Dlugo mnie juz tu nie bylo. Oto kilka problemow ktore mi spac nie daja :)
1.
Chcialbym zrobic na mapie winde. I wlasciwie jest zrobiona, w sposob klasyczny - brush robiacy za podnosnik i nad nim trigger_multiple. Tyle ze taka winda zachowuje sie nie tak, jak bym chciał. Gracz wchodzi na winde, trigger odpala ja i winda jedzie do gory. Tyle ze w drodze na dol, tuz przed poziomem ziemi jest ten trigger i gracz znowu go dotknie, wiec winda "odbija" się i znowu jedzie w gore. Chcialbym, by winda jadac w dol juz zatrzymywala sie i nigdzie wiecej nie jechala. Gracz musialby zejsc z windy i wejsc na nia z powrotem, by znowu jechac do gory. W dodatku czasem zdarzaja sie takie sytuacje: Jesli jeden gracz pojedzie do gory, a drugi stanie na triggerze, to winda nie zjezdza, bo trigger jest caly czas odpalony. Co z tym zrobic?
BTW. przetestowalem juz czasowe wylaczanie triggera kluczem wait, ale to byl zly pomysl...
BTW2. Nie pytajcie czemu winda a nie jumppad. Musi byc winda.
2.
Rozwiazalem ten problem z func_train. Zastapilem go dziesiatka func_doorow, ktore sa kolejno odpalane poprzez wlasne target_delaye. Ale jest problem - kazdy door wydaje wlasny dzwiek! Jak go wylaczyc? W dodatku caly ten mechanizm wzajemnie powiazanych dziesieciu func_doorow jest odpalany func_buttonem, ktory tez wydaje charakterystyczny odglos przy zalaczeniu. Jak powylaczac te dzwieki? Nie chcialbym wrzucac do paka z mapa pustych plikow WAV, ktore mialyby zastapic te standardowe, bo taka zmiana bedzie dotyczyla calej gry, a nie tylko tej mapy.
3.
Dlaczego Grappling Hook jest jednorazowego uzytku? Wystrzele go raz, a potem juz tylko brzeczy jak pila, nie daje sie wystrzelic ponownie? Wiem, ze hooka wlasciwie sie nie uzywa, ale na konwersji ktora robie, bedzie naprawde przydatny.