: 2004-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-28 06:29:13

> dla mnie hud ma wygladac tak:
>
>
> - zero jakichkolwiek hp/zbroi/punktow
>
> - bez celownika
>
> - tylko i wylacznie informacja \"you fragged\" na srodku ekranu (te na gorze tez sa zdejete)
>
> - fov 110 (albo i 112-115)
>
>
> :D

[17]

Kto mnie nauczy grać w promoda ???

szaq

Od: 2003-08-04

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-28 10:01:06

Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli.

BF3 Stats

oz4ru

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-01 12:52:32

no coś w tym stylu tyle bez score po lewej i bez obłoków za rakietami (mi sie wtedy bardziej podoba rakieta:D)

szaq

Od: 2003-08-04

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-03 21:14:27

Wiem co masz na myśli oz4ru, ale taki dym za rakietą wygląda nieprzeciętnie w akcjach ujętych w defragu. Mam na myśli różne ujęcia akcji kamerkami ruchomymi. Zresztą wkrótce - takiej dłuższej - sam się przekonasz =].

Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli.

BF3 Stats

oz4ru

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-04 10:34:53

nie na ja wyłączyłem wszystkie dymki z rl gl wyłączyłem również błysk podczas wystrzału (np. guntlet nie swieci jak strzelam a plasma również nie am tego błysku)

szaq

Od: 2003-08-04

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-04 16:14:52

Oz4ru to powiedz mi czy dajesz do swoich produkcji efekt typu shine? Bo jeśli tak to nie rozumiem gdzie jest sens. Przecież przy wyłączonych rozbłyskach tracisz na tym naprawde dobrym efekcie. Poza tym pisałem już, że to wszystko wygląda świetnie przy defragu [dymek, rozbłyski itd...]. Zręsztą gusta gustami, i nasze są odmienne. Tak wogóle oz4ru to daj linka do jakiejś Twojej produkcji, chętnie obejrze, bo ostatnio cięzko coś dobrego zobaczyć.

Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli.

BF3 Stats

oz4ru

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-04 20:33:42

nie nieskumałes komendy to nie pozbawia wybuchu ale ten błysk w MOMENCIE WYSTRZAŁU

co do mych produkcji ..ehh w trakcie tworzenia jest oz4ru shower show (tytuł by raven) a tak to sie bawie adobe i adnej nie wypósciłem (typowy krytyk :D)

a tą komende zaraz podam jak tylko znajde to obczaisz o co mi chodzi :D

i mam komende

[b]cg_muzzleflash 0[/b] (ja tak mam domyslnie jest 1) najlepiej widac na guntlecie róznice ale i przy rl plasmi widac o co chodzi zobacz sam

arian

Od: 2003-12-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-04 22:59:15

> Oz4ru to powiedz mi czy dajesz do swoich produkcji efekt typu shine? Bo jeśli tak to nie rozumiem gdzie jest sens. Przecież przy wyłączonych rozbłyskach tracisz na tym naprawde dobrym efekcie.

Shine jest przereklamowany jak zupa z olejem. Ile juz mozna ten sam efekt w kolo ogladac

In four hours you will be damned and your soul will be damned for ever [b](c) Hocico - Spit as an offence[/b]
pobudka, kapiel, kawa, muza, praca, po pracy na piwo -> moje zycie

oz4ru

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-04 23:11:27

> Shine jest przereklamowany jak zupa z olejem.

ale my nie o tym rozmawiamy :D

szaq

Od: 2003-08-04

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-04 23:25:54

Teraz już wiem faktycznie o co Ci chodzi oz4ru. Rzeczywiście widzę różnice i jest ona niewielka, ale widoczna. Jeśli chodzi o efekt shine to nie zgodzę się do końca z Tobą arian. Nie żebym podważał Twój autorytet bo tego bym nie chciał [zdecydowanie Twoja wiedza na temat q3 movie jest większa od mojej - o tym nie ma co dyskutować], ale uważam, iż shine da się na tyle sposobów skonfigurować, że ciężko ten efekt nazwać \"wyczerpanym\" lub \"...przereklamowanym jak zupa z olejem..\". Poza tym to ostatnie zacytowane stwierdzenie bardzo mi się podobało =].

Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli.

BF3 Stats

oz4ru

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-05 00:14:43

> Teraz już wiem faktycznie o co Ci chodzi oz4ru. Rzeczywiście widzę różnice i jest ona niewielka, ale widoczna.

djabeł tki w szczegołach :D

HaSu_Szlauf

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-05 00:20:33

niom na wiekszych picmipach roznice te wiadac jeszcze bardziej :>>>
Troche dyskusja ta zeszla na shine... arian ma racje, ze shine to juz mocno przereklamowany produkt... teraz zeby zrobic wrazenie na ludziach bardziej przydaloby sie polaczenie starglow, shine i 3d stroke\'a... co nie znaczy, ze shine jest spisany na straty... uzywanie go z rozwaga dla podkreslenia jakis swiatel z okien, lampek itd. robi rownie wyjebane wrazenie :> i wcale nie jest zacukierkowe :)

Chaos to tylko inny rodzaj porządku - bardziej skomplikowany
WeFunk ownz ya!

arian

Od: 2003-12-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-05 12:19:59

> co nie znaczy, ze shine jest spisany na straty... uzywanie go z rozwaga dla podkreslenia jakis swiatel z okien, lampek itd. robi rownie wyjebane wrazenie :> i wcale nie jest zacukierkowe :)

mozna duzo wycisnac z shine jak sie chce - dokladnie to co pisze HaSu, tzw szczegoliki.

Z tym przereklamowaniem chodzilo mi o to ze w wiekszosci produkcji shine uzywany jest tak samo, w kolko ten sam oklepany schemat, te same pomaranczowe kolorki. Nie wiem na czym byl robiony iT2 ale jezeli uzywali shine to uzywali go w jak najbardziej profesjonalny sposob (szczegoliki :p )

In four hours you will be damned and your soul will be damned for ever [b](c) Hocico - Spit as an offence[/b]
pobudka, kapiel, kawa, muza, praca, po pracy na piwo -> moje zycie

Hakan

Od: 2002-10-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-05 13:16:26

> (...) Nie wiem na czym byl robiony iT2 ale jezeli uzywali shine to uzywali go w jak najbardziej profesjonalny sposob (szczegoliki :p )

Wg mojej wiedzy, doswiadzczenia i kilku(nasto)krotnego ogladania :) w iT2 uzyto:(jesli chodzi o AFX bo co tam jeszcze wykozystano to nie wiem)
- glow (i to po kilka razy na jednum clipie)

  • time echo (albo cos podobnego)

  • depht of field

  • volumetrics (oba z www.frischluft.com)

  • o blurach, color balance\'ach etc. nie bede wspominal.
    Pewnie jescze duzo innych ale nie kojarze :P

szaq

Od: 2003-08-04

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-07 02:38:11

> Wg mojej wiedzy, doswiadzczenia i kilku(nasto)krotnego ogladania :) w iT2 uzyto:(jesli chodzi o AFX bo co tam jeszcze wykozystano to nie wiem)
>
>
> - glow (i to po kilka razy na jednum clipie)
>
> - time echo (albo cos podobnego)
>
> - depht of field
>
> - volumetrics (oba z www.frischluft.com)
>
> - o blurach, color balance\'ach etc. nie bede wspominal.
>
>
> Pewnie jescze duzo innych ale nie kojarze :P

OMFG !!! Hakan jesteś moim guru !!! Może pomożesz mi i Mav9l1ty\'iemu w dobieraniu efektów do tworzonej produkcji typu : \"polski\" annihilation ?

Pytam bo ludzie z wiedzą zawsze się przydadzą. Napisze tylko, że nad całością będzie czuwał Faketa- i nie tylko online, ale również obiecał się pokazac w Sandomierzu.

Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli.

BF3 Stats