ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

hud z 1.32 na 1.40 pomoże mi ktoś, da się ?

Ridd1cK

Od: 2003-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-02 16:39:35

witam jak w temacie, hudy na 1.40 od 1-7 sa calkiem inne czy da sie zmienic na ten co mialem w 1.32 ? pomoz mi ktos ?

r1

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-02 16:49:38

Hi ;-)
W 1.4 masz już pełną kontrolę nad tym, co i w którym miejscu ma wchodzić w skład Twojego HUDa. Możesz pójść na skróty i wykorzystać CPMa HudEditor.
HF!

Ridd1cK

Od: 2003-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-04 15:43:33

witam podaje niżej pare screenów z mojego cfg, jeżeli ktoś mi pomoże będe bardzo wdzięczny, ja próbowałem zrobić tym programem , przyznam że jest tam pare ciekawych funkcji ale takiego cfg nieudało mi się zrobić.
http://img82.imageshack.us/img82/3955/shot0001bv4.jpg
http://img501.imageshack.us/img501/5199/shot0003bn4.jpg
http://img365.imageshack.us/img365/2362/shot0005qj6.jpg
http://img503.imageshack.us/img503/6569/shot0010ur2.jpg
http://img476.imageshack.us/img476/2833/shot0011hs8.jpg
CTF
http://img476.imageshack.us/img476/6836/shot0001sm9.jpg
http://img476.imageshack.us/img476/5618/shot0004uz9.jpg
najważniejsze co mnie interesuje to taki sam wyglad huda, pasek mocy życia ponizej pewnego poziomu zmienial sie na czerwono, na TDM i CTF też chcialbym miec huda takiego jak na screenie ostatnim. Jeszcze raz dziekuje wszystkim zainteresowanym i mam nadzieje ze juz niedlugo zagramy razem.
Pozdro for all, big thx & pozdro for raul.

r1

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-04 18:37:54

Wpisz w konsoli ch_file hud7, a następnie reloadHUD. Nie jest identyczny, ale similar. Jeżeli nadal nie będziesz zadowolony to postaram się pobawić jeszcze jutro.

Ridd1cK

Od: 2003-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-04 20:44:37

Witam może troszkę są podobne ale to już coś innego, jeżeli da rade to czekam na taki jak miałem wcześniej, sam probowałem edytować hud7 i go troche zmienić ale nic mi niewychodzi, musze znajsc jakis polski faq o tym programie bo bez tego ani rusz.
PZDR wielkie dzieki i czekam na cfg mysle ze dla takiego fachowca to 2 do 4 minut roboty. PZDR

r1

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-05 12:02:59

Nie są nadal identyczne, ale w nowym CPMa nie ma już takiego elementu, jak health+armor (2 bary na 1 elemencie), dlatego wycudowałem troche i połączyłem 2. Weapon listu też już nie ma takiego samego.


**

Treść configa HUD:**
!DEFAULT

{

font threewave

fontsize 8 12

color 1 1 1 1

}

Console

{

rect 0 0 640 48

font threewave

time 3000

}

NetGraph

{

rect 592 432 48 48

bgcolor 0.25 0.25 0.25 0.25

fill

}

NetGraphPing

{

rect 592 432 48 12

textalign R

}

StatusBar_HealthIcon

{

rect 63 411 16 16

image "models/players/mynx/icon_pm.tga"

}

StatusBar_HealthBar

{

rect 63 396 100 36

textalign R

color 0 0 0 0

doublebar

}

StatusBar_HealthCount

{

rect 169 408 48 24

font idblock

fontsize 16 24

}

StatusBar_ArmorIcon

{

rect 64 441 16 16

}

StatusBar_ArmorBar

{

rect 64 435 100 36

textalign R

color 0 0 0 0

doublebar

}

StatusBar_ArmorCount

{

rect 167 449 48 24

font idblock

fontsize 16 24

}

FPS

{

rect 0 0 640 12

textalign R

color 1 1 1 0.5

}

GameTime

{

rect 0 24 640 16

fontsize 12 16

monospace

textalign R

}

GameType

{

rect 0 32 640 24

fontsize 16 24

textalign C

color 1 1 0.5 1

}

WarmupInfo

{

rect 0 64 640 16

fontsize 12 16

textalign C

}

SpecMessage

{

rect 0 0 640 16

fontsize 12 16

textalign C

}

FollowMessage

{

rect 0 16 640 12

textalign C

}

PlayerSpeed

{

rect 0 12 640 12

textalign R

color 1 1 1 0.5

}

TargetName

{

rect 0 256 640 12

time 500

textalign C

}

TargetStatus

{

rect 0 268 640 12

time 500

textalign C

color 0.5 1 1 1

}

VoteMessageArena

{

rect 0 60 640 16

fontsize 12 16

textalign C

}

VoteMessageWorld

{

rect 0 76 640 16

fontsize 12 16

textalign C

color 1 1 0 1

}

!DEFAULT

{

fontsize 16 20

textalign R

}
Score_Limit { rect 0 420 32 20; bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5 ; fill; }

Score_OWN { rect 0 440 32 20; bgcolor 1 1 1 0.5 ; fill; }

Score_NME { rect 0 460 32 20; bgcolor 0 1 0 0.5 ; fill; }
!DEFAULT

{

fontsize 8 12

textalign L

}
Chat1 { rect 0 396 640 12; time 3000; }

Chat2 { rect 0 384 640 12; time 3000; }

Chat3 { rect 0 372 640 12; time 3000; }

Chat4 { rect 0 360 640 12; time 3000; }

Chat5 { rect 0 348 640 12; time 3000; }

Chat6 { rect 393 439 640 12; time 3000; }

Chat7 { rect 272 418 640 12; time 3000; }

Chat8 { rect 0 312 640 12; time 3000; }
!DEFAULT

{

fontsize 8 12

textalign R

bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5

}
Team1 { rect 0 396 640 12; monospace; }

Team2 { rect 393 439 640 12; monospace; }

Team3 { rect 0 372 640 12; monospace; }

Team4 { rect 0 360 640 12; monospace; }

Team5 { rect 0 348 640 12; monospace; }

Team6 { rect 0 336 640 12; monospace; }

Team7 { rect 0 324 640 12; monospace; }

Team8 { rect 0 312 640 12; monospace; }
!DEFAULT

{

font idblock

fontsize 24 32

textalign R

bgcolor 0 0 0 0

}
PowerUp1_Icon { rect 608 264 32 32; }

PowerUp1_Time { rect 544 264 64 32; }

PowerUp2_Icon { rect 608 232 32 32; }

PowerUp2_Time { rect 544 232 64 32; }

PowerUp3_Icon { rect 608 200 32 32; }

PowerUp3_Time { rect 544 200 64 32; }

PowerUp4_Icon { rect 608 168 32 32; }

PowerUp4_Time { rect 544 168 64 32; }

FlagStatus_OWN { rect 40 440 20 20; color 1 1 1 1 ; }

FlagStatus_NME { rect 40 460 20 20; color 0 1 0 1 ; }
!DEFAULT

{

font threewave

fontsize 12 16

textalign L

bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5

}
TeamCount_OWN { rect 620 48 20 20; fill; }

TeamIcon_OWN { rect 600 48 20 20; fill; image "models/players/mynx/icon_pm.tga"; }

TeamCount_NME { rect 620 72 20 20; fill; }

TeamIcon_NME { rect 600 72 20 20; fill; image "models/players/sarge/icon_pm.tga"; }
WeaponList

{

rect 393 439 30 11

font cpma

fontsize 11

textalign C

}

skopiuj tą treść do pliku dajmy na to r1.cfg i wrzuć do folderu cpma/hud, po czym na końcu swojego cfg dopisz ch_file r1 i reloadHUD.

Ridd1cK

Od: 2003-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-05 14:53:39

wielkie dzieki masz u mie ogromnego zimnego browarka, szkoda że nieda się takiego samego ale to i tak już lepiej.
Mam małe pytanko jeżeli chodzi o armor i health niewiem czy dobrze zrozumiałem ale czy da się to zrobić w jednej linijce bez podziału na 2 linijki, Jeszcze raz wielkie dzieki poprobuje jeszce sie troszke pobawic tym programem moze troche zalape bo widziałem ze ma pare fajnych rzecz.
BIG THX & gl &PZDR

r1

Ridd1cK

Od: 2003-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-05 16:10:07

Witam ponownie, siadłem troche nad tym cfg co mi zrobiłeś troche się pobawiłem i nawet całkiem całkiem mi poszło, daje poniżej screena:

Mam tylko jedno pytanko niewiesz jak zrobić żeby broń wyświetlało w dwóch linijkach a nie w jednej ? Daje poniżej cfg jak byś miał chwile czasu i mógłbyś zerknąć byłbym wdzięczny. Jeszce raz wiekie dzięki bez twojego cfg niebyłoby tego co jest teraz.

written by q3cpmahudeditor v0.2.0 on 2007-05-05 16:01:29http://www.plrf.org/q3cpmahudeditor/

!DEFAULT

{

font threewave

fontsize 8 12

color 1 1 1 1

}
Console

{

rect 0 0 640 48

font threewave

time 3000

}
NetGraph

{

rect 592 432 48 48

bgcolor 0.25 0.25 0.25 0.25

fill

}
NetGraphPing

{

rect 592 432 48 12

textalign R

}
StatusBar_HealthIcon

{

rect 65 436 16 16

image "models/players/mynx/icon_pm.tga"

}
StatusBar_HealthBar

{

rect 65 435 120 18

textalign R

color 0 0 0 0

draw3d

}
StatusBar_HealthCount

{

rect 190 436 48 24

font idblock

fontsize 14 20

textstyle 1

}
StatusBar_ArmorIcon

{

rect 65 461 16 16

}
StatusBar_ArmorBar

{

rect 65 460 120 18

textalign R

color 0 0 0 0

draw3d

}
StatusBar_ArmorCount

{

rect 190 460 48 24

font idblock

fontsize 14 18

textstyle 1

}
FPS

{

rect 0 0 640 12

textalign R

color 1 1 1 0.5

}
GameTime

{

rect 0 24 640 16

fontsize 12 16

monospace

textalign R

}
GameType

{

rect 0 32 640 24

fontsize 16 24

textalign C

color 1 1 0.5 1

}
WarmupInfo

{

rect 0 64 640 16

fontsize 12 16

textalign C

}
SpecMessage

{

rect 0 0 640 16

fontsize 12 16

textalign C

}
FollowMessage

{

rect 0 16 640 12

textalign C

}
PlayerSpeed

{

rect 0 12 640 12

textalign R

color 1 1 1 0.5

}
TargetName

{

rect 0 256 640 12

time 500

textalign C

}
TargetStatus

{

rect 0 268 640 12

time 500

textalign C

color 0.5 1 1 1

}
VoteMessageArena

{

rect 0 60 640 16

fontsize 12 16

textalign C

}
VoteMessageWorld

{

rect 0 76 640 16

fontsize 12 16

textalign C

color 1 1 0 1

}
!DEFAULT

{

fontsize 16 20

textalign R

}
Score_Limit { rect 0 420 32 20; bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5 ; fill; }

Score_OWN { rect 0 440 32 20; bgcolor 1 1 1 0.5 ; fill; }

Score_NME { rect 0 460 32 20; bgcolor 0 1 0 0.5 ; fill; }
!DEFAULT

{

fontsize 8 12

textalign L

}
Chat1 { rect 0 396 640 12; time 3000; }

Chat2 { rect 0 384 640 12; time 3000; }

Chat3 { rect 0 372 640 12; time 3000; }

Chat4 { rect 0 360 640 12; time 3000; }

Chat5 { rect 0 348 640 12; time 3000; }

Chat6 { rect 393 439 640 12; time 3000; }

Chat7 { rect 272 418 640 12; time 3000; }

Chat8 { rect 0 312 640 12; time 3000; }
!DEFAULT

{

fontsize 8 12

textalign R

bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5

}
Team1 { rect 0 396 640 12; monospace; }

Team2 { rect 393 439 640 12; monospace; }

Team3 { rect 0 372 640 12; monospace; }

Team4 { rect 0 360 640 12; monospace; }

Team5 { rect 0 348 640 12; monospace; }

Team6 { rect 0 336 640 12; monospace; }

Team7 { rect 0 324 640 12; monospace; }

Team8 { rect 0 312 640 12; monospace; }
!DEFAULT

{

font idblock

fontsize 24 32

textalign R

bgcolor 0 0 0 0

}
PowerUp1_Icon { rect 608 264 32 32; }

PowerUp1_Time { rect 544 264 64 32; }

PowerUp2_Icon { rect 608 232 32 32; }

PowerUp2_Time { rect 544 232 64 32; }

PowerUp3_Icon { rect 608 200 32 32; }

PowerUp3_Time { rect 544 200 64 32; }

PowerUp4_Icon { rect 608 168 32 32; }

PowerUp4_Time { rect 544 168 64 32; }

FlagStatus_OWN { rect 40 440 20 20; color 1 1 1 1 ; }

FlagStatus_NME { rect 40 460 20 20; color 0 1 0 1 ; }
!DEFAULT

{

font threewave

fontsize 12 16

textalign L

bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5

}
TeamCount_OWN { rect 620 48 20 20; fill; }

TeamIcon_OWN { rect 600 48 20 20; fill; image "models/players/mynx/icon_pm.tga"; }

TeamCount_NME { rect 620 72 20 20; fill; }

TeamIcon_NME { rect 600 72 20 20; fill; image "models/players/sarge/icon_pm.tga"; }
WeaponList

{

rect 450 425 42 12

fontsize 13 10

textstyle 1

textalign C

color 0.161 0.349 0.847 0.4

bgcolor 0.941 0.941 0.941 0

}

r1

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-05 17:01:23

"*Mam tylko jedno pytanko niewiesz jak zrobić żeby broń wyświetlało w

dwóch linijkach a nie w jednej?*"
No właśnie w tym szkopuł, że chyba nie ma takiej możliwości. Szczerze mówiąc, ja nie przywiązuję większej wagi do HUDa, i gram na standardowym z Q3 :)

Ridd1cK

Od: 2003-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-05 17:23:32

W pewnym momencie jak zmieniałem jakieś opcje to wyskoczyła mi broń w dwóch linijkach tylko że wychodziła wtedy poza ekran, wziąłem undo changes i cofnęło jeden poziom wstecz ale już drugi raz nieudało mi się w dwóch linijkach zrobić broni, ok wkażdym bądź razie wielkie dzieki za pomoc, temat się trochę ruszył może znajdzie się ktoś kto się tym trochę bawił, ok ja trochę jeszce się pobawie cfg i może już niedługo zajrzę na jakiś server .
Big THX & gl & hf
edit
witam oto ostateczny efekt cfg, niejest to samo ale juz jest prawie ok. Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc (przynajmniej sie troche nauczylem tym programem)

r1